کد خبر : 81049

متاسفانه در صداوسیما به یک فوتبالیست نجیب توهین شد

متاسفانه در صداوسیما به یک فوتبالیست نجیب توهین شد

مهاجم اسبق پرسپولیس به خبرورزشی گفت: به نظر می‌رسد همه انتظارات برای گلزنی در یورگن لوکادیا خلاصه شده است. این مهاجم هلندی یک بازیکن حرفه ای است اما ارتش تک نفره نیست.

روز پنج شنبه هفته جاری، پرسپولیس در شهر انزلی باید به مصاف ملوان و شاگردان مازیار زارع برود. جمشید شاه محمدی مهاجم سابق پرسپولیس در این رابطه می‌گوید: پرسپولیس امروز صدرنشین لیگ برتر است. شاید پرسپولیس آن طور که باید  وشاید چشم نواز بازی نکرده یا گل نزده باشد اما بسیار منطقی بازی کرده و لایق صدرنشینی است. این تیم به یک ثباتی به ویژه در بخش دفاعی رسیده است و راحت گل نمی‌خورد.

او ادامه می‌دهد: این هفته تیم صدرنشین باید در انزلی به مصاف ملوان برود و به نظر من بازیکنان پرسپولیس نباید در این بازی به جدول نگاه کنند. ملوان شاید الان یک تیم پایین جدولی باشد اما بازی با پرسپولیس برای آنها خیلی خاص است و همواره برای چنین مسابقه ای انگیزه داشته و دارند. بنابراین انتظار می‌رود پرسپولیس با تمرکز کامل برابر تیم مازیار زارع صف آرایی کرده و ششدانگ باشند. پرسپولیس نباید دچار غرور شود و این حریف گیلانی و ریشه دار را دست کم بگیرد. البته با این وجود من تصور می‌کنم شانس پرسپولیس برای پیروزی به مراتب بیشتر از ملوان است.

جمشید شاه محمدی ضمن اشاره به تعداد گل های نسبتا کم پرسپولیس در فصل جاری، یادآور می‌شود: به نظر می‌رسد همه انتظارات برای گلزنی در یورگن لوکادیا خلاصه شده است. این مهاجم هلندی یک بازیکن حرفه ای است اما ارتش تک نفره که نیست. من دو، سه بازی اخیر پرسپولیس را با دقت تماشا کرده ام. نکته ای که واقعا مشهود است به تغذیه نشدن لوکادیا بر می‌گردد. این بازیکن ارتش تک نفره که نیست. او باید در محوطه جریمه حریفان باید صاحب توپ شود که گل بزند. متأسفانه به نظر می‌رسد هافبک های پرسپولیس افت کرده‌اند و نمی‌توانند به درستی یورگن لوکادیا را تغذیه کنند.

دیاباته دقیقا کجایی؟/ لوکادیا لشگر تک نفره نیست!/ متاسفانه در صداوسیما به یک فوتبالیست نجیب توهین شد

جمشید شاه محمدی انتقادی هم از شرایط شیخ دیاباته دارد و عنوان می‌کند: من واقعا نمی‌دانم این مهاجم دقیقا کجاست و چه می‌کند؟ آیا هنگام پیوستن به پرسپولیس مصدوم بوده یا بعدا مصدوم شده است اما یک بازیکن خارجی خریداری می‌شود که باری از روی دوش تیم بردارد نه اینکه دائم از این کلینیک به آن کلینیک برود و فقط مشغول فیزیوتراپی باشد! من خودم یکی از کسانی بودم که از خرید شیخ دیاباته حمایت کردم چون ترس آن را داشتم پرسپولیس مهاجمی‌مثل شیرزود تمیروف را بخرد یا دنبال مهاجم ضعیف دیگری برود. تصور من هم از شیخ دیاباته همان آقای گل تیم استقلال بود. بنابراین ضمن حمایت از این خرید عنوان کردم که شیخ دیاباته می‌تواند به پرسپولیس کمک کند. امیدوارم شیخ دیاباته را از همین هفته در ترکیب تیم ببینیم یا اینکه حداقل شاهد حضور او در دقایق بیشتری در زمین باشیم. مهدی عبدی هم نباید فراموش شود وبه این بازیکن جوان مستعد باید کمک شود. اینکه به یک نیمکت نشین مطلق تبدیل شود به اعتقاد من درست نیست هرچن از شرایط تمرینی مهدی عبدی بی خبر هستم. با این وجود بر اساس ذهنیت قبلی می‌گویم او در صورت حمایت بیشتر از سوی کادرفنی می‌تواند مهاجم مثمر ثمری باشد.

دیاباته دقیقا کجایی؟/ لوکادیا لشگر تک نفره نیست!/ متاسفانه در صداوسیما به یک فوتبالیست نجیب توهین شد

جمشید شاه محمدی در ادامه به مصاحبه اخیر ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال پرداخته و ضمن انتقاد از او می‌گوید: این آقا از پرتغال آمده، با همه دعوا کرده و بعد به یک فوتبالیست نجیب و با اخلاق مثل جواد منافی توهین می‌کند. من تعجب می‌کنم چرا مجری برنامه فوتبال برتر یا دوستان به سرمربی استقلال یادآوری نکردند که جواد منافی یکی از با استعدادترین فوتبالیست های این مملکت بود که اگر تصادف نمی‌کرد می‌توانست اولین لژیونر ایران در فوتبال اروپا باشد. جواد منافی یک بازیکن کم حرف و حالا مربی تیم نساجی مازندران است. او نیازی به دیده شدن ندارد که ساپینتو آن حرف را زد. من خیلی ناراحت شدم وقتی دیدم یک مربی خارجی به همین راحتی در رسانه ملی از بالا به پایین نگاه می‌کند درحالی که حتی نمی‌داند جواد منافی کیست؟ سرمربی استقلال با همه درگیر شده و به همین خاطر هم محروم شده است بنابراین باید این نکته را به او یادآوری می‌کردند. او به ایران آمده و برای همه خط و نشان می‌کشد یا به مربیان ایرانی متلک می‌اندازد. تا جایی که من می‌دانم او رزومه مربیگری ضعیفی دارد و این اواخر هر جا سرمربی بوده ناکام مانده است. حالا به تیم بزرگی مثل استقلال آمده و باید مراقب رفتار و گفتارش در فوتبال ایران باشد.

 
منبع: خبرورزشی

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها