کد خبر : 81025

حمله همه‌جانبه هواداران به مدیریت جدید استقلال

حمله همه‌جانبه هواداران به مدیریت جدید استقلال

در پی حضور سرمربی تیم استقلال در برنامه فوتبال برتر موجی از انتقادات از سوی طرفداران استقلال نسبت به مدیران جدید باشگاه به راه افتاد.

در شرایطی که مصطفی آجورلو مدیرعامل برکنار شده استقلال از مهرماه سال ۱۴۰۰ تا آخرین روز حضورش در این باشگاه ارتباط تیمش با تلویزیون را به شکلی تغییر داده بود که صدا و سیما حق پخش باشگاه استقلال را بپردازد اما این رویه ظرف ۴۸ ساعت پس از خروج آجورلو از کادر مدیریتی باشگاه به شکل فاحشی تغییر کرد!

ساپینتو برخلاف مجیدی رفتار کرد

حضور ریکاردو ساپینتو سرمربی پرتغالی استقلال در شبکه سوم سیما در حالی اتفاق افتاد که در طول ماه های گذشته (پس از حضور رودی ژستد و کوین یامگا در برنامه فوتبال برتر در دی ماه سال ۱۴۰۰) عوامل برنامه فوتبال برتر و حتی مدیران رده بالای شبکه سه سیما نتوانسته بودند هیچ یک از اعضای تیم استقلال را مقابل دوربین‌های تلویزیون بنشانند. به یاد داریم پس از قهرمانی استقلال در لیگ بیست و یکم، برنامه فوتبال برتر تصمیم داشت فرهاد مجیدی را در تلویزیون مقابل دوربین شبکه سه بنشاند اما سرمربی تیم استقلال حاضر به انجام این کار نشد. اقدامی که مورد حمایت هواداران استقلال نیز قرار گرفت. در همان برهه فرهاد مجیدی اعلام کرد از مراکز مختلفی به او تلفن شده و اصرار می کردند که حتماً باید در تلویزیون حضور پیدا کند اما او نرفت.

بازیکن استقلال هم به تلویزیون نرفته بود

پس از آن نیز در ماه های اخیر قرار بود یکی از بازیکنان استقلال به تلویزیون برود که میثاقی مجری برنامه فوتبال برتر صراحتاً در برنامه اش اعلام کرد همه هماهنگی ها انجام گرفته بود تا بازیکن استقلال که اسمش مطرح نشد به شبکه ۳ برود اما در آخرین ساعات باشگاه استقلال با حضور این بازیکن در تلویزیون مخالفت می کند. شبی که مجری برنامه فوتبال برتر مدعی شد آیتم های مختلفی نیز برای همان بازیکن مورد نظر آماده شده بود.

حمله همه جانبه هواداران به مدیریت جدید استقلال/ حق نداشتید با تلویزیون آشتی کنید!

حمایت هواداران از ایستادگی مقابل تلویزیون

در این مدت هواداران استقلال بارها از مدیرعامل قبلی در رابطه با گرفتن حق پخش حمایت کرده بودند و حتی تحمل تصاویر غیر معمول مسابقات استقلال مقابل سپاهان و مس کرمان که به شکلی درشت تر از همیشه و از فاصله ای نزدیک تر فیلمبرداری شده بود را هم به جان خریدند اما آجورلو باز هم اجازه حضور دوربین های صدا و سیما در نشست های خبری قبل و بعد از بازی را نمی داد.

سئوال مهم طرفداران از باشگاه

اما دوشنبه شب و پس از حضور سرمربی استقلال در برنامه فوتبال برتر موجی از حملات از سوی هواداران استقلال در صفحات اینستاگرامی و کانالهای تلگرامی علیه مدیران تازه وارد باشگاه استقلال به راه افتاد. آنها خطاب به تازه واردهای باشگاه (بدون ذکر اسم شخصی خاص) سئوال می کردند و می نوشتند؛ "چرا تن به خواسته تلویزیون می‌دهید؟ در حالی که مسئولان صدا و سیما حق پخش باشگاه مان را پرداخت نمی‌کنند".

حمله همه جانبه هواداران به مدیریت جدید استقلال/ حق نداشتید با تلویزیون آشتی کنید!

هواداران: باعث تأسف مان است!

طرفداران استقلال از این بابت که احتمالاً از این پس هر هفته باید شاهد حضور بازیکنان و مربیان تیم شان در برنامه مختلف تلویزیونی باشند ابراز تاسف می  و معتقد بودند احتمالا همه این اتفاقات در رأس باشگاه بی ارتباط با این مسایل نبوده است.

نسخه آجورلو همان روز پیچیده شد

شایان ذکر است که در نخستین ساعات پس از برکناری مصطفی آجورلو از سمت مدیرعاملی باشگاه استقلال خبرگزاری های رسمی علت این تغییرات را مقاومت آجورلو در گرفتن حق پخش تلویزیونی از صدا و سیما عنوان کرده بودند. آجورلو در آخرین اظهار نظرش در این زمینه (در جلسه خصوصی سازی) اعلام کرده بود باشگاه استقلال بیش از هزار میلیارد تومان بابت حق پخش از تلویزیون طلبکار است و خیلی ها از همان روز پیش بینی کردند که آجورلو با همان اظهار نظر نسخه کنار رفتنش را پیچید!

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها