کد خبر : 81326

بالاخره یک تیپ درست و حسابی از ترلان پروانه دیدیم + عکس

بالاخره یک تیپ درست و حسابی از ترلان پروانه دیدیم + عکس

ترلان پروانه از بازیگرای جذاب سینماست که با استایل های مختلفی تا به حال دیده شده اما اینبار شال هفتصد رنگ خانوم خانوما مورد توجه قرار گرفت.

شایانیوز-  ترلان پروانه از بازیگرای محبوب و خدایی خوووشگل سینماست که البته از بچگیش تو این عرصه بوده و کارنامه کاریش حتی شاید از خبلی از بازیگرای سن و سال دار هم بیشتر باشه. ترلان پروانه ابتدای کار خود را با بازی در سریال "صد و یک راه برای ذله کردن پدر و مادرها" شروع کرد و یواش یواش با بازی در فیلم های سینمایی کلی مشهور شد. اما ترلان پروانه دیگه از همون سن و سال خیلی کمش وقتی رفت رو پرده نقره ای دیگه تلویزیون بیا نشد و کلاس کاریش رو در حد صدا سیما ندید!

این در حالیه که خیلی از بازیگران همانند فریبا نادری بیشتر تو همون تلویزیون بازی می کنن اما برخی فقققط تو سینما!! حالا از این ها که بگذریم ترلان پروانه دیگه سن و سالش کم نیست اما همچنان همیشه نقش دخترای جَوونی رو بازی می کنه که دارن دوست پسر بازی می کنن و یا خیالاتی در سر دارند که مثلا فرار کنن و از این حرفا! هنوز از ترلان خانوم دیده نشده که مثلا تو یه کاری مادر باشه چرا که اصلا فیسش ریز نقش و سن پایینه!

حالا از این ها که بگذریم و برسیم به خود واقعیه ترلان پروانه باید بگیم که ایشون از خوشتیپای سینما هستند که خوب بلده چی رو کجا بپوشه! این بازیگر جوان شرایط مالی مرفهی هم داره به طوری که دم به دقیقه در حال تغییر استایله و هیچ گاه هیچ کدوم از آتیمای استایلش رو هم تکراری استفاده نمیکنه!

ترلان+پروانه

ترلان پروانه با تیپای قاطی پاتیش شد یکه خوشتیپای ایران!

 
ترلان پروانه هیچگاه خودش رو قاطی پاتیه جنجالات عجیب و ناجور نکرده و همیشه با احتیاط و البته مغرور جلو رفته. البته که این جنجالات منظور همانند خانوم بهاره رهنما هستش که مثلا مثل ایشون نیومده خودش رو کوچیک کنه و با با تبلیغات نه چندان جالب و ظاهری اجق وجق حاشیه دار بشه!

اما در عوض یه مدلای دیگه حاشیه داره که در ادامه خواهیم گفت. ترلا خانوم همونطور که بهش اشاره شد تریپای جذاب زیادی میزنه اما این استایل ها تنها به مراسمات سینمایی ختم نمیشه و خانوم بازیگر جوانِ ما در صفحه اینستاگرامش هم تصاویر بسیااار زیادی منتشر کرده که هر کدوم با یه ظاهر متفاوت و جذاب هستند.

استایل+ترلان+پروانه+رو+بشناسیم

ترلان پروانه به خوبی میدونه چی بپوشه و چی نپوشه که خب این دقیقا نقطه جذابیت خانوم هستش که ایشون رو از هنرمندانی همانند مریم مومن و یا مرجانه گلچین متمایز میکنه. مریم مومن که همسن ترلان پروانه هستش همیشه سعی داره تا چهره و استایلی بزرگتر از سن و سالش داشته باشه که چندان جلب نیست! از طرفی هم مجانه خانوم گلچین رو بارها و بارها با ظواهری دیدیم که پایین تر از سن و سالش بوده که خب این هم جالب نیست.

ترلان پروانه در عین حال که خاص پوشی محبوب هستش، بسیار شیک و متفاوت و درست مناسب با فضا استایل میکنه!

unknown_305076905_1430164714134742_4638264887988552877_n

ترلان پروانه دست صدف بیوتی رو تو آرایش کردن بستتت!

اما میرسیم سراغ چهره جذاب ترلان پروانه. خانوم بازیگر همیشه جوری آرایش میکنه که هم معلوم باشه و هم معلوم نباشه! حالا یعنی چی؟ یعنی مثل خیلی ها که سعی دارن بیش از حد آرایششون نچرال باشه نیست و کاملا میکاپ و رنگ ولعاب رو در چهرش حس میکنید اما اونجوریم نیست که مثلا یهو با رژلب قرمز بیاد یا میکاپ عجیب داشته باشه.

ترلان پروانه همیشه گفته که آرایش های مراسمات و هر جا که میخواد بره رو خودش انجام میده و خودش میکاپ آرتیست خودشه. در تصویری بالایی هم خانوم خانومای طیی یک شیطونی ریز لو داد که خودش میکاپش رو انجام داده که خب با این تفاسیر مشخصه خانوم بازیگر آموزشی دوره ای چیزی دیدن و وگرنه این حجم از آرایش چشم رو خوب درآوردن برای یه فرد عادی سخته!

unknown_23824482_150590132361870_8890081247540281344_n

ترلان پروانه با پارتی بازی مونده یا استعداد؟!

گفته بودیم ترلان پروانه از بچگی تو سینما و تلویزیون بوده. خب این بازیگر جوان نه تنها در فیلم و سریال، بلکه برای تبلیغات تلویزیونی هم حضور داشت و خب از اونجایی که برای تبلیغات از بچهای خوشگل استفاده میسشه، ترلان پروانه نیز بسیار بانمک و ناز بود.

خیلی ها بر این باورند که ترلان پروانه استعدادی در این عرصه نداره و با پارتی بازی داره ادامه میده. اما بهتره که ترلان پروانه در این فضا بزرگ شده! اگه بازیگرانی همچون سارا و نیکا فرقانی باشی و تنها برای یک سریال بازی کرده باشی، اونهم به دلیل اینکه چندین فصل شد و ادامه پیدا کرد، میشه گفت اون دختر جوان استعداد خاصی نداره چرا که دیالوک و حرکات خاصی هم نداشته! اما ترلان پروانه چنین نبوده و نیست. ویدیویی از کودکی ترلان در تبلیغ شامپوگلرنگ مشاهده می کنید.

 

unknown_25009818_2064969200243070_4647558457161940992_n

ترلان پروانه حاشیه نداره ولی با آقایون فوتبالیست و رپر بَد جریان داره!

ترلان پروانه جزو بازیگراییه که به خاطر سن کم و فیس متفاوتش، دل خیلی از بازیگرا و سلبریتیای ایرانی رو برده. از ارسلان قاسمی که اون اوایل بازیگری حسابی اینستا و فضای مجازی رو ترکونده بود گرفته تا سعید عزت اللهی که آقا اومد تو یه مصاحبه و رسما آبروی ترلان خانومو خراب کرد. خب تا به اینجا این بازیگر که اینا فقط نصفی از حاشیه هاش بود و بعدش هم خبرایی منتشر شد که با علاوه بر یه بازیگر و فوتبالیست با یکی دیگه از فوتبالیای خوب یعنی فرشاد احمدزاده هم ارتباط داشته.

شاید فکر کنین خانوم با خواننده ها چندان ارتباطی نداره، ولی قطعا اگه بشنوین چند وقتی میشه که ارتباطش با لیتو هم رفته تو ارتباط که رسما کُپ میکنین! این ارتباط به قدری قویه که بزی لیتو حتی واسه تولد ترلان که چند وقت پیش بود یه آهنگ هم خوند و دیگه ثابت کرد واقعا یه خبرایی بین این دو نفر هست که میشه به آینده اش امیدوار بود!

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها