کد خبر : 81349

سپیده خداوردی با لباس خونگی و عکس های اونطوری + تصاویر

سپیده خداوردی با لباس خونگی و عکس های اونطوری + تصاویر

سپیده خداوردی از بازیگرای محبوبیه که مثل مور و ملخ عکس منتشر میکنه اما اینبار زندگی لوکس خانوم چشم کاربرا رو گرفت.

شایانیوز-  سپیده خداوردی از بازیگرای محبوب و مشهوریه که با بازی در سریال بسیار جذاااب و خواستنیه "آوای باران" بیشتر مشهور شد چرا که در این کار شخصیت و همچنین لهجه ای دوست داشتنی داشت و خب از اونجایی که ظاهری مظلوم داره و در این نقش هم بسیار ساده و محجبه بود به همین علت خیلی از مخاطبین سپیده خداوردی رو به همون شکل دیده بودند اما انگاری خانوم خانوما یه زمین تا کهکشان با اون چه که در تلویزیون دیدیم فرق داره و تو اینستاگرم شیطونی ازش میباره!

سپیده خداوردی البته که کارنامه کاری خوبی داره اما چون چندان در سینما دیده نمیشه و همیشه این قاب جادوییه که پذیرای خانوم بازیگر بوده، به همین علت کمتر تنوعی تو نقشاش دیده میشه! اما از کار و بار که بگذریم و برسیم به زندگی خصوص سپیده خداوردی باید بگیم که ایشون از خوره داران اینستاگرامه! حالا یعنی چی؟ یعنی خانوم خانوما یه جور عکس پست و استوری میکنه که انگاری دزد دنبالش کرده! 

سپیده خداوردی با ژستا و احوالات مختلف این حرکت رو میزنه و هربار هم لوکیشنش فرق داره یعنی امکان نداره شما بین 1664 عکسی که سپیده تا به این لحظه منتشر کرده استایل و لوکیشن تکراری ببینید که خودش واقعا عجیبه!! اما در ادامه این بازیگر جوان رو با یه ژست مثلا حواسم نیست مشاهده می کنید که خونه زندگی و ظاهر خودش مورد توجه کاربران قرار گرفت.

unknown_302198869_475461727515143_8014893186047545415_n

سپیده خداوردی اینجوری میخواد خودشو تو دل کاربراش جا کنه!

خب همونطور که گفتیم سپیده خداوردی تو چند سال اخیر به شدت کم کار و کمرنگ شده در حدی که خانوم بازیگر تو لابه لای پستایی که به اشتراک میذاره تیکه هایی هم از سریال "از یاد رفته" منتشر کرد بلکه مخاطب حداقل یادش بیاد سپیده خداوردی تو چه کارهایی حضور داشته!!

البته که قطعا سریال های تلویزیونی بازیگران جدید بسیاری رو آوردن اما خب هنرمندانی همچون سپیده خانوم هم احتمالا خودشون نخواستن در کاری ایفای نقش داشته باشن و یا شاید هم پیشنهاد کاری انقدر کمه!!!

سپیده خداوردی از آسمون براش پول میریزه؟ چرا هیچ خطی تو استایلش نداره؟!

اما نگران نباشید چوووون سپیده خانوم خداوردی به قدری مایه دار هستند که انگاری نیاز مالی به بازیگری ندارند و تنها برای علاقشونه که میرن جلو دوربین! 

سپیده خداوردی به شدت اهل استایل عوض کردنه و همممه جوره هم تیپ میزنه یعنی اصلا تو قید و بند خاصی نیست که مثلا محدودیتی در ظاهرش داشته باشه و از تریپای اسپرت گرفته و لش تا کلاسیک و با کلاااس و تق تقی همه و همه رو امتحان میکنه و با همشونم تو پیجش عکس داره اما خب موضوع اینجاست که ظاهرا استایل های انتخابی خانوم خانومارو چندان کاربران دوست ندارند و به نظرشون سپیده خداوردی بد تیپه!! 

Untitled

البته که این بازیگر جوان مدتی به شدت لاغر شده بود در حدی که صورتی استخوانی پیدا کدر و خیلی از لباسایی که میپوشید شاید چندان به تنش نمی نشست! اما حالا دوباره سپیده خداوردی رو با اندامی توپر می بینیم و البته صورتی پر تر که نشون میده خانوم بازیگر حالا خواسته و یا ناخواسته لاغر کرده وبدند و حالا به دوران خوشتیپی خود برگشتند!

Untitled

نکته عجیبی که تو همه عکسای سپیده خداوردی هست!

خب همونطور که سپیده خداوردی بسیار زیاد اهل گشت و گذاره و خلاصه نمیذاره زندگی به کامش بد بگذره، اما سوال اینجاست که چرا در هیچ یک از این تصاویر و تفریحات همسر او حضور ندارد و برخی از کاربران بر این گمان هستند که او نیز به جمع خانومای بازیگر طلاق گرفته پیوسته اما هنوز به طور قطعی صداش رو درنیاورده

unknown_301771560_5194554020655449_189826872368101803_n

بیوگرافی سپیده خداوردی

سپیده خداوردی متولد اردیبهشت ماه 1360 بوده و دارای تحصیلات ادبیات نمایشی و کارشناسی مهندسی معدن از دانشگاه آزاد اراک می باشد. سپیده خداوردی سال ها در موسیقی فعالیت داشته و نوازنده ارکستر ملی می باشد.

ساز اصلی خداوردی پیانو است اما توانایی نواختن ساز تار و تنبک را نیز دارد و چندین تجربه با استاد محمدرضا شجریان در گروه شهناز و تورهای داخلی و خارجی داشتند.

یکی از ویژگی هایی که خیلی درمورد سپیده خداوردی گفته می شود علاقه بی حد و اندازه او به میکاپ های جیغ و خلیجیه. این خانوم بازیگر گاها با پست کردن تصویرای فوق العاده خوشگل میخواد زیبایی خاصی رو از خودش نشون بده که اغلب هم با بازخوردهایی روبه رو می شود که گویا این تصاویر نمادی از خودشیفتگی خانوم آرتیسته.

کودکی سپیده خداوردی
کودکی سپیده خداوردی
 
 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها