کد خبر : 81587

متین ستوده دوباره یکی از پرتره های جذابش دلبری کرد + تصاویر

متین ستوده دوباره یکی از پرتره های جذابش دلبری کرد + تصاویر

متین ستوه متولد 22 اردیبهشت 1364 در تهراین است و به جرات می توان گفت این بازیگر جوان یکی از شیک پوش ترین بازیگرهای سینمای ایران است.

شایانیوز- متین ستوده متولد 22 اردیبهشت 1364 در تهران است و به جرات می توان گفت این بازیگر جوان یکی از شیک پوش ترین بازیگرهای سینمای ایران است. این بازیگر خانم بارها به خاطر نوع پوشش و استایل هنری خود برای حضور در مراسم ها مورد انتقاد قرار گرفته است، به همین خاطر می توان گفت متین ستوده یکی از جنجالی ترین استایل های موجود در سینمای ایران را دارد. متین ستوده در رشته مدیریت بازرگانی تحصیل کرده است و در کلاس های بازیگری امین تارخ نیز شرکت کرده است. وی تا کنون در سریال های سه دونگ، سه دونگ، میکائیل و سریال غیر علنی به ایفای نقش پرداخته است.

متین ستوده بازیگر از آن دسته از بازیگرانی است که از دوران کودکی و به واسطه پدرش وارد عرصه بازیگری شد و اولین بازی او در سریال بازنشستگی بود ولی همه ما آن را با یادآوری به خاطر داریم.

این بازیگر خانم عکس های بسیاری از استایل های مختلف خود در تمامی شبکه های خبری دارد ولی یکی از جنجالی ترین استایل های او متعلق به اکران فیلم مسخره باز است. در ادامه این مقاله با بررسی کامل چندین مورد از استایل های این بازیگر محبوب همراه ما باشید.

متین ستوده در مهر ۱۳۹۸ پس از آنکه در اکران خصوصی فیلم سینمایی مسخره‌باز حاضر شد با واکنش برخی رسانه‌ ها مواجه و به دادسرای ارشاد احضار شد. ولی اگر بخواهیم راجع به استایل و نوع پوشش این بازیگر خانم در این مراسم صحبت کنیم باید بگوییم استایل زیبا و جسورانه ای را انتخاب کرده بود. متین ستوده در این مراسم یک شومیز و مانتوی سفید به تن داشت که به همراه آنها بسیار هوشمدانه از یک شلوار و شال سرمه ای استفاده کرده بود و در آخر با صندل های زیبایی که به پا داشت زیبایی خود را هرچه بیشتر به رخ می کشید.

متین ستوده

متین ستوده

متین ستوده در اکران خصوصی فیلم هزارتو

متین ستوده در مراسم اکران خصوصی فیلم هزارتو با استایل سر تا پا مشکی حاضر شد و مثل همیشه با انتخاب لباس های زیبا می درخشید. این بازیگر شیک پوش در این مراسم یک مانتو بلند مشکی از جنس تور با طرح های توپ توپی به تن داشت که با یک کمربند مشکی ورنی در قسمت کمر جمع شده بود. یکی از جذابیت های موجود در این استایل کیف و کفش های خاص و زیبا به سبک وینتیج و اکسسوری مناسب است. این خانم بازیگر به عنوان اکسسوری از یک گردنبند طلایی رقص سما استفاده کرده بود که بر روی مانتو مشکی بسیار جلوه زیبایی داشت.

متین ستوده

متین ستوده

متین ستوده روی فرش قرمز؛ جذاب و خواستنی

یکی از استایل های بسیار زبای متین ستوده که بسیار سر و صدا به پار کرد نوع لباس هایی بود که این بازیگر جوان برای حضور بر روی فرش قرمز استفاده کرده بود. این خانم بازیگر مانند همیشه از رنگ ها برای زیبایی دو چندان استایل خود استفاده کرده بود. ترکیب رنگ قرمز و مشکی بر روی فرش قرمز قطعا یکی از چشم نوازترین و به یادماندنی ترین تصاویر را در ذهن همه مشاهده کنندگان ثبت می کند. استفاده از دامن بلند مشکی و بلوز قرمز باعث شد تا این استایل تبدیل به شیک ترین استایل های این بازیگر جوان شود.

متین ستوده

متین ستوده

استایل هنری متین ستوده، خاص و متفاوت

سبک لباس پوشیدن و مورد علاقه متین ستوده را می توان سبک هنری نام برد زیرا به راحتی در تمام استایل های این بازیگر جوان می توان ردپای این سبک زیبا را شاهد بود. برای مثال متین ستوده از کت و دامن های بلند، کلاه و آرایش های قدیمی و رژ لب قرمز به دفعات در استایل های روزمره و یا حتی رسمی برای شرکت در مراسم استفاده کرده است. یکی دیگر از ویژگی های نوع پوشش متین ستوده که باعث جذابیت ظاهیری آن شده این است که معمولا از یک یا دو رنگ در استایل خود استفاده می کند و از پوشیدن لباس های رنگی رنگی یا شلوغ می پرهیزد.

متین ستوده

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها