کد خبر : 81447

کارلوس کی روش ستاره استقلال را به این پرسپولیسی فروخت


کارلوس کی روش ستاره استقلال را به این پرسپولیسی فروخت

خیلی ها فکر می کردند محمد محبی یکی از نفرات حاضر در جام جهانی باشد ولی نظر کیروش چیز دیگری بود.

دور جدید اردوی آماده‌سازی تیم ملی ایران چند روزی است در مرکز ملی فوتبال آغاز شده و 16 بازیکن زیر نظر کارلوس کی‌روش خودشان را برای جام جهانی آماده می‌کنند. نکته جالب‌توجه درباره فهرست کی‌روش و اتفاق مهمی‌که رخ داد، حذف نام 3 بازیکن استقلالی بود که در روزهای گذشته گمانه‌زنی‌های زیادی درباره‌شان مطرح شده بود. بازیکنانی که انتظار می‌رفت بعد از اتمام مسابقه سوپرجام خود را به کادرفنی تیم ملی معرفی کنند اما حالا دیگر جایی در فهرست کارلوس کی‌روش ندارند.

محمد محبی ، صالح حردانی و مهدی مهدی پور نفراتی بودند که برخلاف اردوهای قبلی در این اردو حاضر نیستند و شانسی برای حضور در قطر نخواهند داشت.

محمد محبی که در نقل‌وانتقالات تابستانی از لیگ پرتغال و به امید حضور در جام جهانی به جمع آبی‌پوشان پایتخت پیوست، تلاش زیادی کرد تا بتواند خود را به کادرفنی تیم ملی اثبات کند و در اولین اردوی بعدی از حضور کارلوس کی‌روش از سوی سرمربی پرتغالی دعوت شد و سپس در دوره‌های ارزیابی فنی توانست موقعیت خود را در جمع شاگردان کی‌روش حفظ کند.

محبی در استقلال نمایش فوق‌العاده‌ای داشت و توانست با 4 گل زده نقش مهمی‌در موفقیت آبی‌پوشان پایتخت در لیگ بیست‌ودوم داشته باشد و به سرعت هم بین هواداران این تیم محبوب شد.

محبی تا پیش از مسابقه سوپرجام، عضو ثابت اردوی تیم ملی بود اما در نهایت نتوانست نظر کارلوس کی‌روش را جلب کند و باید جام جهانی را از خانه تماشا کند. خیلی‌ها انتظار داشتند که محبی در لیست نهایی تیم ملی برای جام جهانی قرار بگیرد ولی کی‌روش با خط زدن او بار دیگر نشان داد فقط به برنامه‌های خودش فکر می‌کند و به حرف و حدیث‌ها توجهی ندارد.

اما پشت پرده خط خوردن ستاره این فصل استقلال چه بود؟ محبی به عنوان یکی از وینگرهای دعوت شده به اردوی تیم ملی رقابت تنگاتنگی با مهدی ترابی وینگر پرسپولیسی حاضر در تیم ملی داشت و کی‌روش با توجه به محدودیت‌هایی که در انتخاب بازیکن داشت، می‌بایست از بین ترابی و محبی یکی را برای جام جهانی انتخاب می‌کرد.

با وجود اینکه ترابی در این فصل اصلا در حد و اندازه‌های خودش ظاهر نشد و حتی خیلی از پرسپولیسی‌ها نسبت به حضور او در ترکیب اصلی این تیم انتقاد داشتند، کی‌روش تصمیم گرفت ستاره آبی‌ها را خط بزند و ترابی را در تیم ملی نگه دارد.

ترابی اولین بار توسط کی‌روش به تیم ملی دعوت شد و کارلوس شناخت بسیار خوبی از این بازیکن دارد. از همین رو یکی از دلایلی که باعث شد ترابی ملی پوش بماند، همین موضوع بوده و سرمربی تیم ملی هم تصمیم گرفت به شاگرد قدیمی‌خودش اعتماد کند.

منبع: خبر ورزشی

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها