کد خبر : 81207

میکاپای عجیب و غریب الهام اخوان که از این رو به اون روش میکنه!

 میکاپای عجیب و غریب الهام اخوان که از این رو به اون روش میکنه!

الهام اخوان بازیگر محبوب آفتاب پرست این روزا با میکاپای جذابش اینستا رو ترکونده و اخیرا با یه فیگور جدیدی از خودش رونمایی کرد!

شایانیوز- الهام اخوان بازیگر محبوب و خوش چهره سینما و تلویزیون که این روزا با سریال آفتاب پرست داره حسابی میترکونه، اخیرا داره به عنوان یه سلبریتی تموم عیار شناخته میشه. الهام اخوان اولین بار در سریال با خانمان با ایفای نقش فوق العاده اش تونست نظر اهالی سینما رو به سمت خودش جلب کنه و پس از اون تو سریال دودکش به شهرت باورنکردنی رسید. الهام اخوان در کنار بازیگری منحصر به فردش، چهره و استایل دوست داشتنی داره که از دید خودش یک مزیت برای حرفه بازیگری محسوب میشه.

الهام خانوم به تازگی عکسی از خودش منشتر کرد که کمی با حاشیه همراه بود. او که از چهره مطلوب و خاصی برخورداره، توی این عکس یه ژست جالبی گرفته و موهاش رو توی عکس طوری بیرون ریخته که اینطوری به نظر میاد حجاب نداره، در حالی که با کات کردن فریم این مشکل رو برطرف کرده و با این ترفند حسابی از قضیه ممنوع الکاری جَست زد و رفت! البته این جور شیطنت ها چندین بار از بازیگران دیگه مثل الهه حصاری هم سر زده که پس از انتشار عکس گفته شده فقط یه خطای دید بوده و بس!

میکاپای عجیب و غریب الهام اخوان که از این رو به اون روش میکنه!

الهام اخوان از اون دسته بازیگراییه که خیلی اوایل ساده و شیک و پیک تیپ میزد و چندان هم تو کار فیلتراندازی و میکاپای خاص نبود، تا اینکه حسابی تو آفتاب پرست دیده شد و راهش به مراسم های اکران کشیده شد. او در طی این مراسم ها بسیار خاص و جذاب ظاهر میشه و اینطوری داره طرفدارای بیشتری واسه خودش دست و پا میکنه.

از اونجایی که خانوم بازیگر چهره خوش آرایشی هم داره، کلی تونسته در طی این مدت قلق فیسش رو پیدا کنه و با میکاپای تقریبا تیره یه آرایش مطلوب و جذابی روی چهره اش بنشونه!

w

uy

yy

وقتی باب رفاقت الهام اخوان با سلبریتیای خوشتیپ باز میشه!

خب از اونجایی که خیلی از بازیگرا در همون ابتدای ورودشون به حوزه بازیگری چندان راه و چاه ارتباط با سلبریتیای بزرگ رو نمیدونن، الهام اخوان هم از همون اول خیلی سری تو سرا نداشت و سعی میکرد گوشه گیر باشه تا اینکه راه اصلی خودش رو پیدا کنه.

اما این روزا خانوم بازیگر با تریپای جذابش چفت آقایون خفنی همچون امید نوروزی، پژمان جمشیدی و جواد عزتی دیده میشه و البته که ارتباطش با امید خان ورای یه همکاریه و خانوم تو پیجش ثابت کرده که حسابی با ایشون عیاقه!

jj

Untitled

کمی بیشتر با الهام اخوان!

الهام اخوان متولد 9 شهریور 1367 در تهرانه و اولین بار با تماشای فیلمی به نام "شهروند کِین" که برادرش به او توصیه کرده بود به بازیگری علاقه مند شد. خانوم اخوان از اون موقع حسابی تو مود تئاتر رفته بود و بعد از اینکه تو این رشته تحصیل کرد و کارشناسی خودش رو هم گرفت با تحقیقاتی که انجام داد، متوجه شد که علاقه او بیشتر به منشی صحنه بودنه تا بازیگری!

اما بعد از 14 سال منشی صحنه بودن راه این الهام اخوان عوض شد و به قول خودش چون دوست داشت شبیه هدیه تهرانی باشه و کمی هم طعم شهرت رو بچشه، به سراغ بازیگری رفت و با سریال اولش یعنی با خانمان تونست مسیر درست موفقیتش رو پیدا کنه و بعدش با دودکش و حالا هم با آفتاب پرست دیگه حسابی معروف و محبوب شده!

 

kg

 
 
ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها