کد خبر : 81036

استوری زشت و زننده ریحانه پارسا

استوری زشت و زننده ریحانه پارسا

ریحانه پارسا با انتشار استوری عجیب تو صفحه اینستاگرامش حسابی خبرساز شد و کلی کاربران به صفحه خانوم حمله کردند!

ریحانه پارسا این روزها حسابی تو ترکیه سرش شلوغه و انگار دیگه گذشت ایامی که خانوم تو فاز افسردگی بود و حتی شایعاتی در مورد خودکشی هم دور و برش مطرح بود. ریحانه خانوم تو ترکیه نامزد کرده و هر روز ورزش می ره و از اون طرف داره کم کم فیلم می سازه. البته شروع کار هنریش تو ترکیه با یه فیلم کوتاه بود که به چندتا جشنواره هم فرستاد اما خیلی توفیق چندانی کسب نکرد.

ریحانه پارسا این روزها داره یه سری کار انجام می ده که ممکن به ضررش تموم بشه و اون رو که زمانی طرفدار زیاد داشت و پسرای جوون و نوجوانی زیادی کشته مردش بودن رو حالا ازش متنفر کنه! اما قضیه چیه؟ ریحانه به تازگی یک کمپینی راه انداخته و از فیفا خواسته تیم ملی ایران رو از جام جهانی 2022 قطر که یک ماه دیگه برگزار میشه حذف کنند. خانوم پارسا از فالوورهاش خواسته که به این کمپین بپیوندند. موضوعی که با واکنش های تندی موجه شد و خیلی ها ریحانه رو خائن به وطن خطاب کردند.

عقب نشینی ریحانه پارسا از مواضع تند و تیزش تو اینستا

ریحانه پارسا که در طول روزهای اخیر از سوی گروهی از کاربران و رسانه ها به خیانت علیه کشور متهم شده است، به نظر می رسد قدری رویه اش را تغییر داده است تا کمتر مورد حمله قرار بگیرد. از همین رو ریحانه پارسا با لحنی نرم تر از قبل به اتفاقات اخیر واکنش نشان داده و نوشته است:

بزرگ ترین توهین به انسان، انکار رنج او است.

وقتی ریحانه پارسا واسه توهین های بی شرمانه اش همراه پیدا می کنه!

پرستو صالحی با انتشار یک استوری در اینستاگرام پس از توهین بی شرمانه ریحانه پارسا به ایرانی از وی حمایت کرد.

بازیگر زن سابق سینمای ایران در متنی که منتشر کرد ریحانه پارسا را دوست خوب خود خطاب کرد و گفت: او را عین بچه ام دوستش دارم!

پیش تر ریحانه پارسا با انتشار یک فیلم جنجالی و در اقدامی بی شرمانه به مردم ایران توهین کرده بود.

f1002

ژست عجیب ریحانه پارسا با یه تنه درخت!

از این حواشی و توهین های بی شرمانه ریحانه پارسا که بگذریم خانوم برای اینکه فالوورهاش نریزه و درآمد تبلیغش کم نشه هر از گاهی عکس هایی با ژت و فیگورهای عجیب و غریب از خودش منتشر می کنه که تقریباً هیچ معنی و مفهوم خاصی ندارن! او در تصویر تازه ای که منتشر کرد روی یک تنه درخت بزرگ نشسته است و تنه درخت روی آب قرار گرفته است.

نکته ای هم که باعث شده این تصویر میان کاربران دست به دست شود، ژست مصنوعی و عجیب او بوده است. برخی نیز به عدم آرایش و چهره طبیعی ریحانه پارسا پرداخته اند.

5

 

وقتی ریحانه پارسا تتوهای اَلکی پَلکی ش رو به همه نشون می ده

ریحانه پارسا خوب جدیداً هم ظاهر و هم باطنش تغییر کرده و خانوم کلاً با اون چه که ایران بود زمین تا آسمون فرق داره! ایشان جدیداً کلی تتو رو بدنش خالکوبی کرده و طوری هم می پوشه که اون ها همه نشون داده بشه. ریحانه پارسا در این تصویر نشان می دهد که تتوی یک تک چشم را روی دست چپ اش اضافه کرده است. همچنین تتویی از یک ساعت عجیب روی دست اش وجود دارد.

او همچنین نشان داده که روی دست راست اش هم تصویری عجیب و نامتعارف از یک هرم تتو شده است. البته ریحانه از قبل هم روی گردنش یک تتو به شکل ضربان و قلب هم داشت.

 unknown_305013782_615693670060644_9165411983839695732_n

حمله ناجوانمردانه ریحانه پارسا به کوشکی!

گفتیم که ریحانه پارسا اولین فیل کوتاهش رو تو ترکیه ساخت و حتی اون رو برای چند جشنواره و فستیوال هم فرستاد. ریحانه پارسا به تازگی و درگفتگو با رسانه های ترکیه گفته که فیلم کوتاه تازه اش براساس زندگی و گذشته اش ساخته شده است.

در این تیزر، مرد خشن دیده می شود که اعضای خانواده اش درون خودرو نشسته اند. ناگهان خودرو متوقف می شود و مرد پیاده می شود و اعضای خانواده از جمله همسر و دخترش را کتک می زند.

گروهی از کاربران حالا با اشاره به مرد خشن درون تیزر این فیلم کوتاه، معتقدند که چهره بازیگر بیشتر به مهدی کوشکی شبیه است.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها