کد خبر : 81717

ترانه علیدوستی با لباس سفید خال خالی و کمی منشوری + عکس

ترانه علیدوستی با لباس سفید خال خالی و کمی منشوری + عکس

ترانه علیدسوتدی از بازیگرای جذابیه که دیگه این روزا تو ایران نیست و اونور داره حال میکنه اما تصویری از وی دیده شد که با بقیه تیپاش فرق داشت!

شایانیوز- ترانه علیدوستی رو همه ما می شناسیم و خیلی از مخاطبین هم طرفدارشن چرا که اگه بخوایم حواشی رو کنار بذاریم و حق رو در رابطه با کار و بازی خانوم بازیگر در نظر بگیریم باید بگیم که ترانه علیدوستی از چهره های توانا در این عرصه می باشد که هم خوشگلی فیسشو داره و هم استعداد و ژستشو! ترانه علیدوستی تا به حال بارها برنده جوایز مختلف شده و اونقدری رفته برای جشنواره کن که صدای همکارای خانومش رو حسابی درآوده بود، اما انگاری با وجود کشف حجابش دیگه ترانه ای وجود نداره برای سینمای ایران!

ترانه علیدوستی رو میشه از هنرمندان بسیار پرجنجالی دونست که هم در مسائل سیاسی و هم سینمایی همیشه پاش تو کار بوده جوری که گاهی برخی از مخاطبین این نظرو داشتند که خانوم خانوما پارتی چیزی داره! حالا از این ها که بگذریم و برسیم به خود ترانه بانو و ظاهرش، بهتره بگیم که این بازیگر دهه شصتیمون چندان اهل نامتعارف پوشی نیست اما خب نمیشه هم جزو خوش پوشا حسابش کرد چرا که به خصوص در آخرین جشنواره کن به شدت عجیب و اجق وجق لباس پوشید که حتی از لحاظ سایزی هم فیتش نبود چه برسه به مدل!

ترانه علیدوستی تو چند سال اخیر برای بیشتر مراسمات اصلی چه خارج و چه داخل زیاد خوب عمل نکرده و برای قسمت های فرعی با ظاهر جذب تری دیده شده! در ادامه نمونه ای از آن را مشاهده می کنید که برای یک مصاحبه در اون تایم با استایلی متناسب ظاهر شد.

1227329_460

پیچش ریز ترانه علیدوستی تو کشف حجابش که هیشکی نفهمید!

ترانه علیدوستی تو جریانات دو ماه اخیر در کشور تا اونجایی که دیده میشد اصلا وجود نداشت و هرچی معترضین منتظر حمایت و یا سخنی از سوی خانوم خانوما بودند باز هم خبری نشد که نشد! ترانه علیدوستی در این مدت به شدت منفور شد و خیلیا دیگه ازش زده شدن اما از اونجایی که شخصی همانند ترانه علیدوستی عمرا کاری کنه که به ضرر خودش تموم بشه، اینبار هم گذاشت و گذاشت تا از کشور کاملا خارج بشه و کاراشم اوکی کنه بعد یهو بیاد و با تصویر کشف حجاب کرده خودش حمایتش رو نشون بده! اونم فقط با یه عکس!

یکی نیست به ترانه علیدسوتی بگه یه وقت سختت نشه الکی بهونه کرده که پیجم در دسترسم نیست و کاراتو کنی و بری و بعد با یه عکس خودت رو خوبه داستان نشون بدی!! جالب اینجاست بعد از این تصویر دیگه پست و استوری خاصی هم از این بازیگر کشورمون دیده نشد و خب مشخصه که ترانه بانو تنها هدفش خوب جلوه دادن خودش بوده چرا که دیگه کارش با این سینما تموم شده!!

284669005_999292074064139_3046344984990748760_n

لب و گونه پروتز ترانه علیدوستی کو؟!

خب میدونیم که به قول نیکی کریمی دیگه بازار لب و گونه های پروتزی به شدت داغه و خانومای بازیگر اونقدری پیش رفتن که دیگه همشون شکل همن و حداقل کم کمش بینی رو حسابی تراشیدن و یه نقلی جمع و جور آوردن بالا!

این صحبت تنها از نیکی خانوم شنیده نشده و بارها و بارها بازیگران زن مختلف که البته نچرال فیس هستند، از این موارد گفتن و اشارات مختلفی داشتند که در سینما باید خوشگل باشی تا قبولت کنن! اصلا انگاری یکی درم در این شغل نشسته و ابتدا تست زیبایی میگیره بعد استعداد و توانایی!!

ترانه-علیدوستی-1024x886-1

حالا ترانه علیدوستی این مدلیه که اگه دقت کرده باشید کاملا طبیعیه و ترجیح داده تا چهره ای خدادادی داشته باشه و با همون هم شناخته شده و با همون هم مشهور بمونه. این موضوع میتونه خیلیم خوب باشه چرا که اعتماد به نفس کافیه این بازیگر زن رو نشون میده و اینکه همچی به قیافه و بوتاکس و عروسکی کردن چهره نیست!

fff

بیوگرافی جالب ترانه علیدوستی

ترانه علیدوستی متولد 22 دی 1362 در تهران، بازیگر است. دیپلمه کامپیوتر می باشد و در مدرسه رشته تجربی خوانده است به زبان انگلیسی مسلط است. این بازیگر زن بازی در تلویزیون را خیانت می داند و بر انی عقیده است که: قبلاً هم گفته‌ ام که کار نمی کنم و انتخابم را کرده‌ ام، حتی سریال‌ های سطح بالاتر ما نهایتاً دستخوش یک جهت گیری بی‌ موردی در پخش می‌ شوند.

پدرش حمید علیدوستی بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران و از مربیان کنونی فوتبال است، مادرش نادره حکیم الهی سنگ‌ تراش و مجسمه‌ ساز است. پویان علیدوستی تنها برادرش در مراسم جشن چهارشنبه سوری سال 83 بخاطر انفجار مواد محترقه فوت کرده است.

tarahanelebas_1646574038_5

 
 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها