کد خبر : 81020

تتلو بابا شد + عکس

تتلو بابا شد + عکس

امیر تتلو گویا اینبار علوه بر اینکه زن گرفته و نامزد کرده دو تا دختر رو هم به فرزند خوندگی قبل کرده و یه جورایی بابا شده!

شایانیوز- امیر تتلو بعد از اینکه مدت طولانی ازش خبری نبود و گمان می رفت که بعد از کات و جدایی از سحر قریشی افسرده شده اما حالا دوباره با چند تا سورپرایز خفن برگشت و همون طور که انتظار میرفت امیر خان تتلو دست از حاشیه سازی برنمی داره و حالا این بار به شکل تازه و شاید کمی غیرمنتظره تو فضای مجازی جنجال بپا کرده است.

امیر تتلو همیشه کلی خانوم دور و برش هستند و حالا یا تو بندش هستن و براش می نوازند یا اینکه جزو گروهی هستن که کارای امیر رو رتق و فتق می کنند. یه حالت سومی هم وجود داره که میشه کسایی مثل سحر قریشی که نامزد تتلو بودن. حالا اما دوتا دختر وارد حریم تتلو شن اونم با یه نقش تازه! این دو دختر که اسمشون هم نگین و مهسا هست رو امیر به فرزندی قبول کرده!

 

وقتی تتلو واسه خانومش دختر میاره!

تتلو علاوه بر اینکه دوتا دختر رو به فرزند خوندگی قبول کرده حالا رفته برای اونا مامان هم آورده! خورشید خانوم نامزد جدید امیر تتلوعه که البته تتل خان هنوز هیچ عکسی از ایشون منتشر نکرده اما تو پیج یوتویوبش یه سری توضیحات داده در مورد ایشون: خورشید خانوم مربی ورزش و بدنسازی هستن و وقتایی که سر کار و تمرین هستم ایشون با بچه ها تمرین ی کنند و کار طراحی انجام میدن و ساز یاد می گیرن اینجوری هم من خیالم راحته و هم خورشید خانوم تنها نیست و هم دخترام ساخته می شن!

1

وقتی تتلو حسابی تو نقش پدر فرومیره!

 
امیر تتلو انگار باور کرده که پدر شده و حالا داره تو پیجش کلی مطلب درباره دختراش و نوع رفتاری که باهاش داره می نویسه. او در رابطه با نوع رابطه اش با مهسا و نگین نوشت:

یک پدر حق نداره با صورت تراشیده نشده دخترشو بوس کنه. پوست دختر حساسه اصلا حق نداره اگه دخترش از بغلو بوس خوشش نمیاد بغلو بوسش کنه. حق نداره کاراشو به دخترش بگه مثلا غذا درست کن، ظرف بشور. حتی حق نداره وقتی خودش سرکارِ دخترش بیخود منتظر بمونه یه پدر باید وقتی سرکارِ برای دخترش برنامه های ورزشی و آموزش و موسیقی بچینه که زمانی که پدر مشغول کار و کسب درامده دختر مشغول ساخته شدن و یادگیری باشه.

 یه پدر حق نداره دخترشو معطل کنه یا محدود کنه. تتو نزن، موزیک کار نکن، ورزشکار نشو! دختر باید هدفشو خودش انتخاب کنه و یه پدر فقط میتونه امکانات رو براش فراهم کنه و بس. بچه های ما احتیاج به آموزش دارن.

یه پدر باید بی پرده با دخترش صحبت کنه مثل یه رفیق حتی مثل یه دوست باید حتی بدونه دخترش در مسائل عاطفی آسیب ندیده باشه یا نبینه.

از نظر من یه پدر میتونه اصلا دخترشو شوهر نده !!! دختر میتونه یکی رو انتخاب کنه و بره امّا اگه دختر انتخابش پدرش باشه یه پدر باید بتونه برای همیشه آغوش و تکیه گاه و سرپناه باشه. یک پدر حق نداره دخترو به زور شوهر بده.

unknown_307433908_451053250392454_5707366173197270458_n

وصیت عجیب امیر تتلو در آستانه کنسرتش

امیر تتلو قراره چند روز دیگه تو استانبول یه کنسرت برگزار کنه. کنسرتی که از چند ماه پیش حاشیه زیاد داشت و حتی هفته پیش اعلام شده بود که این کنسرت لغو شده اما تتلو و تیم برنامه ریزش اعلم کردند که کنسرت رو برگزار می کنند اما تو این کنسرت خبری از آهنگ های شاد نیست و تتلو فقط یه سری اهنگ های غمگینش رو اجرا خواهد کرد. تتلو قبلاً گفته بود که احتمال داره این کنسرت آخرین حضورش روی صحنه باشه و حتی این میون صحبت از خودکشی امیر بعد از کنسرت هم پیش کشیده شد. حالا و در آستانه این کنسرت تتلو وصیت کرده که اگر احیاناً فوت کرد سرنوشت اموالش چی بشه.

امیر نوشت: وصیت میکنم که اگه من بیست و هشتم مهرماه هر مشکلی برام پیش اومد ماشینامو درامدهای یوتیوبمو‌ به دخترام نگین و مهسا و خانمم خورشید و خواهرم نغمه بدین ، مسئولیت این چهار دختر با من هست از الان تا قبل و بعد از مرگم.
 
unknown_277780012_416548920306784_5082491518312957230_n
تصویری از نغمه خواهر امیر تتلو

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها