کد خبر : 81116

نفیسه روشن کنار دوست پر آرایشش

نفیسه روشن کنار دوست پر آرایشش

نفیسه روشن بازیگر سریال های تلویزیونی که این روزا بازیگر اینستاگرام شده و هر دم از این باغ بری میرسید حسابی درمورد خانوم صدق میکنه!

شایانیوز-  نفیسه روشن از بازیگرای مشهور اما نه چندان محبوب می باشد که سالهاست در قاب تلویزون خانوم خانومارو می بینیم و چیزی که واضحه اینه که نفیسه روشن چندان در سینما رد پای خاصی نداره و بیشتر در قاب جادویی فعالیت داشته. نفیسه روشن اما چند سالی میشه که ظاهرا بازیگری رو بوسیده گذاشته کنار جوری که ایشون رو اصلااا تو این فضا نمی بینیم اما در عوض در فضایی جدید وارد شده و خلاصه اینکه تو کار و شغل خانومای خوشگل کُن دخول کرده.

نفیسه روشن همیشه از بازیگرای خیلی شیطون تو جنجالت بوده که هر چند وقت یکبار ازش یه خبر جدید شنیده میشد اما مدتیه که ایشون هم غلاف کردن و ظاهرا حاشیه هایی که دست ساز بودند رو کنار گذاشتند!! نفیسه روشن همیشه از بازیگرای خیلی رنگی پوشی بود که بیش از اندازه مثلا یهو زرررد میشه و یا مثلا تناژ هایی تند همچون نارنجی و سبز روشن و ... اینارو ترکیبی میزنه!

اما یه عکس از این بازیگر منتشر شده که نشون میده احتمالا قدیمی باشه اما چیزی که واضحه اینه که نفیسه روشن تو هر برهه از زمانی چندان خوشتیپ نبوده. مثلا در ادامه تصویری که مشاهده می کنید مدل آستینای مانتوش به شدت مورد انتقاد قرار گرفت که چرا این مدلین! ناگفته نمونه که هر فردی سلیقه خودش رو داره اما بیش از اندازه متفاوت پوشی تو اخلاق همه بازیگران زن هست که خب تو نفیسه روشن این مدلی زده بیرون!!

نفیسه+روشن

پرت و پلای نفیسه روشن تو کربلا که سوتی داد بَددد!

گفته بودیم که نفیسه روشن حواشی دست ساز داره حالا یعنی چی؟ یعنی مثلا یهو ناخواسته وارد جنجالت نمیشد بلکه از قصد یه عکسی حرفی حرکتی چیزی که عجیب باشه ازش دیده میشد و میرفت تو حاشیه تا به این روش دیده بشه. نفیسه روشن یه مدت از سلاطین حواشی بود که با وجود این که این مدت هیچی ازش شنیده نشده مشخصه اون قبلی ها هم از قصد بودن!!

مثلا یکبار نفیسه خانوم میومد و از عشق و عاشقی جدیدش میگفت! بار دیگر میومد دستای کبود و ضربه دیدش رو نشون میداد و جوری صحبت میکرد که مردم گمانه زنی کنند و دست آخر خانوم بیاد باز با نشون دادن اینکه مثلا عصبانی شده یه جنجال جدید راه مینداخت! باز برمیگشت سراغ همون عشقش و از دست و انگشتر و عاشقانه های همراه با آقای عشق عکس و فیلم میذاشت و ...

در ادامه یکی از سوژه خنده های نفیسه روشن را مشاهده می کندی که برای دیده شدن خانوم خانوما پرت و پلا هم میگن!

خلاصه اینکه نفیسه روشن مدتی بود که حسابی تو چشم مخاطب منفور شده بود اما حالا هنرمندی کم حاشیه می باشد که سرش تو کار و سالن خودشه!!

نفیسه+روشن (1)

نفیسه+روشن (2)

وقتی نفیسه آقاشو میبره اون بالا مالا و میشه خانوووم خودش!

نفیسه روشن جزو اون دسته از بازیگرانی هستش که تو این یکی دو سال از بازیگری فاصله گرفته و برای خودش یه بیینس جذاب به راه انداخته البته نه تو پایتخت و بلکه تو شمال کشور. حالا چرا شمال؟ یه ضرب المثل هست که میگه مرد بعد ازدواج میشه اهل همون شهری که زنش اونجایی. این مثل اما انگار در مورد نفیسه خانوم روشن و همسرش برعکس صدق می کنه و حالا بعد ازدواج نفیسه شده اهل شمال و کار و زندگیش تو تهران رو ول کرد و رفت به شهر بابل و اونجا به پشتوانه همسرش یه سالن و کلینیک زیبایی باز کرد.

خونه زندگی مجلل نفیسه روشن که گردن گیرش خرابه!

نفیسه روشن از اونجایی که ازدواج هایی مایه دارانه داشته و خب خودشم چند ساله که شاغله و حالا هم سالنی خفن دارهف خب از شرایط ماهی بسیار مرفهی برخورداره. اما معمولا بازیگران برخلاف بلاگر ها از خونه زندگیشون عکس و فیلم نمیذارن و خب نفیسه روشن هم چنین بود تا اینکه به تازگی تصویری از خونه مجللش منتشر کرد که البته طبق معمول همیشه خانوم روشن از آدما طلبکار بود و همه برو بد فرض کرد و خودش رو خوب!

fffcf

 
 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها