کد خبر : 81880

مهاجم اول استقلال در دربی مشخص شد

مهاجم اول استقلال در دربی مشخص شد

به نظر می رسد، استقلال دربی را با حضور امیر ارسلان مطهری در نوک خط حمله آغاز خواهد کرد.

این مهاجم دیروز در مصاف دوستانه با نفت مسجد سلیمان در استادیوم آزادی در ترکیب ثابت استقلال به میدان آمد و زننده تک گل تیمش بود. او در مصاف با نساجی هم گل قهرمانی استقلال در سوپر جام را به ثمر رساند و پیش از این هم در بازی با هوادار پاس گل داد. با این کارنامه بعید است، ریکاردو ساپینتو بار دیگر برای انتخاب تک مهاجم تیمش به پیمان بابایی رجوع کند، مهاجمی که به خاطر مصدومیت جایش را به امیر ارسلان مطهری داد، اما اکنون به طور کامل از بند مصدومیت رهایی پیدا کرده و این شرایط را دارد تا بار دیگر در نوک خط حمله تیمش به میدان بیاید.

از آنجایی که استقلال با سیستم ۳-۳-۴ بازی می کند، تنها یک مهاجم در نوک خط حمله این تیم به میدان خواهد رفت. در هفته های ابتدایی ریکاردو ساپینتو در نوک خط حمله به سجاد شهباززاده میدان می داد. عدم گلزنی این بازیکن موجب شد تا بعد از چند هفته به پیمان بایایی اعتماد کند، اما در هفته های منتهی به تعطیلی لیگ به دلیل مصدومیت پیمان، امیر ارسلان مطهری جای او را گرفت و با توجه به عملکرد خوب بعید است، جایگاه تصاحب شده را به پیمان بابایی برگرداند.

استقلال در حالی مهیای دربی می شود که جدا از رقابت این تیم دو مهاجم برای حضور در ترکیب اصلی، می تواند در این بازی سجاد شهباززاده و آرمان رمضانی را هم در اختیار داشته باشد.

ورزش سه

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها