کد خبر : 81813

این استقلالی کی‌روش را به توپ بست

این استقلالی کی‌روش را به توپ بست

حسن روشن پیشکسوت تیم ملی ایران نسبت به شایعه ابقای کی روش واکنش نشان داد.

حسن روشن پیشکسوت استقلال در خصوص حذف ایران از مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اظهار داشت: از نگاه من بازیکنان هیچ مشکلی نداشتند. این بچه‌ها در اروپا فوتبال بازی می‌کنند و سابقه یک دوره حضور در جام جهانی را هم داشتند. اما تیم ملی تاکتیک مناسبی را برای این مسابقات در پیش نگرفت.

وی ادامه داد: ما در بازی اول ترسو بودیم ولی در همان بازی در نیمه دوم جسارت پیدا کردیم و دو گل به انگلیس زدیم. در بازی دوم بچه‌ها خودشان بودند و خوب ظاهر شدیم. ولی در بازی سوم دوباره با ترس به میدان رفتیم و همین موضوع کار دستمان داد. باید کادر فنی تیم ملی و شخص کی روش در این خصوص توضیح دهد.

پیشکسوت فوتبال افزود: فدراسیون فوتبال باید به افکار عمومی بابت حذف تیم ملی پاسخ بدهد که چرا با بهترین تیم چند سال اخیر نتوانستیم نتایج خوبی کسب کنیم. به نظرم ما می‌توانستیم هر سه تیم گروه خود را شکست داده و به مرحله بعدی صعود کنیم.

روشن در خصوص اینکه شاید کی روش در جام ملتهای آسیا همچنان سرمربی تیم ملی باشد خاطر نشان کرد: واقعا جای تاسف است که آقای تاج تا این اندازه در رابطه با کی‌روش خوب برخورد می‌کنند. به هیچ وجه موافق نیستم که کی روش باز هم در فوتبال ما حضور داشته باشد. قبلا هم گفته بودم که صلاح نیست این فرد به ایران برگردد. چون در یک دوره ۸ ساله هیچ مقامی‌برای فوتبال ما کسب نکرد و فوتبال ما در تمام بازیهای مهم با این مربی نتیجه نگرفته است.

وی ادامه داد: به هر حال ایشان خیلی پول کم کرفته دوست دارد دوباره بماند. پول هم از جیب مردم پرداخت می‌شود و اگر مردم دوست دارند ایشان بماند ما مخالفتی نداریم. فقط نظرمان را می‌گوییم.

پیشکسوت فوتبال ایران در خصوص اینکه چرا کی روش با این نتایج همچنان شانس حضور روی نیمکت تیم ملی را دارد بیان داشت: این را باید از هیات رییسه و شخص تاج پرسیدکه چرا چنین شانسی را به این مربی می‌دهند. فکر می‌کنم وقت آن رسیده که دوباره مهدی تاج مریض شودو برود شاید نفرات بعدی این مربی را برکنار کنند.

ایلنا

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها