کد خبر : 81316

در روزهای آینده خبرهای خوبی به گوش مردم خواهیم رساند


در روزهای آینده خبرهای خوبی به گوش مردم خواهیم رساند

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: در روزهای آینده خبرهای بسیار خوب و مسرت‌بخشی را به سمع و نظر ملت متدین، انقلابی، شهیدپرور و شریف ایران خواهیم رساند.

فارس، امیر سرتیپ علیرضا صباحی‌فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به وضعیت کنونی سامانه‌های پدافندی و پیشرفت‌های این حوزه گفت: به حول و قوه الهی در حال حاضر پدافند هوایی ارتش در بهترین شرایط خود قرار دارد.

وی در تشریح ابعاد قدرت پدافند هوایی ارتش کشور افزود: وقتی مطرح می‌شود که یگان‌های پدافند هوایی ارتش ایران در بین کشورهای منطقه غرب آسیا یک قدرت منطقه‌ای هستند این موضوع واقعیت دارد و یا وقتی اعلام می‌شود که تجهیزات پدافند هوایی به‌روز است و یا برابر و حتی بهتر از مشابه آن در دنیاست موضوعی کاملاً جدی و حقیقت غیرقابل انکار است.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش تأکید کرد: تجهیزات پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در لبه تجهیزات به‌روز دنیا قرار دارد و بابت این توانمندی و قدرت دفاعی، خداوند متعال را شاکر هستیم.

امیر سرتیپ صباحی‌فرد در پایان گفت: ان‌شاءالله در روزهای آینده خبرهای بسیار خوب و مسرت‌بخشی را به سمع و نظر ملت متدین، انقلابی، شهیدپرور و شریف ایران خواهیم رساند. امیدواریم که انتشار این اخبار باعث قوت ‌قلب مردم ایران در شرایط فعلی کشور باشد چراکه ما جز این کار وظیفه دیگری نداریم.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها