کد خبر : 81404

وام 100 میلیونی بانک ملت به چه افرادی پرداخت می شود؟

وام 100 میلیونی بانک ملت به چه افرادی پرداخت می شود؟

مشتریان بانک ملت که کمبود نقدینگی دارند، می‌توانند با ایجاد یک میانگین حساب مناسب از وام 100 میلیون تومانی طرح «شایان» این مجموعه استفاده کنند.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، افرادی امکان دریافت وام 100 میلیون تومانی بانک ملت را دارند که در یکی از شعب این مجموعه سپرده کوتاه مدت عادی داشته باشند. ضمنا باید بین 1 تا 12 ماه خواب سپرده ایجاد شود تا امکان پرداخت این وام وجود داشته باشد. سود این طرح برحسب ضریب برابری تسهیلات و مدت ماندگاری سپرده بین پنج تا 18 درصد است. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات به 48 ماه می‌رسد. ضمانت این تسهیلات براساس مبلغ تعیین می‌شود. در صورتی که میزان وام کمتر از 50 میلیون تومان باشد ارائه یک ضامن رسمی کافی است. برای مبالغ بالای 50 میلیون تومان باید سند ملکی مربوط به شخص ارائه شود.

با توجه به میزان وام، حداکثر نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت، مبلغ هر قسط به 2 میلیون و 937 هزار و 500 تومان می‌رسد. کل سود تسهیلات 40 میلیون و 999 هزار و 998 تومان و مجموع رقم وام و سود آن 141 میلیون و 729 هزار و 998 تومان خواهد بود.

دیگر وام های پرداختی بانک ملت

بانک ملت همواره خدمات مختلفی را به مشتریان واجد شرایط خود ارائه داده است. این مجموعه انواع تسهیلات را در قالب شایان کارت، مانی کارت و … به مشتریان خود می‌پردازد. اخیرا گزارش‌های مختلفی از پرداخت تسهیلات این بانک ارائه شده است. این بانک طی شش ماهه ابتدایی سال جاری هزار و 598 فقره تسهیلات به شرکت‌های دانش بنیان پرداخت کرد و در این خصوص از دیگر بانک‌های کشور پیشی گرفت. براساس آمار موجود، میزان تسهیلات اعطایی این مجموعه به بخش دانش بنیان در مدت مذکور نسبت به زمان مشابه سال گذشته، 70 درصد رشد پیدا کرد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها