کد خبر : 82076

گربه سیاه استقلال در راه پرسپولیس

 گربه سیاه استقلال در راه پرسپولیس

همه متوجه شده اند پلن A باشگاه پرسپولیس برای پر کردن خلاء لوکادیا چیست. بازیکنی که به یک باره اردوی تیم پرسپولیس را ترک کرد و به دنبال حضور در یک تیم جدید است.

فیلترینگ فضای مجازی در ایران لوکادیا را به ستوه آورد و به بهانه فراخوان وزارت امورخارجه هلند که شهروندانش را از سفر به تهران منع کرد و خواستار بازگشت شهروندانش ازایران شده بود، ایران را ترک کرد. در حالی که باشگاه پرسپولیس به تعهدات مالی خود در قبال این بازیکن عمل کرده بود و اصلا تصور نمی‌کرد به یکباره اردوی تیم را آنهم پیش از دربی ترک کند.

برای خیلی‌ها جای سوال است چرااین بازیکن پیش از دربی اردوی تیم را ترک کرد و آیا نمی‌توانست بعد از این بازی تهران را ترک کند؟

بگذریم؛ برنامه اول پرسپولیس برای پر کردن جانشینی لوکادیا، علی علیپور است. مهاجمی که سال‌هاست راهی پرتغال شده و در حال حاضر در تیم ژیل ویسنته بازی می‌کند.

بر اساس خبرهای رسیده اجرای دو شرط می‌تواند موجب بازگشت این بازی به اردوی تیم پرسپولیس شود. اینکه شخصا یحیی گل محمدی با علی علیپور تماس بگیرد و دوم اینکه باشگاه مبلغ رضایتنامه این بازیکن را به باشگاه پرتغالی پرداخت کند. تجربه ثابت کرده باشگاه‌های پرتغالی رضایتنامه بازیکنان خود را حتی در نیم فصل به صورت قرضی صادر می‌کنند. این به خاطر کسب درآمد است همان طور که سانتاکلارا در یکی دو سال اخیر به راحتی رضایتنامه قرضی شهریار مغانلو و محمد محبی را برای تیم‌های پرسپولیس و استقلال صادر کرد. هر چند شهریار در گام پایانی با رضایتنامه دائمی سانتاکلارا پیراهن تیم سپاهان را برتن کرد.

در این صورت و در پنجره زمستانی علی علیپور پیراهن تیم پرسپولیس را برتن خواهد کرد. اینکه او قرضی به تیم پرسپولیس می‌آید یا دائمی بستگی به نظر باشگاه ژیل ویسنته دارد. قطعا صدور رضایتنامه قطعی او برای باشگاه پرسپولیس سنگین تر از صدور رضایتنامه قرضی خواهد بود.

منبع: خبر ورزشی

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها