کد خبر : 81501

25 مسافر تیم ملی ایران به قطر مشخص شدند

25 مسافر تیم ملی ایران به قطر مشخص شدند

مسافران تیم ملی برای جام جهانی ۲۰۲۲ مشخص شدند. البته فدراسیون فوتبال هنوز لیست نهایی تیم ملی را اعلام نکرده و قرار است امروز این کار را انجام دهد. اما بازیکنانی که مسافر دوحه شده‌اند مشخص و به آنها اطلاع رسانی شده است.

کارلوس کی روش در روزهای آخر تمرین منتهی به سفر به دوحه از میلاد سرلک، امید نورافکن، محمد رضا اخباری و سامان فلاح تقاضا کرده به تمرینات تیم های باشگاهی خود برگردند و این بدین معنی است که از لیست تیم ملی برای حضور در جام جهانی خط خورده اند. هم چنین امید ابراهیمی به دلیل مصدومیت شانس همراهی تیم ملی را از دست داده است.

بر این اساس لیست پایانی تیم ملی برای سفر به دوحه به نظر می‌رسد از این قرار باشد:

دروازه‌بان‌ها : پیام نیازمند، سیدحسین حسینی،علیرضا بیرانوند، امیر عابدزاده.

مدافعان: مرتضی پورعلی‌گنجی، شجاع خلیل‌زاده، محمد حسین کنعانی‌زادگان، ابوالفضل جلالی، رامین رضاییان، صادق محرمی، میلاد محمدی، سید مجید حسینی.

هافبک‌ها: روزبه چشمی، مهدی ترابی، وحید امیری، سعید عزت الهی، احمد نورالهی، علی کریمی، احسان حاج صفی، سامان قدوس.

مهاجمان: علی قلی زاده، علیرضا جهانبخش، مهدی طارمی، سردار آزمون، کریم انصاری فرد.

نکته جالب این لیست حضور ۴ دروازه‌بان است. این جزء معدود دفعات است که تیم ملی با ۴ دروازه‌بان راهی یک تورنمنت جهانی می‌شود و از آنجایی که لیست تیم ملی برای حضور در جام جهانی از ۲۳ بازیکن به ۲۶ بازیکن افزایش پیدا کرده است و افزایش یک دروازه‌بان خیلی غیر طبیعی به نظر نمی‌رسد.  

اما نفر بیست و ششم تیم ملی کدام بازیکن است؟ اگر امید ابراهیمی خط نمی‌خورد، به طور حتم او هم در لیست مسافران تیم ملی برای سفر به دوحه قرار می‌گرفت اما اکنون گفته می‌شود احتمالا نفر بیست و ششم تیم ملی یک بازیکن جوان خواهد بود. ممکن است از بین یازده بازیکنی رده سنی جوانان و امید یک بازیکن در لیست نهایی تیم ملی قرار بگیرد. صحبت از حضور بازیکنانی چون آریا برزگر، مهدی هاشمی‌یا امیر علی صادقی در این لیست است. کدام بازیکن مسافر ۲۶ تیم ملی نام خواهد گرفت؟ این موضوع امروز مشخص خواهد شد.

به واقع نفر بیست و ششم تیم ملی سورپرایز کارلوس کی روش خواهد بود که چند روزی است در مورد آن صحبت می‌شود.

تیم ملی در اولین مسابقه خود در مرحله گروهی (B) دوشنبه آینده ۳۰ آبان از ساعت ۱۶:۳۰ به مصاف تیم انگلیس می‌رود. روزهای ۴ و ۸ آذر بازی‌های بعدی تیم ملی در مرحله گروهی در برابر تیم‌های آمریکا و ولز برگزار خواهد شد.

 

 
منبع: خبرورزشی

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها