کد خبر : 81146

خواسته های ویژه فتح‌الله‌زاده و ساپینتو از هم لو رفت!

خواسته های ویژه فتح‌الله‌زاده و ساپینتو از هم لو رفت!

طبق اعلام نزدیکان باشگاه استقلال قرار است سرمربی پرتغالی این تیم عصر فردا در ملاقات حضوری با مدیرعامل جدید در رابطه با مسائل مهم پیش رو بحث و تبادل نظر کنند.

از روز انتصاب علی فتح‌الله‌زاده به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه استقلال و نشستن روی صندلی مدیریت مصطفی آجرلو، مدیرعامل جدید در یک دیدار کوتاه و موقتی با ریکاردو ساپینتو، با او دست داد و پیمان بست که همه توانش را برای کمک به استقلال و سرمربی تیمش به کار خواهد بست.

همچنین ساپینتو در آن ملاقات با پیشنهاد قطع همکاری با باشگاه استقلال، دست فتح‌الله‌زاده را باز گذاشت تا در صورت لزوم سرمربی مورد نظرش را به جای او در راس کادر فنی استقلال قرار دهد که مدیرعامل جدید این موضوع را رد کرده و از او خواست با قدرت به کارش ادامه دهد.

از راهروهای باشگاه استقلال خبر می‌رسد این دو نفر عصر فردا در جلسه خصوصی که با یکدیگر خواهند داشت حول محورهای مختلفی صحبت خواهند کرد اما دو موضوع از محورهای اصلی صحبتهای فتح‌الله‌زاده و ساپینتو خواهد بود.

درخواست های مهم فتح‌الله‌زاده و ساپینتو از هم لو رفت!

نزدیکان به اتاق مدیریت باشگاه استقلال خبر می‌دهند یکی از موارد مورد نظر از سوی مدیرعامل جدید باشگاه استقلال که قصد دارد آن را خیلی دوستانه و با احتیاط به سرمربی پرتغالی تیم منتقل کند، موضوع اتفاقات حاشیه ای کنار مستطیل سبز است. محرومیت ساپینتو پس از حاشیه‌های دیدار گل گهر و استقلال در سیرجان همچنین جرایم نقدی ۱۵۰ میلیون تومانی بابت اتفاقات انزلی و ۴۰۰ میلیونی بازی سیرجان باعث شده تا فتح‌الله‌زاده در این باره با روش خودش سرمربی خارجی تیم استقلال را در این باره هوشیار تر کند. گرچه از باشگاه استقلال خبر می رسد ساپینتو خودش هم به اطرافیانش گفته باید از این پس بیشتر مراقب هیجاناتش باشد اما فتح‌الله‌زاده هم می‌خواهد در این باره از این منظر با سرمربی تیمش صحبت کند که حضور او کنار خط، و بودنش کنار بازیکنان استقلال تا چه اندازه برای رسیدن به موفقیت اهمیت دارد.

درخواست های مهم فتح‌الله‌زاده و ساپینتو از هم لو رفت!

اما نکته‌ای که سرمربی تیم می خواهد آن را به فتح‌الله‌زاده منتقل کند چیست. این موضوع مستقیما به بحث تقویت کمربند میانی تیم  استقلال مربوط  است. سرمربی پرتغالی استقلال که در اواخر تیرماه سال جاری قصد داشت یک بازیکن پرتغالی با خصوصیت بازی در پست هافبک بازیساز را به استقلال بیاورد بنا به دلایلی از این کار خود منصرف شد. در آن برهه که استقلال در ترکیه حضور داشت عنوان شد باشگاه استقلال به دلیل هزینه‌های بالای جذب بازیکن خارجی، این موضوع را نپذیرفته اما این بار ساپینتو با ذکر دلایل ش قصد دارد فتح‌الله‌زاده را مجاب کند تا از حالا اقدامات لازم برای جذب یک پلی میکر را انجام بدهد.

شایان ذکر است؛ مسائل و موارد مختلف دیگری در این جلسه بین مدیرعامل و سرمربی استقلال طرح خواهد شد که قطعاً ریز این صحبت‌ها از طریق کانال رسمی باشگاه استقلال منتشر خواهد شد.

خبرورزشی

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها