کد خبر : 82101

رونمایی از صید جذاب پرسپولیس

 رونمایی از صید جذاب پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس بعد از جدایی یورگن لوکادیا به دنبال تقویت خط حمله خود برای ادامه فصل است.

ساعاتی پیش جلسه مهمی در باشگاه پرسپولیس با حضور مهاجم مدنظر این باشگاه و کادرفنی برگزار شد و گفته می‌شود توافقات ابتدایی نیز صورت گرفت.

سرخپوشان که در ابتدای فصل با جذب یورگن لوکادیا مهاجم صاحب‌نام هلندی نگاه‌ها را به سمت خود جلب کرد و با حضور در این تیم نیز توانست با عملکرد گلزنی فوق‌العاده، ضعف بزرگ این تیم در خط حمله را پوشش دهد.

با این حال بعد از شرایط شکل گرفته و در حالیکه ۴۸ ساعت به دربی باقی مانده بود، لوکادیا با حضور در فرودگاه امام خمینی این تیم را با شوک بزرگی مواجه کرد. در نهایت نیز این مهاجم توانست مجوز خروج از ایران را دریافت کرده و تهران را ترک کند.

در شرایطی که طی دو بازی اخیر بعد از جدایی یورگن لوکادیا مهاجمان این تیم در گلزنی ناکام مانده‌اند، یحیی گل‌محمدی به دنبال تقویت تیمش در ادامه فصل است. در این رابطه سرمربی سرخپوشان نام عیسی آل‌کثیر را به باشگاه داده تا مذاکرات برای توافقات را صورت دهد.

آل کثیر که در ابتدای حضور در این تیم در نقش گلزن اول ظاهر شده بود و بعد از آن با محرومیتی عجیب شش ماه از میادین دور بود، در بازگشت نیز بار دیگر امیدوارکننده ظاهر شده بود. با این حال بدشانسی ادامه‌دار و مصدومیت رباط صلیبی او را از این تیم دور کرد.

آل کثیر اکنون با پشت سر گذاشتن مصدومیت بار دیگر موردتوجه پرسپولیس قرار گرفته و به عنوان بازیکن آزاد و با توجه به خالی بودن لیست این تیم مذاکرات را استارت زده است. مذاکراتی که از چندی پیش زمزمه آن شکل گرفته بود و امروز به صورت رسمی استارت خورد.

آل کثیر ساعت ۱۷ امروز (سه‌شنبه) و در شرایطی که در سکوت خبری تعطیلی امروز بود، طبق قرار قبلی با مدیران این تیم وارد ساختمان باشگاه شد و مذاکره نهایی خود را دنبال کرد. در این مذاکره توافقات ابتدایی صورت گرفته و قرار است طی روزهای آتی این موضوع نهایی شود.

منبع: ورزش3

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها