کد خبر : 81992

مثلث ویرانگر در استقلال برای تقابل با پرسپولیس

مثلث ویرانگر در استقلال برای تقابل با پرسپولیس

به نظر می‌رسد آبی‌پوشان پایتخت با خط حمله‌ای که در مسابقه فینال سوپرجام حضور یافتند، در دیدار دربی هم به میدان بروند.

ریکاردو ساپینتو برخلاف همتایش در پرسپولیس، خیال آسوده‌ای در فاز تهاجمی دارد و می‌تواند برنامه‌های تاکتیکی متفاوتی را پیاده‌سازی کند. همزمان با بحران مهاجم در اردوی سرخ‌پوشان پایتخت، ساپینتو بازیکنان آماده‌ای را در خط حمله در اختیار دارد که می‌تواند از آن‌ها در مصاف حساس فردای تیمش با پرسپولیس استفاده کند، هر چند که به نظر می‌رسد تغییر ویژه‌ای مدنظر سرمربی پرتغالی نیست و بعید به نظر می‌رسد که او سورپرایزی در خط حمله برای مسابقه دربی داشته باشد.

در انتظار نمایشی تازه از مثلث ویرانگر؟

مهدی قایدی، محمد محبی و امیرارسلان مطهری گزینه‌های مورد اعتماد ریکاردو ساپینتو در ۲ بازی قبلی استقلال پیش از آغاز تعطیلات فیفادی بودند. در دیدار با هوادار، مطهری در نقش گل‌ساز توانست بدرخشد و محمد محبی هم گل برتری استقلال را به‌ثمر رساند و قایدی با بدشانسی ناکام در رسیدن به گل بود و در مسابقه فینال سوپرجام مقابل نساجی هم نوبت به گلزنی امیرارسلان مطهری رسید تا مهاجم مغضوب ساپینتو، به ستاره شماره یک خط حمله آبی‌پوشان پایتخت تبدیل شود.

مثلث خط حمله آبی‌پوشان پایتخت نمایش خوبی را از خود نشان داده‌اند و حتی در ایام تعطیلات فیفادی هم در بازی‌های دوستانه ریکاردو سا پینتو از عملکرد این ۳ بازیکن رضایت داشته و عملکرد درخشان مهدی قایدی و امیرارسلان مطهری در دربی باعث شده به عنوان ۲ ستاره دربی‌باز سرمربی پرتغالی آبی‌ها روی این ۲ بازیکن حساب ویژه‌ای باز کند و احتمالا بار دیگر به ترکیب برنده در خط حمله استقلال دست نزند.

امیرارسلان مطهری سابقه ۳ بار گلزنی به پرسپولیس را در لیگ برتر دارد و مهدی قایدی هم یک‌بار در لیگ برتر و یک‌بار در جام حذفی دروازه سرخ‌پوشان پایتخت را باز کرده و بدون‌شک در مسابقه فردا به‌دنبال بهبود رکورد خود در ادوار دربی پایتخت هستند.

تشکیل مثلث ویرانگر در استقلال برای تقابل با پرسپولیس/ ساپینتو در روز دربی یک سورپرایز در خط حمله دارد

نیمکت پرستاره؛ هر تغییر تاکتیکی امکان‌پذیر است!

پیمان بابایی، سجاد شهباززاده، آرمان رمضانی، امیرعلی صادقی و رضا میرزایی بازیکنان در دسترس ریکاردو ساپینتو برای مسابقه دربی هستند که ترافیک شدید بازیکنان آماده در خط حمله باعث شده تا شاید برای مسابقه فردا، نام برخی از این بازیکنان از فهرست استقلال خط بخورد! اما با این‌وجود این بازیکنن آماده روی نیمکت، به نظر می‌رسد که ساپینتو دغدغه‌ای برای تغییر شکل بازی تیمش در مسابقه دربی نداشته باشد.

سرمربی پرتغالی استقلال البته هنوز ترکیب تیمش را برای مسابقه فردا نهایی نکرده و احتمال دارد که او با یک سورپرایز ویژه در خط حمله، ترکیب آبی‌پوشان پایتخت را برای مسابقه دربی چینش کند اما نگاهی به ترکیب استقلال در بازی‌های اخیر نشان می‌دهد که استفاده از مثلث محمد محبی، مهدی قایدی و امیرارسلان مطهری در ترکیب اولیه، محتمل‌ترین آرایش تهاجمی آبی‌پوشان پایتخت خواهد بود.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها