کد خبر : 81174

خبر خوش برای هواداران استقلال

خبر خوش برای هواداران استقلال

طبق دستورالعمل جدید مدیریت باشگاه استقلال بخش مهم بودجه این مجموعه باید صرف تجهیز و آماده سازی کمپ زنده یاد حجازی برای بهره‌برداری کامل توسط تیم و باشگاه شود.

به دستور مدیریت جدید باشگاه استقلال علی فتح الله زاده، پروژه نیمه تمام تجهیز کمپ زنده یاد حجازی که در یک سال اخیر با حضور مصطفی آجورلو (مدیرعامل قبلی این مجموعه) برای چندمین بار طی این سالها استارت خورده و از اواخر سال گذشته بار دیگر به حال خود رها شده بود، دوباره با قدرت از سر گرفته شده است.

اخبار رسیده از باشگاه استقلال حاکی از آن است، فتح الله زاده که شخصاً قصد دارد تا اواسط ماه جاری دفتر کارش را به کمپ زنده یاد حجازی منتقل کند از معاونت اجرایی باشگاه خواسته پیمانکار مربوطه در ارتاط با تجهیز کمپ ناصر حجازی را مجاب کند تا هرچه سریعتر صندلی‌های مربوط به سکوهای سیمانی این کمپ نصب و برای حضور هواداران قابل استفاده شود.

خبر خوش برای هواداران استقلال/ پایان حسرت چند ساله برای آبی ها

علاوه بر این فتح الله زاده که در مدت زمان مدیرعاملی جدیدش تاکنون سه بار به کمپ حجازی سرکشی کرده و ضمن ابراز رضایت نسبی از شرایط رختکن و سرویس‌های بهداشتی (دستشویی و حمام)، تاکید کرده شرایط دیگر بخش‌های این مجموعه کوچک ورزشی نیز به شکلی قابل استفاده شود که تیم استقلال بتواند همیشه یا لااقل هفته ای چند روز تمریناتش را در این مکان و با حضور هواداران تیم استقلال برگزار کند.

او که مدیرعاملی طرفدار محور است و خودش را همواره یکی از هواداران دو آتشه استقلال معرفی کرده است می‌داند این موضوع قطعاً برای طرفداران پرشور تیم استقلال که سال‌هاست قادر به حضور در محل تمرین تیمشان نیستند یک اتفاق استثنایی خواهد بود.

خبر خوش برای هواداران استقلال/ پایان حسرت چند ساله برای آبی ها

آخرین دوران حضور تماشاگران استقلال در خلال برگزاری تمرینات استقلال به دوران حضور علیرضا منصوریان در فصل شانزدهم برمیگردد که طرفداران استقلال با حضور در کمپ زنده یاد حجازی و یا زمین شماره دو آزادی، بعضاً از نزدیک تمرینات تیم استقلال را نگاه می‌کردند. اما از فصل هفدهم تاکنون به جز مواردی معدود که باشگاه استقلال مجوز حضور هواداران را صادر کرده (منهای دو سال شیوع بیماری کرونا) فرصتی برای هواداران ایجاد نشده که بتوانند تمرینات تیم محبوبشان را از نزدیک تماشا کنند.

خبر خوش برای هواداران استقلال/ پایان حسرت چند ساله برای آبی ها تصویر مربوط به تاریخ دوم تیر ماه سال ۱۳۹۶ است که هواداران در کمپ حجازی برای دیدن تمرین تیم با خریدهای جدید حضور داشتند

این وضعیت در شرایطی است که طرفداران پرسپولیس در این سالها با حضور در ورزشگاه شهید کاظمی اغلب اوقات به راحتی تمرینات تیم پرسپولیس را از نزدیک تماشا می‌کردند و طرفداران استقلال از این بابت به مدیران باشگاه خورده می‌گرفتند که چرا ما قادر به حضور در محل تمرین تیم استقلال نیستیم.

ناگفته نماند؛ در روزهای گذشته مشخص شد زمین چمن کمپ زنده یاد حجازی در شرایط بسیار عالی قرار دارد و هیچ مشکلی برای تمرین تیم استقلال در آن احساس نمی‌شود. اما با توجه به آماده نبودن بخش‌های دیگر فعلاً تمرینات این تیم در زمین چمن مجموعه ورزشی انقلاب برگزار خواهد شد.

خبرورزشی

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها