کد خبر : 81676

چرا آزاده صمدی لباش رو اینطوری کرده؟ + عکس واقعی

چرا آزاده صمدی لباش رو اینطوری کرده؟ + عکس واقعی

آزاده صمدی بازیگر جذاب و خوش چهره سینما و تلویزیون است که این روز ها با ژست های خفن و عجیب غریبش رو هرچی سلبریتیه کم کرده.

شایانیوز- آزاده صمدی از بازیگرهای دوست داشتنی و مطرح سینما و تلویزیون است که این روزها بیشتر وقت خودش رو روی صحنه تئاتر میگذرونه تا پشت دوربین و ظاهرا خانوم تصمیم گرفته تا به اصل خودش برگرده و دوباره صحنه تئاتر رو با حضورش به خاک و خون بکشه. آخرین نمایشی هم که خانوم به روی صحنه برده نمایش رئالیسم مصنوعی است که البته در کمال تاسف به خاطر اتفاقاتی که طی چند ماه اخیر در کشور رخ دادند اجرای این نمایش ها با مشکلاتی مواجه شد.

از همه این ها که بگذریم آزاده صمدی از جمله خانوم هایی است که وقتی به صفحه اینستاگرامش نگاه می کنید می بیند که بببببله خانوم یه جنبه جذاب و گنگ داره که اصلا نمیشه از پشت صفحه تلویزیون یا پرده سینما به این جذابیت ها پی برد. این طور که به نظر میاد آزاده صمدی خیلی زیاد به طبیعت و گشت و گذار در دشت و دمن علاقه داره و برای این برنامه کردن هاش هم همیشه دنبال تیپ و استایل های گنگ و خفن میره و خیلی هم با این استایل های گنگش کیف میکنه و هر از گاهی چند تا عکس منتشر میکنه که حسابی هم دل طرفدار هاش رو با اون عکس ها و ژست های خاص می بره.

آزاده صمدی سلطان رنگی پوشی ای که لِنگش نیست

آزاده صمدی از جمله سلبریتی هایی است که خیلی توی استایل کردن شهامت به خرج میده و چندان دنبال تیپ و استایل های سنگین رنگین با رنگ های خنثی و بدون ریسک نیست؛ یعنی اگر قرار باشه که اوت فیت های آزاده صمدی رو بررسی کنیم خیلی زود متوجه می شیم که آزاده خانوم عشق رنگ های شاد و تو چشم رو داره که واسه پوشیدنشون هم اصلا تامل نمی کنه.

Untitled20838273_705119016352737_9198737276970991616_n

حالا یه نکته دیگه در رابطه با پوشش های مختلف آزاده صمدی وجود داره اونم اینه که ظاهرا استایل های گنگ خانوم به کمپ و سفر به طبیعت محدود نمیشه و یه وقتایی انگاری شیرازه کار از دستش در میره و دیگه تو استایل های رسمیش هم میزنه تو فاز گنگ پوشی مثل استایلی که برای اکران فیلم "زالاوا" انتخاب کرده بود.

وقتی آزاده صمدی چنان رخی میگیره که خفن ها باس ماست هاشون رو کیسه کنن

آزاده صمدی علی رغم این که فعالیت زیادی تو اینستاگرام داره اما برخلاف خیلی از سلبریتی ها مثل میترا رفیع و فریبا نادری چندان علاقه ای به منتشر کردن عکس های خودش نداره و کمتر پیش میاد که عکس های جور واجور از خودش بگیره اما با این حال بعضی وقت ها هم برای این که از قافله اینستاگرام عقب نمونه و در برابر سیل عظیم عکس سلبریتی هایی که فضای مجازی رو پر کردن کم نیاره عکس های خفن و جذابی از خودش منتشر می کنه که باقی خانوم های پر مدعا باید رسما ماست هاشون رو کیسه کنند.

آزاده صمدیآزاده صمدی

 

یه کوچول موچول بیشتر آزاده صمدی رو تر بشناسیم

خوب اولین چیزی که باید در رابطه با خانوم آزاده صمدی بدونیم اینه که ایشون متولد دی ماه سال 1357 است و از جمله بازیگر هایی است که بسیار حرفه ای وار و آکادمیک طور پله های شهرت رو طی کرده و راه خودش رو در مسیر هنر بازیگری باز کرده. آزاده صمدی فارق التحصیل رشته تئاتر از دانشگاه سوره است که البته در کلاس های بازیگری کارنامه به مدیریت پرویز پرستویی هم شرکت کرده و بعد از اون هم حسابی خاک صحنه خورده تا این که حالا کرور کرور طرفدار و هواخواه داره. استارت شهرت خانوم بازیگر هم با سریال "راه بی پایان " به کارگردانی همایون اسعدیان در سال 1386 خرد.

آزاده صمدیآزاده صمدی

 
 
ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها