کد خبر : 81046

فیس دلنشین دنیا مدنی که طرفدارا داره هوارتا!

فیس دلنشین دنیا مدنی که طرفدارا داره هوارتا!

دنیا مدنی فرزند رویا تیموریان این روزا شده یه سلبریتی جذاب و دوست داشتنی که اخیرا با یه عکس از محبوبیتش بین مردم رونمایی کرد!

شایانیوز- دنیا مدنی بازیگر محبوب و خوش چهره سینما و تلویزیون که البته در کنار بازیگری طراح صحنه بسیاری از برنامه های معرکه مثل خندوانه بوده. دنیا مدنی دختر رویا تیموریانه و از این رو تجارب بسیاری در این زمینه تونسته از مادرش بگیره و واسه همین هم در حوزه های مختلفی از سینما همچون کارگردانی و نویسندگی خبره است. دنیا مدنی خیلی اوقات چندان معروف نبود، ولی این اواخر با حضور در برنامه هایی مثل شب آهنگی تونسته به شهرت باورنکردنی برسه.

در راستای همین شهرت خانوم مدنی چند وقت پیش تئاتری رو تدارک دیده بود که پس از خارج شدن از صحنه با استقبال بی نظیری از طرف مردم روبه رو شد. گل های زیبا با تعداد فراوونی که برای این بازیگر آورده بودن باعث شده بود که دنیا خانوم خیلی اعتماد به نفسش برای ادامه دادن به این راه بیشتر شه و البته که تجربه های فوق العاده ای که با سال ها تلاش تونسته به دست بیاره قطعا در محبوبیت الانش بی تاثیر نیست. خود خانوم بازیگر هم با دیدن این حجم محبت خیلی شگفت زده شد و حسابی تو پیجش از طرفداراش تشکر کرد.

فیس دلنشین دنیا مدنی که طرفدارا داره هوارتا!

دنیا مدنی علاوه بر بازیگری بسیار خوبش، چهره فوق العاده مطلوب و دوست داشتنی داره که کافیه یه میکاپ ملیح هم انجام بده تا حسابی به دل بشینه. واسه همین هم طرفداراش دارهن تو فضای مجازی بیشتر از قبل میشن و این خودش یه راهی برای شهرت بیشتر این بازیگر باز کرده.

البته که این چهره بسیار جذاب و عروسکی حسابی در شکل و شمایل متفاوتی نشون داده میشه که از میون اونا به خط چشم های متفاوت و خاص دنیا مدنی اشاره می کنیم. دنیا خانوم علاقه زیادی به متفاوت بودن در حوزه میکاپ داره و اغلب با رنگ های دیده نشده ای از خط چشمش رونمایی میکنه که بسیار جای تعجب داره. ولی بخاطر فیس اروپایی و بیبی طورش هر چی که باشه هم به خانوم خانوما حسابی میاد!

dsa

ggt

ژستای عجیب و البته جالبِ دنیا مدنی با هر چی!

از اونجایی که تو دنیای امروز سلبریتیای ایرانی دارن با ژستای مختلف و جینگولشون تمام اینستا رو زیر و رو میکنن، بعضی اوقات یه سری ارا ویراها خیلی به چشم نمیاد. ولی دنیا مدنی از اون دسته بازیگراییه که حسابی رو ودش و زستاش کار کرده و با تریپای جذابی که بر میداره طرفداراش روز به روز دارن بیشتر از قبل میشن.

ژستای چشم گیر دنیا مدنی در کنار استایل های فوق العاده اش باعث شده یه خاصیت جالبی در پیجش به وجود بیاره که خیلیا شروع به تقلید از او کنن. البته خاص بودن فیس و حالت های او بیشتر منوط به خودشه و شاید این ژست ها که کمتر جایی دیده شه، در لباس بقیه افراد چندان خوش به نظر نیاد!

e

ds

طبیعت گردی دنیا مدنی با فاز سوپر اروپایی!

استایلا و فرمای عجیب و خاص دنیا مدنی که مدام باکلاس بودنش رو به چشم بقیه میاره، از سالیان قبل وجود داشته و یه طوری به خودش میرسه که اگه نشناسینش میگین تابحال از کنار یه دوربین هم رد نشده، ولی اینطور نیس. البته این حال و هوای فوق العاده دنیا خانوم فقط منوط به لب دریا و این حرفا نمیشه و ایشون تو جنگل هم که باشه عادت داره همیشه با تریپ های جذبای که بر میداره کلی طرفدار واسه خودش دست و پا کنه که البته این موضوع تاکنون تو اینستا بوده و از این به بعد هم خواهد بود!

jj

jhy

اندکی با دنیا مدنی!

دنیا مدنی بازیگر تئاتر و سینما و طراح صحنه متولد 13 تیر 1369 در شهر تهرانه. مادر دنیا خانوم یکی از اساتید بازیگری در ایران یعنی خانوم رویا تیموریان هستن که وقتی دنیا و خواهرش درنا تقریبا کم سن و سال بودن از هم جدا شدن. همسر اول رویا تیموریان، میرولی الله مدنی بود که بعد از اینکه صاحب دو دختر شدن، تصمیم به طلاق گرفتن و رویا خانوم در سال 82 با مسعود رایگان بازیگر سینما و تلویزیون ازدواج کرد.

jyh

F

 
 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها