کد خبر : 81617

به به خانم بهاره رهنما و یک لباسی که زیر آن معلوم است

به به خانم بهاره رهنما و یک لباسی که زیر آن معلوم است

بهاره رهنما رو همه ما به جنجال می شناسیم اما اینبار خانوم خانوما با تغییر چهرش مورد توجه قرار گرفت که اصلا جالب نبود.

شایانیوز- بهاره رهنما رو همه ما می شناسیم و میدونیم که از هنرمندای به شدت حاشیه دار در عرصه سینما و تلویزیونه! البته که بهاره رهنما رو دیگه در فیلم و سریال نمی بینیم و تنها راه ارتباطی و دیدن روی ماهشون اینستاگرامه!!! بهاره رهنما حالا تبدیل به یکی از بلاگرای جنجااالی و پول پرستی شده که راه به راه از هر فرصتی استفاده می کنه تا خودی نشون بده و باز هم برمیگرده به همون جیب و پول!

بهاره خانوم حتی از شرایط کنونی کشور هم استفاده کرده و همین چند روز پیش ویدیویی رو به اشتراک گذاشت که به گفته کاربران باز هم در جهت بالا بردن خودش بوده و لاغیر! اما خب از این ها که بگذریم و برسیم به خوده خود بهاره رهنما باید بگیم که خانوم خانوم از لحاظ باطنی که هیچ، ظاهری هم بسیار متفاوت از اونچه که در بازیگری بودند شده اند و حالا بهاره رهنما رو با استایل و چهره ای می بینیم که به شدت مصنوعی و فیک شده. چرا چون این روزا عمل های زیبایی خیلی طرفدار پیدا کردن و بازیگران زن نیز دنبال رو هستند!

بهاره رهنما که قطعا از هیچ حاشیه و قرتی بازی نمیگذره اینبار یه جور دست تو صورتش برد که نه تنها زیبا نشد بلکه زشتی رو هم پشت قباله فیسش انداخت!! در ادامه تصویری از وی مشاهده می کنید که گویای صحبت ها می باشد.

بهاره+رهنما

ظاهر عجیب و سخنرانی عجیب تر بهاره رهنما که کفر همرو درآورد

الا شاید بگین اون ویدیویی که بهاره رهنما به نفع خودش سخنرانی کرد چی بود. حالا همه اینا به کنار میدونید که بهاره رخانوم رهنما تو هممممه موضوعی دست بردن و سیس بلدی میگیرن. اما اینبار بهاره رهنما ویدیویی منتشر کرد که خب جدا از اینکه آرایش و سایه چشمی بسیااار غلیظ داشت جوری که انگاری یه پالت کامل سایه خالی کرده رو چشماش، از طرفی هم حجاب سفت و سخت و پیرسینگ ابروش به شدت مورد توجه کاربران قرار گرفت؛ صحبت هایی هم داشت که خب حتی یه کامنت مثبت هم نگرفت. 

خانوم خانوما که همیشه و همیشه خودشون رو مدافع حقوق زنان و زنان شاد میدونستن و میگفتن از زنان شاغل میخوام حمایت کنم در صورتی که گونی گونی پول ازشون به جیب میزدن و تنها تبلیغشون رو میکردن، حالا در اعتراضات اخیر کشور لام تا کام صداشون در نیومد!

البته که هر موضوعی سلیقه خودش رو میخواد اما همه ما میدونیم که بهاره رهنما چه مدلیه و چه اعتقادی داره به همین علت  جای تعجب داره که خانوم خانوما چطور شد حالا یهو سکوت کردن و تنها برای تبلیغ کار خودشون اون هم در یوتیوب صداشون دراومده؟! به قول بسیاری از کاربران پس این هیچ هدفی پشتش نیست جز اینکه بهاره رهنما قصد داشته تا حتی از این شرایط هم پولش رو بزنه به جیب و تازه منت هم سر بانوان میذاره که من به خاطر شما فلان کردم!!!

Untitled

جمعه گردی بهاره رهنما و زن اسبق سیامک!

بهاره رهنما چه زمانی که همسر امیرخسرو بود و چه حالا که جدا شده همیشه جمعه ها سعی می کرد بره گردش و تفریح حالا این جمعه هم خانوم دوتا همراه پایه پیدا کردن و رفتن باهم جمعه گردی. یکی از همراه های بهاره دخترش پریا بود که انگار از فرنگ برگشته موندی شده ایران دیگری اما طناز خانوم هادیان همسر سابق سیامک انصاری بود.

1325378_149

اشعار گوجه ایِ بهاره رهنما...

حال از همه اینها که بگذریم میرسیم به یکی دیگه از هنر های بهاره رهنما. خانوم خانوما ظاهرا یکم قبل تر که هنوز اونقدر سرشون شلوغ نشده بود دستی هم بر شعر نویسی داشتند اما خب سبک شعرشونم مثل خودشون خاص بود!

بهاره رهنما حتی کتاب هایی هم نوشته و اونها را به چاپ رسونده که در ادامه نمونه ای از آن را شاهده می کنید و سپس هنگ خواهید کرد!!

Untitled

بهاره رهنما حتی پَرای شرکت آیفون رو هم ریزوند!

میدونیم و دیدیم که بهاره رهنما در استایل و حجابش چقدر تغییر کرده. اما این تغییر استایل در بهاره رهنما تنها مختص آرایش و نامتعارف پوشی نیست چرا که خانوم بازیگر در تک تک آیتم های ظاهر خود تغییر ایجاد کردن و اصلا یه مدلایی شدن که انگار هیشکی این مدلی دوست نداره جز بهاره رهنما!

مثلا در ادامه تصوری جدید از وی مشاهده می کنید که بهاره رهنما با اکسسوری هایی بسیار بزرگ و نه چندتان زیببا هستش و از طرفی هم قاب گوشی آیفون خانوم خانوما باعث شده تا یه مرحله از خود آیفوت هم بزنه جلو و پنج دوربینه باشه!!!

unknown_305792370_173503011899228_667455501156053987_n

 

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها