کد خبر : 81589

آخه این چه خط چشمی بود خانم دنیا مدنی ؟ + عکس واقعی

آخه این چه خط چشمی بود خانم دنیا مدنی ؟ + عکس واقعی

دنیا مدنی دختر رویا تیموریان و بازیگر سریال بی گناه، اینستا رو پر کرده از میکاپای رنگ وارنگ و جدیدا با یه آرایش جدیدی از چهرش رونمایی کرد!

شایانیوز- دنیا مدنی بازیگر، کارگردان و نویسنده خوش چهره و حرفه ای ایرانیه که البته خیلیا به عنوان دختر رویا تیموریان او رو بیشتر میشناسن و کمتر کسی با کارای خودش از او اسم میبره. ولی دنیا مدنی جزو خفنای حوزه سینما و تلویزیون به شمار میره که تونسته با سابقه کاری خوبش که شامل کار کردن به عنوان طراح صحنه برنامه خندوانه بوده و یک سری فیلمای بی سابقه ساختن یه کارنامه پرباری واسه خودش بسازه. دنیا مدنی علاوه بر کار در سینما و تلویزیون، یه پیج پر و پیمونی هم تو فضای مجازی واسه خودش راه انداخته که با عکسای رنگ و وارنگ و ژیگول حسابی همه رو طرفدار خودش کرده!

دنیا خانوم که در میون اینستابازای قَدر همیشه با خاص بازیاش در صدر قرار داشته، این بار با یه عکس جدید و عجیب غریب همه کاربران شوکه کرد. این بازیگر ژَذاب که یه فیس خیلی خوش آرایش و دوست داشتنی داره، بعضی اوقات واسه اینکه ثابت کنه همه جوره از بقیه بازیگرا جلوتره و چیزی کم و کسر نداره، با یه مدلای خاصی از میکاپ خودش رونمایی میکنه و به نحوی همه مدلا و میکاپ آرتیستا رو قَلع و قمع کرد.

 

فازای گنگ و خفن دنیا مدنی لبِ دریا و تو صحرا چی میگه؟!

دنیا خانوم از اون دسته بازیگراییه که اصلا دیده شدن و ندیدنش براش اهمیت نداره و همش دوست داره تو پیج اینستاش یه  آلبوم پر از عکسای رنگ و وارنگ درست کنه. از اونجایی که خانوم خانوما یه چهره خیلی مطلوب و دوست داشتنی هم داره، دیگه چیزی کم نمیمونه تا اونجا که همه اینستابازا سعی دارن از خودش و ژستای اروپایی طورش تقلید کنن.

حالا فکر کنین کسی که اینقدر تو فازه و با یه صندلی ساده اونقدر فیگور ژیگول میاد، بخواد تو طبیعت بره و یه ریلکسیشنی انجام بده! دیگه بیا ببین چه ژستایی میگیره و چه کار میکنه با اون حال و هواش!

jj

h

وقتی دنیا مدنی با فیلتر و تو اوج خستگیش هم ژَذاااابه!

دنیا مدنی بعد از اینکه تو برنامه شب آهنگی شرکت کرد خیلی به چشم اومد و طرفداراش هزار برابر شدن، زد تو کار تئاتر بازی کردن و یه جورایی شد صاحب اسم و رسم بدون اینکه بخواد خبری از اسم مادرش که خیلی سلبریتی معروفیه در ایران باشه.

در این شرایط خانم خانوما چند وقت پیش یه کلیپی از خودش گذاشت که او رو در حین کار نشون میداد و با یه فیلتر پر و پیمون از چهره اش رونمایی کرد. البته نکته ای که درباره این بازیگر خیلی عجیب و غریب به چشم اومد این بود که خانوم بازیگر همواره تو فضای مجازی بدون فیلتر و با میکاپ ژیگول به چشم میومد و این دفعه با چنان فیلتر خفنی از خودش کلیپ گذاشت که همه تو کفِش موندن!

w

i

یکم بیشتر دنیا مدنی رو بشناسی بَدک نیستاااا!

دنیا مدنی بازیگر تئاتر و سینما و طراح صحنه متولد 13 تیر 1369 در شهر تهرانه. مادر دنیا خانوم یکی از اساتید بازیگری در ایران یعنی خانوم رویا تیموریان هستن که وقتی دنیا و خواهرش درنا تقریبا کم سن و سال بودن از هم جدا شدن.

همسر اول رویا تیموریان، میرولی الله مدنی بود که بعد از اینکه صاحب دو دختر شدن، تصمیم به طلاق گرفتن و رویا خانوم در سال 82 با مسعود رایگان بازیگر سینما و تلویزیون ازدواج کرد. دنیا مدنی هم که این روزا داره در اوج شهرتش به سر میبره، این اواخر با بازی در سریال "بی گناه" در نقش جوانی مادر واقعیش یعنی رویا تیموریان کم کم داره یه خفن تموم عیار از خودش میسازه که بیا و ببین!F

 
 
 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها