کد خبر : 81218

بمب جدید پرسپولیس می آید + اسم

بمب جدید پرسپولیس می آید + اسم

عیسی آل‌کثیر همچنان یکی از مورد توجه‌ترین بازیکنان پرسپولیس است‌.

به گزارش صدآنلاین حتی اگر مهاجم جنوبی پرسپولیسی‌ها نزدیک به یک سال باشد در زمین فوتبال آن درخشش لازم را از او ندیده باشیم اما بازهم هواداران پرسپولیس گوشه چشمی به این گلزن محبوب مسابقات آسیایی سال ۲۰۲۰ دارند.

آل کثیر که مسیر رو به پیشرفتش در فوتبال ایران می‌توانست خیلی سریع تر و انفجاری‌تر باشد، با وجود اینکه قرمزها دو مهاجم خارجی گران قیمت را برای مسابقات لیگ به خدمت گرفته‌اند اما همچنان گزینه‌ای است که اگر پس از عمل جراحی به شرایط سابق برگردد، سخت می‌شود از کنار اسمش گذشت.

البته کاش برای آل‌کثیر همه چیز خیلی زودتر اتفاق می‌افتاد که اگر چنین بود او با این استعداد و قدرت تمام کنندگی شاید خیلی بیشتر از این‌ها سری در بین سرها درآورده بود. با این حال تا همین حد هم شاید برای او جای شکر داشته باشد؛ حداقل به این دلیل که اگر هراز چندگاهی سکوت خود را بشکند و حرفی بزند، طرفداران پرسپولیس صحبت‌هایش را با کمال علاقه می‌خوانند و دنبال می‌کنند.

این تصویر از آخرین تمرین پرسپولیس است که آل‌کثیر نیز در آن حضور داشت. بازیکنی که شاید بعد از تعطیلات جام جهانی یک ورود دلپذیر و یک بازگشت خوشایند به فوتبال ایران داشته باشد؛ چیزی که به قول توئیتری‌ها از نظر روحی به شدت به آن نیاز دارد.


ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها