کد خبر : 81320

سنگ تمام ساره بیات برای آقایی + تصاویر

سنگ تمام ساره بیات برای آقایی + تصاویر

ساره بیات از بازیگرای دوست داشتنی و کاربلد سینماست که تا به حال با گریمای مختلفی دیده شده اما اینبار میکاپ خانوم بیست سالش کرد!

شایانیوز-  ساره بیات در مجموع از بازیگرای خیلی جذاب و محبوبی محسوب میشه که سالهاست در این عرصه داره فعالیت میکنه و تا به حالم تونسته کارنامه کاری خوبی رو برای خودش درست کنه. ساره بیات به مانند خیلی از هماکاراش نیست که مثلا مثل سحر قریشی از طریق ارنباط با عوامل فیلم و سریال ها خودش رو بکشه بالا و یا مثلا جنجالای عجیب و زشت بسازه فقط برای اینکه دیده بشه! بلکه با هن و توانایی خودش بود که تا به این مرحله رسید. ساره بیات اولین بار با فیلم "جدایی نادر از سیمین" مشهور شد، اون موقع ها که هنوز مخاطب چندان ساره بیات رو نمیشناخت و نمیدونست خانوم خانوما برخلاف نقشش چه مایه داررریه!

ساره بیات در حال حاضر چهره ای دوست داشتنیه که شاید باورتون نشه اما طرفداراش مثل طرفدارای رضا گلزار براش گریه میکنن! خانوم خانوما که از هنرمندان دهه پنجاه هستش بیشتر هواداراش دهه هشتادین می باشند اما خب شیفته غرور و چهره و ظاهر و البته بازی ساره خانوم هستند. اما در ادامه تصویری از ساره بیات مشاهده می کنید که با گریم و البته فتوشاپ تبدیل به چهره ای دهه هشتادی طور شده، جَوووونه جَوون!

ساره بیات و خونواده ای که همه اروپ پسندن!

اما ساره بیات با توجه به تصاویری که او از خانواده اش در روز مادر منتشر کرد مشخصه که بسیار راحت و کم حجاب هستند. البته که نصف خانواده خانوم بازیگر در خارج از کشور زندگی کردند و می کنند اما خب خود ساره بیات هم مشخصه چندان علاقه ای به حجاب نداره. این رو هم بگیم که البته همانند هنرمندانی چون بهاره رهنما هم ناجور پوش نیست و اگر هم شُل حجابه اما لااقل درست و بدون جلب توجه تیپ میزنه!

در ادامه تصویری از ساره بیات مشاهده می کنید که ممکنه فتوشاپ باشه اما خب اگر هم واقعیت داره جذاب و دوست داشتنیه!

81799131642656849

ساره بیات نشون نمیده ولی ازووون عشق خاصاست!

ساره بیات علاوه بر حرفه ای بودن در بازیگری بخاطر سبک پوشش عجیب و خاصش هم  هست که حسابی معروف شده. ساره خانوم بخاطر قد کوتاهی که داره همیشه یه تیپای خفن و خاصی داره که فقط مخصوص خودشه.

البته ناگفته نمونه که شاید تو ظاهر ساره بیات چندان علاقه ای به عکس گرفتن نداشته باشه ولی در واقعیت اصلا اینطور نیست. خانوم خانوما تو پیجش به قدری از خودش سلفی میگیره که دیگه ته هر چی سلفیه رو درآورده به طوری که یکی از کاربرا براش نوشته بود خانوم بسه دیگه چی میخوای از جون گوشیت آخه!

ساره+بیات (1)

احساسات ساره بیات که با شوهرش حسابی فوران کرد زد بالا!

ساره بیات از دسته خانومایی بود و همچنانم کمی هست، که خودشیفتگی زیای داشت به طوری که انگاری از غرور زیاد لطافت زنانه اش را از دست داده بود و همیشه او را با چهره و حرکاتی خشک و به دور از نرمی میدیدیم! 

اما خیلی وقته که خانوم بازیگر تغییراتی کرده و درست بعد از ازدواجش به مرور نرم تر از پیش شد و حالا کاملا واضح میشه عشق و خاکی بودن رو کمی درونش دید. وی تصاویر بسیاری همراه با همسرش منتشر می مکند. اما اینبار عکسی بلور شده و هنری از آقای شوهر رونمایی کرد که همراه با یک دسته گل بود و چنین احساس خود را بیان کرد.

Untitled (1)

 

ساره+بیات

 اما علیرضا افکاری همسر ساره بیات کیست؟

علیرضا افکاری موزیسین و نوازنده ایرانی متولد ۲۲ شهریور ۱۳۵۶ در اصفهان است. او آهنگساز و تنظیم کننده آهنگ اهل ایران در سبک پاپ و سنتی است که با خوانندگان مشهور و معروف زیادی همکاری داشته است. او سالها پیش با زهرا عاملی ازدواج کرده و دو فرزند نیز از ازدواج سابقش دارد.

وی تا به حال سه بار موفق به دریافت تندیس طلایی بهترین آهنگساز از جشنواره موسیقی ما در سالهای ۱۳۹۱، ۱۳۹۳ و ١٣٩۶شده‌است. اما در مراسم دریافت تندیس بهترین آهنگساز سال ۱۳۹۱ به دلیل مشکلات ممنوع‌الفعالیتی نتوانست حضور یابد.

iran_actor_actress_1619292078

 
 
ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها