کد خبر : 81545

یک استقلالی جدید در لیست کی روش؟


یک استقلالی جدید در لیست کی روش؟

شایعه دعوت اللهیار صیادمنش به تیم ملی ایران صحت دارد؟

بالاخره بعد از مدت‌ها انتظار کارلوس کی‌روش لیست نهایی را برای حضور در جام جهانی اعلام کرد. لیستی شامل ۲۵ بازیکن که قرار است به زودی راهی قطر شوند و در جام جهانی حاضر باشند. کی‌روش در حالی ۲۵ بازیکن را به تیم ملی دعوت کرد که طبق مقررات می‌تواند یک بازیکن دیگر را هم به تیم ملی دعوت کند و با ۲۶ بازیکن راهی قطر شود. در لیست تیم ملی نکات جالب و بعضا عجیبی هم به چشم می‌خورد.

مثلا حضور ۴ گلر در جام جهانی و یا قرار دادن تنها ۳ مهاجم تخصصی به نام‌های آزمون، طارمی‌و انصاریفرد که ممکن است در طول مسابقات کی‌روش را با چالش مواجه کند. بعد از اعلام لیست ۲۵ نفره تیم ملی برای حضور در جام جهانی، شایعاتی در فضای مجازی به راه افتاد که کی‌روش ممکن است یک بازیکن دیگر را هم به تیم ملی اضافه کند و کاروان ایران با ۲۶ بازیکن عازم قطر شود. در واقع این شایعه مطرح شد که قبل از رفتن کی‌روش یک سورپرایز برای همه خواهد داشت و یک بازیکن دیگر هم به این لیست تیم ملی اضافه خواهد شد.

برخی‌ها از محبی وینگر استقلال که در این فصل خوب کار کرده به عنوان سورپرایز دقیقه آخری کی‌روش نام بردند و عده ای هم از دعوت اللهیار صیادمنش صحبت کردند. اینکه کی‌روش قبل از پرواز تیم ملی به سوی قطر سورپرایز دارد یا خیر را نمی‌دانیم ولی پیگیری‌های ما در خصوص صیادمنش نشان می‌دهد که این بازیکن مسافر جام جهانی نخواهد شد.

اللهیار چند ماه پیش و در جریان یکی از دیدارهای‌هال سیتی به شدت از ناحیه همسترینگ آسیب دید و مجبور به عمل جراحی شد. صیادمنش بعد از پشت سر گذاشتن دوران نقاهتش، چند روزی است که تمرینات خود را شروع کرده و تحت هیچ شرایطی نمی‌تواند تیم ملی را در جام جهانی همراهی کند. به این ترتیب ستاره سابق استقلال سورپرایز کی‌روش نخواهد بود و اللهیار از حالا باید به فکر آماده شدن و حضور در جام ملت‌های آسیا باشد.

 
منبع: خبر ورزشی

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها