کد خبر : 81918

شیطنت نازنین بیاتی با ژست های عجیب + تصاویر

شیطنت نازنین بیاتی با ژست های عجیب + تصاویر

نازنین بیاتی رو میشه از هنرمندان خوش چهره و خوش استعدادی دونست که استایل های بسیاربی میزنه اما اینبار با نازنینِ سینمای ما کاملا متفاوت شد!

شایانیوز-  نازنین بیاتی از هنرمدان به نام و جذاب سینما و تلویزیونه که این روزا تو کارش کمرنگ شده اما تا پیش از عید مثل بنز ترکوند و فیلمای باحال و پربیننده ای همچون "دینامیت" و "شادروان" رو بر روی پرده سینما داشت. نازنین بیاتی ابتدای کار خود را با بازی در فیلم دربند شروع کرد که نقش دختر ساده ای رو داشت که تازه اومده بود تهران. نازنین بیاتی از همون ابتدای کارشم کلا با بازی در کاراکترای ساده و مثبت اومد جلو و همچنان هم همینطوره اما در این بین یه گریزی هم به ظاهر و باطن نقش شیطونی همچون دینامیت زد که به خوبیم از پسش بر اومدددد.

نازنین بیاتی با این تیپای شوکولش شد تو دلبروی یه اینستا!

نازنین بیاتی نشون داد که هم میتونه اونوری باشه و هم اینوری اما اگه راستش رو بخوایم بگیم به نازنین بانو میاد که همون دختری مثبت باشه اما در عین حال با ابهت، نه تو سری خور! نازنین بیاتی در اینستاگرامش کلی فن پیج و هوادار داره که این قطره ای در میان فالوورای پیج خودشه. البته که این روزا دیگه داشتن پیج میلیونی چندان عجیب نیست و خیلیا دارن اما اینکه کی دنبال کننده هاش واقعیه و کی فیک، این مهمه! 

نازنین بیاتی اصولا اهل زدن تریپای مختلفه و خودش رو در یک رنگ و یا یک استایل محدود نمیکنه اما نکته ای که در ظاهر این بازیگر جوان ما وجود داره اینه که تو یه خط جلو میره و مثلا یبار خیلی ساده و بار دیگر خیلی عجیب پوش نمیشه. ولی اینبار نازنین بیاتی با پوششی دیده شد که به خصوص چهرش رو خیلی متفاوت کرده بود. در ادامه این تصاویر را مشاهده می کنید.

نازنین+بیاتی

نازنین+بیاتی (1)

پارتنر قایمکیه نازنین بیاتی چه بد تابلو شددد!

خب دیگه میدونیم که خیلی از بازیگرای خانوم و آقامون هستند که هنوز مجردن و یا اصلا به تازگی بازی کردن و خیلیام طلاق گرفتن و مجردن و یا شاید هم دوباره ازدواج کرد اما جنجالی!

همه اینها بستگی به سلیقه و مدل زندگی آدما داره اما خب بازیگران و چهره های مشهور چون زیر ذره بین هستند و وصلت و طلاقشون برای مخاطب باحال به نظر میاد در نتیجه اگه کاری کنن حتما خبر میدن و یا اصلا اگرم نخوان جنجالی بشن بالاخره از یه جایی لو میرن مگه اینکه دیگه خیلییی قایمکی و محرمانه پیش برن!

نازنین بیاتی مثلا تا به حال مطلب خاصی در رابطه با ازدواجش نگفته و عکسی هم با آقایی که بشه گفت همسرشه نذاشته! اما تصویری از خانوم بازیگر وجود داره که یه حلقه خوشگل و گرون تو دست چپشونه اما خب از اونجایی که با خواست خودش انداخته مشخصه که یه خبرایی هست ولی نمیخواد صداشو دراره!

نازنین-بیاتی

در ادامه تصاویری که مشاهده می کنید چپی برای گذشتس که اثری از انگشتر تو اون انگشت نیست و اما راستی ....

Untitled+(1)

مانور نازنین بیاتی بر روی پایین تنش!

در ابتدای متن گفتیم که نازنین بیاتی همیشه در مراسمات از استایل های شیک و خوشگل استفاده می کنه که خب در مقابل بسیاری از خانومای بازیگر که فقط و فقط تو فکر جلب توجه از طریق لباس های نامتعارف هاستند نیست. اما در رابطه با نازنین بیاتی جدا از این ها با توجه به عکس هایی که از او گرفته شده ظاهرا خیلی علاقه مند به کفش های پاشنه بلند و جلو بازه تا ناخون و لاک و پاهاش هم مشخص باشه!

Untitled

اما جالبه بدونید این ها تنها تصاویر نازنین بیاتی با پاهای برهنه و مانور روی پاهاش نبود. خانوم های بازیگر ظاهرا دیگه به قدری راحت شدن که به هر شکلی که دلشون بخواد در مراسمات شرکت می کنند و یا از خود در فضای مجازی با پوشش هایی ناجور عکس به اشتراک میذارن، کسی هم کاری به کارشون نداره که نداره! مگه اینکه کشف حجاب کنن! در ادامه عکسی از نازنین خانوم بیاتی رو مشاهده می کنید که تا ساق پارو برهنه گذاشتن و انتظار هم دارند کاربر برای این تصاویر حاشیه سازی نکنه!

34752641643616132

رابطه خیلی نزدیک نازنین بیاتی با سینا مهراد که علنی گفت!

نازنین بیاتی همونطور که گفتیم تو شادروان بازی کرده و از نقشی اصلیه و مدتی پیش درباره بازی با سینا مهراد به عنوان خواهر و برادر گفت: «ما در پیش‌تولید و به‌هنگام تولید کار طی تمرین‌هایی بسیار زیاد تلاش کردیم تا حس خواهر و برادر را به درستی به مخاطب القا کنیم.»

سینا مهراد هم در این‌باره افزود: «من با نازنین بیاتی واقعا شبیه به خواهر و برادر هستیم و وقتی متوجه شدم او ایفاگر نقش خواهر من است، بسیار خوشحال شدم.»

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها