کد خبر : 81673

خانم نیوشا ضیغمی با این لباس و این آرایش بد نگذره + عکس

خانم نیوشا ضیغمی با این لباس و این آرایش بد نگذره + عکس

نیوشا ضیغمی بازیگر خوش استایل که این روزا با تیپای شیک و پیکش داره کل اینستا رو میترکونه، جدیدا از تریپ عجیبش که کُپ سفره اس رونمایی کرد!

شایانیوز- نیوشا ضیغمی بازیگر خوش چهره و محبوب سینما و تلویزیونه که این روزا با تریپای خفن و جینگولی که تو پیجش برداشته، داره کم کم تبدیل میشه به یک مدلینگ پر و پیمون که رودست نداره. نیوشا ضیغمی این اواخر با بازی در سریال "بی نشان" چهره دیگه ای از خودش رو به نمایش گذاشت و با تغییراتی که زیر و بُن فیسش رو به هم ریخته بود، در قاب تلویزیون ظاهر شد. از اونجایی که نیوشا ضیغمی تو هر زمینه ای چه تو فضای مجازی و چه تو فضای حقیقی دستی بر آتش داره، سعی داریم کم کم شما رو با واقعیت او آشنا کنیم.

نیوشا خانوم تو مدت اخیر بدجوری رفته تو فاز تبلیغات و مدلینگ شدن و آنچنان به خودش میرسه که حد و حصر نداره و بی تردید میون کلی تیپای رنگ و وارنگ که میپوشه یه جا هم هست که اصلا انتظار نمیره چنین تیپایی رو برای خودش انتخاب کنه.

مثلا چند وقت پیش خانوم بازیگر عکسی از خودش منتشر کرد که او رو با استایلی خیلی جینگول مستون که کپ سفره است پارچه اون از خودش رونمایی کرد و همه رو شوکه کرد که آخه این چه مدل فاز گرفتنه! این ایام که همه غرق در خفن بازی و به رخ کشیدن تیپای اروپایی خودشون هستن، نیوشا ضیغمی با تریپ گل مَنگلی رخ گرفته رو مبل در حد خرم سلطان!

q

فیس زیر و زبر شده نیوشا ضیغمی که کردش کُپ عروسک!

نیوشا ضیغمی از اون دسته بازیگراییه که از همون اول زد تو فاز عمل های راه و بیراه و سعی کرد فیسش رو تبدیل کنه به یک چهره کاملا متفاوتی که میشه گفت واقعا دیگه خودش هم بعد از اونا خودشو نمیشناسه.

البته نکته جالبی که درباره پروتز گذاشتنا و عملای زیبای نیوشا خانوم خیلی جالب توجهه اینه که بعد از این عملا برخلاف خیلیا که سعی میکنن بگن چهرشون طبیعیه و اصلا عملی رو فیسشون انجام ندادن، اما این بازیگر میاد از کلینیکایی که رفته و کارایی که کرده ویدیو میذاره تا بتونه از این راه هم یه مایه تیله ای به جیب بزنه! دیگه واقعا این مدلیش رو ندیده بودیم...

pp

وقتی نیوشا ضیغمی با هر چی میرسه دستش مانتو میسازه آسِ خودش!

نیوشا خانوم در کنار عمل های راه و بیراهش همواره از تیپای خفن و اروپاییش هم عکس و فیلم منتشر میکنه و به نوعی قصد داره در این زمینه هم با تبلیغاتی که انجام میده به قدری پول مول واسه خودش جمع کنه که تا آخر دیگه نخواد اصلا سمت کار کردن در حوزه بازیگری بره. به همین دلیل هم هست که وقتی وارد پیج نیوشا ضیغمی میشین به اندازه ای که پست های این خانوم رو درباره تبلیغات در زمینه های مختلف میبینین، در زمینه حرفه اصلیش یعنی بازیگری پست نخواهید دید.

مثلا تو این ایام اخیر به قدری هی از مانتوهای رنگ و وارنگش عکس گذاشته که هر کدومشون هم از هیچ الگوی خاصی پیروی نکردن در دوخته شدنشون که اصلا باورتون نمیشه همچین پارچه هایی تبدیل شده باشن به مانتو و بعدش هم خانوم بازیگر بخواد واسه تبلیغ کردن اونا این همه چیتان پیتان کنه و وقت بذاره!

manto_blogger_1623492598

 

یکم بیشتر نیوشا ضیغمی رو بشناسی، بَدک نیستااااا!

نیوشا ضیغمی متولد متولد 18 تیرماه سال 1359 در شهر تهرونه. این بازیگر محبوب سینما و تلویزیون در رشته روانشناسی کودک در دانشگاه شهید بهشتی تونست مدرک لیسانس رو دریافت کنه. پدر او محسن ضیغمی که معلم شیمی فوق العاده معروفی در شهر تهران بود در سال 1395 بر اثر بیماری از دنیا رفت و مادر نیوشا خانوم، فهیمه رستم پور جزو همراهان همیشگی دخترشون به حساب میان. نیوشا ضیغمی یه خواهر 32 ساله داره که در حوزه گرافیک فعالیت میکنه.

این بازیگر در انتخاب همسر شانس توپی آورد، چون یه تاجر نقره با او ازدواج کرد و به کل زندگیش از این رو به اون رو شد. همسر نیوشا خانوم یعنی آرش پولاد خان یک سال به عنوان کارآفرین برتر انتخاب شد که باعث شد بیش از پیش دیده بشه. این زوج در سال 97 صاحب دختری به نام لِنا شدن و حالا زندگی خیلی خفنی دارن که همه تو کفِشونن.

q

fd

 
 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها