کد خبر : 81305

سولماز آقمقانی | خانم بازیگر جذاب با چهره بسیار خاص

سولماز آقمقانی | خانم بازیگر جذاب با چهره بسیار خاص

سولماز آقمقانی از بازیگرای جذابیه که اینرواز تو شبکه آی فیلم داریم میبینیمش اما خب خانوم خانوما طوفانش اصلیش تو اینستاس!!

شایانیوز-  سولماز آقمقانی از بازیگرای جذاااب و چشم رنگی تو این عرصه می باشد که خب یکی از آیتمای مهم جذابیت تو بازیگری رو داره اما انگاری خانوم خانوما چندان علاقه ی به ادامه کار و پررنگ بودن تو شغلش رو نداشته و حالا سولماز آقمقانی چندان کارنامه کاری پرباری نداره در صورتی که چشم رنگی از آیتمای خوش فیسی تو سینماست و سولماز آقمقانی هم میتونست خیلی راحت پیشرفت کنه اما خودش رو کشید کناااار!!

سولماز خانوم آقمقانی گرچه فعلا فعالیتی در این عرصه نداره اما نزدیک به 100 هزار کاربر هستند که شیفته ایشونن و فالوورش می باشند. راستی اگه هنوز نمیدونید سولماز آقمقانی کدوم بازیگره پس بهتره یه سر به جدول پخش شبکه آی فیلم بزنید و به سریال سه در چهار رجوع کنید تا با ایشون آشنا بشید! 

سولماز آقمقانی چندان اهل حاشیه نیست و تا به حال تو هیچ یک از جنجالات هم دیده نشده اما در عوض خانوم بازیگر به شدت اهل عکس گذاشته و این مدلیم نیست که هی بره اتلیه، بلکه با همون گوشیش هر جا که برسه میزنه رو سلفی و تماممم! در ادامه نمونه ای از /ان را مشاهده می کنید که خیلیم مورد توجه کاربران قرار گرفت.

سولماز+آقمقانی

البته که قطعا این موضوعات سلیقه ای هم هستند چرا که امکان نداره هنرمندی به زیبایی ایشون اصلا پیشنهاد کاری نداشته باشن! اما سولماز آقمقانی در این سریال چندان جنب و جوش خاصی نداشت که خب برمیگرده به شخصیت و مدل آدما اما در عوض سولماز خانوم در اینستاگرام تصاویر بسیاری از خود منتشر میکند که در نگاه اول فکر میکنید ایشون شیطون رو درس میدن اما انگاری خانوم خانوما خیلی آرومن و چندان اهل حاشیه و جنجال نیستند.

irs01_s3old_10531435860220797470

لیلای سه در چهار تو واقعیت عجیییب مایه تیله داره!

البته که این اولین باری نبود که سولماز آقمقانی در فضایی لوکس و بسیار دلنشین و البته خارج از کشور عکس و فیلم میذاره و گویا خانوم خانوما اهل گشت و گذارهای بسیاری هستند و نمیذارن زندگی به کامشون بد بگذره!

قطعا شما هم شنیدین که بازیگران همگی ثروتمند هستند و اونی هم که پول نداره قطعا خودش به فنا داده! خب ظاهرا همینطوره چرا که بازیگران چه خانوم و چه آقا به خصوص زنان در بیشتر مواقع مواردی که نشون میدن بسیار مایه دارانه هستند.

سولماز خانوم نیز چنین می باشند و خب از اونجایی که حیفه در لوکیشن های لوکس عکس نگیرن و خودنمایی نکنند، همگی رو به اشتراک میذارن! در ادامه نمونه ای از آن را مشاهده می کنید که یه فضای شاااخ می بینید با یذره سولماز!!

solmazaghmaghani_1636371763

چرا سولماز آقمقانی جزو سلاطین بازیگریه؟!

اما در ابتدای متن گفتیم سولماز آقمقانی چشماش رنگیه و این موضوع یه پوئن مثبت برای ایشونه! حالا چرا؟ جمله کلیشه ای "چشم رنگی ها ستاره می شوند" همچنان تو سینمای ایران پرطرفدار است و وجود دارد و هنوز کلاس های بازیگری پر هستند از جوان هایی که صرفا به خاطر چشمان رنگی شان سودای ستاره شدن را در سر دارند.

این موضوع زن و مرد هم نمی شناسند و خیلی از هنرپیشگان آقا هم هستند که صرفا به دلیل چشم رنگی که دارند سوای از بقیه دیده می شوند و حسی خاص روی آن ها می گذارد. اما قطعا این خانوم ها هستند که در سینمای ما به دلیل چهره شان بیشتر جولان میدهند حتی اگر استعداد آنچنانی هم نداشته باشند. داشتن چشمانی رنگی ملاکی برای زیباتر دیده شدن هنرمندان است حال چه خوب بازی کنند و چه بد!

 

Untitled

بیوگرافی جالب سولماز آقمقانی

سولماز آقمقانی متولد 15 خرداد 1363 در تهران، بازیگر است. فارغ التحصیل لیسانس از دانشگاه هنر است، بازیگری تنها شغل اصلی اش نیست، شباهت زیادی به نیکی کریمی دارد و متاهل می باشد.

خانوم شکلِ نیکی کریمی

هنگامی که در دوره راهنمایی درس می خواندم فیلم سینمایی عروس که نیکی کریمی در آن ایفی نقش کرده بود از تلویزیون پخش شد. دوستان و اقوامی که فیلم را دیده بودند به من گفتند که شباهت زیادی بین من و نیکی کریمی وجود دارد و همان حرف موجب شد تا به بازیگری علاقه مند شوم …

solmazaghmaghani-biogh-photokade-2

 
 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها