کد خبر : 82055

استقلال خودش را به پرسپولیس رساند

استقلال خودش را به پرسپولیس رساند

تیم‌های استقلال و صنعت نفت آبادان در چارچوب هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر مقابل هم صف‌آرایی کردند و در نهایت آبی‌ها این بازی را با یک گل بردند.

آخرین دیدار روز دوم هفته سیزدهم رقابتهای لیگ برتر از ساعت ۱۸ امروز با دیدار تیم های صنعت نفت و استقلال در آبادان آغاز شد که  این بازی در نهایت با پیروزی یک بر صفر آبی‌ها به پایان رسید.

استقلال با این ۳ امتیاز ۲۶ امتیازی شد و در کنار پرسپولیس قرار گرفت. با این حال سرخ‌ها به دلیل تفاضل گل بیشتر همچنان در صدر جدول هستند. آبی‌ها در حالی ۳ امتیاز مهم را در آبادان گرفتند که محبی،حردانی و مهری را به دلیل گرفتن اخطار چهارم برای بازی بعد از دست دادند.

ترکیب صنعت نفت آبادان : فرزین گروسیان، محمد طیبی، میثم تهیدست، امید خالدی (۶۷ - امیرحسین فرهادی)، حسین ساکی، سینا مریدی (۸۳ - رضا امانی‌نژاد)، محمد قنبری، فردین یوسفی، عباس بوعذار (۷۷ - محمدحسین باصری)، حکیم نصاری و مهدی ممی‌زاده (۸۴ - رحیم آلبوغبیش).

ترکیب استقلال : سیدحسین حسینی، سیاوش یزدانی، محمدحسین مرادمند، صالح حردانی (۷۷ - سجاد شهباززاده)، آرتور کوین یامگا، روزبه چشمی، مهدی مهدی‌پور، سعید مهری (۴۶ -  امیرعلی صادقی)، محمد محبی (۷۷ - آرمان رمضانی)، مهدی قایدی (۸۸ - زبیر نیک‌نفس) و ارسلان مطهری (۷۷ - جعفر سلمانی).

داور:  بیژن حیدری

استقلال به پرسپولیس چسبید/ برد پرتلفات آبی‌ها در آبادان

نیمه اول

دقیقه  ۱۸: سعید مهری در محوطه جریمه صنعت نفت پا به توپ شد که پس از حضور مدافع صنعت نفت برای تصاحب توپ هافبک استقلال به زمین افتاد اما داور این صحنه را تمارض تشخیص داد و مهری کارت زرد گرفت.

دقیقه ۲۲: تیم استقلال پشت محوطه جریمه صنعت نفت صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که سانتر مهدی‌مهدی‌پور با عبور از مهاجمان استقلال به بیرون رفت.

دقیقه ۲۷: کرنر خطرناک صنفت آبادان در آستانه ورود به دروازه استقلال بود که سید حسین حسینی به سختی مانع گل شدن توپ شد.

دقیقه ۳۵: سانتر خطرناک محمد محبی از سمت راست از مقابل مهاجمان این تیم عبور کرد و به بیرون رفت.

دقیقه ۴۴: مهدی ممی‌زاده در پشت محوطه جریمه استقلال صاحب موقعیت شد که شوت این بازیکن در اختیار سید حسین حسینی قرار گرفت.

نیمه دوم

دقیقه ۵۵: شوت بازیکنان استقلال از پشت محوطه جریمه در اختیار فرزین گروسیان قرار گرفت.

دقیقه ۶۲: محمد محبی روی ضد حمله پا به توپ خود را به پشت محوطه جریمه صنعت نفت رساند و با عبور از مدافع حریف در آستانه تک به تک شدن با گروسیان بود که همان مدافع با خطا مانع پیشروی محبی شد و استقلال درست روی خط محوطه هجده قدم صاحب ضربه ایستگاهی شد. مهدی پور ضربه ایستگاهی به شکل خطرناکی روانه دروازه صنعت نفت کرد که این ضربه در حالیکه می‌ٰرفت به گل اول استقلال تبدیل شود با تکل به محمد طیبی توپ به گل تبدیل نشد.

دقیقه ۷۸: بازیکنان صنعت نفت حمله‌ای را از سمت چپ پی‌ریزی کردند و توپ را در داخل محوطه جریمه به ممی‌زاده رساندند اما شوت این بازیکن به بیرون رفت.

دقیقه ۸۳: شوت شهباززاده در کار ترکیبی  به مدافعان صنعت نفت برخورد کرد و در ادامه توپ بین حکیم نصاری و آرمان رمضانی افتاد که این مهاجم استقلال در برخورد با کاپیتان صنعت نفت به زمین برخورد کرد و داور خطای پنالتی تشخیص داد. آرتور کوین یامگا پشت ضربه پنالتی ایستاد و اولین گل این دیدار و استقلال را به ثمر رساند تا تعداد گل‌هایش در این فصل را در جدول گلزنان لیگ برتر به عدد ۴ رسانده باشد (این‌جا ببینید: گل اول استقلال به صنعت نفت توسط آرتور کوین یامگا).

دقیقه ۹۵: تیم صنعت نفت صاحب ضربه کرنر شد و گروسیان برای زدن گل تساوی جلو کشیده بود اما این موقعیت برای صنعت نفتی‌ها از دست رفت.

خبرورزشی

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها