کد خبر : 81659

به به خانم یکتا ناصر و نشستن خاص با چکمه چرمی + عکس

به به خانم یکتا ناصر و نشستن خاص با چکمه چرمی + عکس

یکتا ناصر بازیگر مشهوریه که بعد از ازدواجش مشهورتررررم شد و حالا با آقای همسر تصاویری رو به اشتراک میذارن که کمی تا قسمتی سوژست!

شایانیوز- یکتا ناصر رو میشه از هنرمندانی دونست که هم با پارتی اومد بالا هم به تنهایی! حالا یعنی چی؟ یعنی یکتا ناصر تا همین چند سال پیش خودش پی کار خودش بود از هنرمندان مشهور سینما و تلویزیون هم محسوب میشد که پله پله راهشو سیر کرده اما بعد از بازی در فیلم "من سالوادور نیستم" به یکباره خانوم خانوما دوتایی شدن چرا که سر همین فیلم بود که منوچهر هادی از یکتا ناصر خواستگاری میکنه و لی لی لی لی این دو چهره میشن یک روح در دو بدن!!!

از همنیجا به بعد بود که دیگه خانوم بازیگر رفت تو فاز پارتی بازی و تو هررر فیلم و سریالی که اسم آق منوچ بود یکتا ناصر هم از نقشای اصلی کار میشد! خب خیلی از هنرمندان هستند که مامان باباشون تو این عرصه مشغول بودن و راحت مثل آب خوردن وارد بازیگری شدن و پارتی بازی کردند اما خب یکتا خانوم ناصر ابتدای کارش رو خودش شروع کرده و به شهرت رسیده بوده، بعد منوچهر هادی در ادامه راهش ایشون رو بوووولد میکنه!

حالا از این ها که بگذریم یکتا بانو و آقای کارگردان فعالمون چندان اهل حاشیه سازی نیستند و همانند خانوم بهاره رهنما و همسر سابقشون هم عکسای لوس طور نمیگیرن، اما خب از اونجایی که دیگه یه زوج سرشناس شدن گهگاهی میرن زیر ذره بین! مثلا در ادامه نمونه ای از عاشقانه ریز این زوج رو مشاهده می کنید که استایل شیکی دارند.

 

یکتا+ناصر+و+منوچهر+هادی

فیس پنج ضلعیه یکتا ناصر که دیگه ته عمل و آرایشو درآورده!

یکتا ناصر و منوچهر هادی خب تایمی که ازدواج کردند اصلا سن و سال کمی نداشتند به همین دلیل خیلی زود بچه دار شدند و حالا یه دختر کوچولوی دهه نودی به نام سوفیا دارند که حسابی براش مایه میذارن.

حالا اینا به کنار منوچهر هادی یه شیر مرداد ماهیه که تو همون زمان هم تولد بازیِ پر سر و صدایی برای خودش داشت. در ادامه ویدیویی از این زوج ابتدا مشاهده می کنید تا ادامه ماجرا.

خب احتمالا چهره یکتا ناصر رو چندان واضح ندیدین اما بهتره بگیم که خانوم خانوما کم زاویه فک چند ضلعی داشتند، حالا با این سبک و مدل میکاپشون جوری تو چشم و غلیظ تر شدن که بیا و ببین. البته که یکتا ناصر بر این ادعاست که زاویه فکش کاملا طبیعی و خدادادیه اما کاربران همچنان نظر دارند که خالی میبنده! یکتا ناصر کمه میدونست چنی موردی در چهرش وجود دره قطعا باید به این موضوع دقت میکرد که با میکاپ و کانتورهای زیادی اون رو بیشتر نکنه! البته که زیبایی خانوم یکتا تایید شدست و شاید برخی بگن اصلا الان زاویه فک مُده! اما خب هر چیزی حتی مثبت هم که باشه وقتی بیش از اندازه بشه اون خاصیت و زیبایی اصلی خودش رو از دست میده.

Untitled

ژست عجیب یکتا ناصر وقتی عکس کم میاره!

خب میدونیم که بازیگرای سینمای ما حتی اگه ثانیه ای از جلو دوربین فیلمبرداری رد شده باشند میرن تو فاز اینکه ما هنرمندیم و مشهور و خب باید خاااص باشیم. همین میشه که مثلا بازیگری که تا دو روز پیش دقیقا مثل مردم عادی ساده لباس میپوشیده یهو عاشق و شیفته یه تریپایی میشه که آدم میمونه چی بگه و جالبم اینجاست که بیشترشونم این مدلین و اینکه چجوری یهو همگی از تریپای نه چندان جالب خوششون میاد، جای تعجب داره!

حالا به جز این، خیلیاشونم عادت دارن که تو اینستاگرام تصاویر بسیاری بذارن و خب از اونجایی که بالاخره ژستا هم تا یه حدی هستند و بقیش دیگه میشه تکراری! میان و میزنن تو کار فیگورای عجیب غریب. مثلا یکتا ناصر تصویری رو از خودش منتشر کرده که رفته تو شیشه و واقعا باید سوال کرد این دیگه چه مدلشه؟ اگرم فکر میکنید مربوط به فیلم و یا سریالیه باید بگیم سخت در اشتباهید چرا که کپشنی ساده و در عین حال از این جملات اینستایی داره ...

287609428_337700678517324_2464763336024197826_n

وقتی از سوفیا لورنی فقط اسمش به یکتا ناصر میرسه!

خیلی از مردم بر این باورند که اغلب بازیگران ایرانی یک همتای خارجی دارند به این معنی که شباهت زیادی بین برخی بازیگران ایرانی و خارجی وجود دارد. مثلا الناز شاکردوست را شبیه آنجلینا جولی می دانند، حسام نواب صفوی را بسیار شبیه الویس پریسلی و یا لیلا حاتمی را کپیِ نیکول کیدمن و یکتا ناصرُ هم شبیه سوفیا لورن بازیگر معروف ایتالیایی میدونن.

خیلی از کاربران معتقدند که یکتا خیلی تلاش میکنه که با میکاپ و گریم خودشُ بیشتر شبیه سوفیا لورن کنه حالا اینکه تا چه حد موفق بوده بستگی به نظر مخاطبان داره. ناگفته نمونه همونطور که میدونید اسم دختر یکتا خانوم سوفیا هستش و احتمالا یکتا ناصر از سوفای شدن فقط اسمش رو تونسته داشته باشه اونم برای دخترش.

15304999

بیوگرافی یکتا ناصر

یکتا ناصر متولد آبان 1357 در تهران است پدرش افسر بازنشسته نیروی زمینی و مادرش خانه دار است. فرزند دوم خانواده است و یک خواهر بزرگتر به نام نیکتا و یک برادر کوچکتر از خود دارد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها