کد خبر : 81042

آقا این مهدی پاکدل واقعاً بچه خوشتیپ است

آقا این مهدی پاکدل واقعاً بچه خوشتیپ است

مهدی پاکدل یکی از مهم ترین مدل های برند مشهور خانه مد راد است به همین خاطر هم الگو برداری از استایل های ایشون میتونه کمک بسیار شایانی بکنه.

شایانیوز- زمانی که بود که در دنیای سینما و تلویزیون آقایان از تیپ و استایل های شبیه به هم و اوت فیت های نسبتا معمولی استفاده می کنند و در اون دوران سلبریتی هایی مانند محمد گلزار یا بهرام رادان که چهره خوب و متفاوتی داشتند حسابی به چشم میومدند اما حالا اوضاع حسابی فرق کرده و اهمیت مد و فشن در بین آقایان بازیگر حسابی دچار تغییر و تحول شده است و ما شاهد حضور درخشان و خوش پوش بازیگرانی نظیر امیر آقایی بر روی فرش قرمز ها هستنیم، حتا هنرمندانی نظیر نوید محمد زاده یک قدم فراتر رفته اند و دارای سبک و استایل شخصی ای هستند که هر کسی شهامت چنین استایل کردنی رو نداره.

امیر+آقایی+و+نوید+محمد+زاده

 
حالا یکی از سلبریتی ها و بازیگر های بسیار درخشان و خوش پوش این روز ها سینما و تلویزیون ما که نمیشه از جذابیتشون چشم پوشی کرد آقای مهدی پاکدل است که تیپ و استایلش رسما زبان زد خاص و عام شده. بسیاری از افراد و یا تحلیل گران استایل ها ممکنه این طور عنوان کنند که مهدی پاکدل از اون جایی که از مدل ها و سفیران پای ثابت خانه مد راد است چگونگی پوشش شون هم در دست خودشون نیست و در واقع طراحان و استایلیست های حرفه ای در استایل کردن کمکشون می کنند. خب در این جا دو نکته بسیار مهم هست که در ادامه بهش اشاره می کنیم.

اوت فیت های مهدی پاکدل

نکته اول اینه که کمک گرفتن از یک استایلیست و طراح برای افراد مشهور و دارای نام ابدا کار عجیبی نیست و در سر تا سر دنیا سلبریتی ها و افراد مشهور برای این که اوت فیت ها و استنایل های درخشانی داشته باشند از استایلیست کمک میگیرند، پس کمک گرفتن آقای مهدی پاکدل از استایلیست های خانه مد راد ابدا کار عجیب و نا متعارفی نیست؛  و دوم هم این که همین موضوع باعث شده که اوت فیت های ایشون همیشه بی نقص باشه و مثل یک ستاره تابان بر روی هر فرش قرمز و هر مراسمی بدرخشند پس با این اوصاف اتفاقا الگو برداری از استایل چنین شخصی می تونه به طرز باور نکردنی ای به خوش تیپ تر شدن شما کمک کنه. در ادامه نگاهی می اندازیم به چند نمونه از ویژگی های ثابت اوت فیت های آقا مهدی پاکدل تا بیشتر با استایل هاشون آشنا بشیم.

1.مهدی پاکدل با طیف رنگی آبی سرمه ای جذاب

وقتی به مراسم های مختلفی که آقای مهدی پاکدل در اون ها حضور پیدا کردند نگاه می کنید خیلی زود متوجه میشید که آقای خوشتیپ به طیف رنگی آبی و سرمه ای علاقه زیادی داره و به دفعات از این رنگ ها در اوت فیت های مختلفشون استفاده کرده اند؛ البته این طور که مشخصه رنگ های خنثی مثل طوسی هم از محبوب های ایشون هستند.

طیف آبی سرمه ای

2.مهدی پاکدل با اکسسوری های درست حسابی

به گزارش شایانیوز، پوشت، عینک، دستکش، ساعت و دستبند همگی از انواع متنوع اکسسوری هایی هستند که آقای پاکدل علاقه زیادی بهشون داره و کاملا هم حساب شده از اون ها استفاده می کنه. به خاطر داشته باشید که یک اکسسوری شیک می تونه تیپ و ظاهر شما رو به طرز چشمگیری ارتقا بده و باعث جلوه بیشتر اون بشه.

اکسسوری

 

3.مهدی پاکدل اسمارت کژوال و زیادی کژوال

تقریبا بی بر و برگرد آقای مهدی پاکدل با استایل های اسمارت کژوال در مراسم های مهم حضور پیدا می کنه، استایلی که در عین راحت بودن المان های رسمی داره؛ با این حال وقتی که عکس های پشت صحنه ای یا برخی از عکس هایی رو که خودشون در صفحه شخصیشون منتشر کردند ببینید متوجه میشید که خارج از کادر دوربین استایل های اسپرت و کژوال رو بیشتر می پسندند، مثلا شلوار لی یا تیشرت استین کوتاه.

اسپرت پوش و اسمارت کژوال

4.مهدی پاکدل موقعیت شناس

حالا یکی از مهم ترین دلایلی رو که باعث میشه استایل ایشون فوق العاده به چشم بیاد می خوایم بهتون معرفی کنیم، موقعیت شناسی. ممکنه با خودتون فکر کنید که خوب این و که همه می دونند اما واقعیت اینه که بعضی ها بهتر می دونند. آقای مهدی پاکدل خیلی خوب می دونه که برای هر موقعیت تا چه اندازه باید رسمی و یا غیر رسمی بپوشه و همین موقعیت شناسی ایشون هم باعث میشه که ظاهرشون همیشه درخشان باشه.

موقعیت شناس

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها