کد خبر : 81520

عکس تلخ و ناراحت کننده بازیکنی که دقیقه 90 از تیم جا ماند

عکس تلخ و ناراحت کننده بازیکنی که دقیقه 90 از تیم جا ماند

هافبک مصدوم تیم ملی ایران امروز با انتشار تصویری از خود، از ناراحتی شدید خود پرده برداشت.

به گزارش رکنا، امید ابراهیمی را به عنوان یکی از بهترین فوتبالیست های ایرانی می شناسیم که این روزها در فوتبال قطر و تیم الوکره توپ می زند. این هافبک که یکی از بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی برای رسیدن به بازی های جام جهانی بود در آخرین دیدار تدارکاتی تیم ملی در تهران به دلیل مصدومیت فرصت حضور در جام جهانی را از دست داد.

امید ابراهیمی که در جام جهانی 2018 روسیه نیز برای تیم ملی ایران به میدان رفت و قطعا یکی از بهترین های تیم ملی در بازی های مورد نظر بود و در حالی که همه فوتبالی ها از حضور او برای دومین بار در جام جهانی مطمئن بودند اتفاقی ناگوار در دیدار تدارکاتی برابر تیم ملی نیکاراگوئه و در حالی که او تنها دو دقیقه از حضورش در میدان می گذشت، باعث شد تا او همان لحظه زمین را ترک کند و راهی بیمارستان شود. 

هر آنچه که بود تقریبا همه هواداران تیم ملی درصدی امید برای بهبودی ابراهیمی در روزهای باقی مانده داشتند که البته آن هم پس از عکسبرداری ها و آزمایش های رایج از بین رفت و آن چیزی برای این بازیکن بااخلاق فوتبال ایران باقی ماند عدم بهبودی تا دو ماه آینده و البته حسرتی ادامه دار بود. 

پس از این اتفاقات، امروز و ساعتی قبل از پرواز بازیکنان تیم ملی به قطر، شاهد پست ناراحت کننده هافبک تیم ملی بودیم که در آن با تصویر حضور خود روی برانکارد و در حال خروج از میدان، نوشته ای آمده بود. ابراهیمی در کپشن پای پست خود نوشت:  "این عکس بمونه به یادگار از پاهایی که یاری نکرد"


ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها