کد خبر : 81105

استایل چشم دربیار ساره بیات

استایل چشم دربیار ساره بیات

ساره بیات از بازیگرای خوووش چهره ای محسوب میشه که البته خوش استیالم هست و اینبار با پوشش گرونش حسابی مورد توجه قرار گرفت.

شایانیوز-  ساره بیات از بازیگرای جذاب و محبوب سینما و تلویزیونه که البته ببخشید خانوم خانوما کلاس کاریشون رو در تلویزیون نمی بینن و از همون اول کار با سینما مشهور شدند. ساره بیات اولین بار در فیلم "جدایی نادر از سیمین" خیلی از توجهات رو به خودش جلب کرد که خب در ظاهر خانومی مظلوم و ساده بود اما بعد از اون یهود خانوم خانوما رو در سریال شبکه خانگی "عاشقانه" با کاراکتری کاملا متفاوت دیدیم و همونجا بود که برگای همه ریخت چرا که ساره بیات با ظاهر و باطنی عجیب اومد و در این نقش به شدت پولدار بود و البته بداخلاااق!

ساره بیات اما واقعیت نیز از هنرمندای بسیار مایه داریه که خوب بلده تیپ بزنه که هم تو چشم باشه و هم بدتیپ و یا نامتعارف نباشه چرا که دیگه میدونیم این روزا خانومای بازیگر ناجور پوشی خوراااکشونه و اصلا بد نمیدونن که هیچ، هرچی بدترم بپوشن از نظرشون با کلاااس تره!

در ادامه مثلا نمونه ای از استایل خانوم بازیگر رو مشاهده می کنید که در عین آراستگی هیچ نکته منفی درشون پیدا نمیشه جز اینکه انگاری شلوارشون یه طاقه پارچه بوده که تبدیل به شلوار شده!!

4pn4zvriqr863si5o84

گفتیم هوادار ساره بیات داره هوارتا، اینم سند

خب همونطور که گفتیم ساره بیات هواداری بسیاری داره. ساره بیات حالا دیگر بیش از حد تصور من و شما هوادار داره به طوری که دقیقا همانند هوادارای آقای محمدرضا گلزار، واسش سر و دست میشکونن و گریه و زاری میکنن و برای لحظه ای کنارش بودن همهمه راه میندازن! اما واقعا سوال اینجاست که چرا؟؟

در ادامه ویدیویی که ساره بیات منتشر کرد و یکی از هواداراش براش درست کرده بود رو مشاهده می کنید.

عاشقانی که با عاشقانه، عاشق ساره بیات شدند!

ساره بیات در مجموع از هنرمندانی هستش که ابهت خاص خودش رو داره و اهل ژیگول بازی برخی از بازیگرای خانوم هم نیست. ساره بیات بعد از بازی در سریال شبکه خانگی "عاشقانه" خیلی خیلی به شهرت رسید اما خب این موضوع جنبه منفی هم داشت و این بود که به دلیل نقش ساره بیات خیلی از مخاطبین گارد به سمت او گرفته بودند اما خانوم بازیگر به تازگی هم در فیلم "عنکبوت" بازی داشت که اکران شد و استقبال خوبی از آن شد.

Untitled (2)

ساره بیات بعد ازدواج با این ظاهر افتاد تو خط مادر خواهرررش!

اگر از دنبال کنندگان ساره بیات بوده باشید قطعا میدونید که خانوم بازیگر تا پیش از ازدواجش همیشه با موهایی تیره و مشکی دیده میشد اما نزدیک به یک سالی میشودکه با علیرضا افکاری موزیسن ایرانی ازدواج کرده و جالبه که به جمع بلوند های خانوادش پیوست. در خانواده ساره بیات مادر، مادر بزرگ و خواهرش همگی بلوند هستند و ظاهرا علاقه زیادی به این روند دارند. ناگفته نمونه بیشتر خانواده خانوم بازیگر در خارج از کشور زندگی می کنند و خواهرش سروین بیات نیز با رضا قوچان نژاد فوتبالیست معروف ازدواج کرده است.

اینم بگیم که برخی از کاربران همچنان موی تیره ساره رو دوست داشتند و برخی هم به شوخی می گفتند تا ازدواج کردی رنگ کردی!!!

sarehbayat_hadis_1637232063

sarehbayat.fan.s_1633780057

ساره بیات شد قاطی پاتیه توپیا و تزریقیا!

از مواردی که این روز ها خیلی زیاد بین خانم ها دیده میشه حالا چه معمولی و چه سلبریتی، رفتن به زیر تیغ های جراحی و یا پروتز و فیلر و این موارد است. اما خب هنرمندانی هم هستند مثل ساره بیات که نه آرایش های اَجق وجق رو می پسندند و نه جراحی های زیباییرو. البته که ساره بیات خود نیز با چهره نچرالش زیبایی خاص خودش را دارد اما خب از اونجایی که ذات زن یعنی علاقه به هر چه زیبا تر دیده شدن، گاها هنرمندانی مثل ساره خانم هم شیطونی هایی دارند!

حالا چجوری هم عمل نکنیم و هم پروتزی بشیم؟ با فیلتر های پلنگ طور اینستاگرام که مثل بنز ازشون استفاده میشه و شما به هر شکلی که بخواین میشیشن!

در ادامه نمونه ای از این فیلتر ها را ساره بیات هم مشاهده می کنید که ظاهرا خانم خانما هم از تزریق ژل لب بدشم نمیاد!

Untitled+(1)

 
 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها