کد خبر : 81016

وقتی تیپای شیک و پیک سمیرا حسن پور رو دست نداره

وقتی تیپای شیک و پیک سمیرا حسن پور رو دست نداره

سمیرا حسن پور بازیگر بی همگان این روزا با تیپای آتیشیش اینستا رو ترکونده و داره حسابی ژذابیتاشو به رخ میکشه!

شایانیوز- سمیرا حسن پور بازیگر خوش چهره و محبوب سینما و تلویزیونه که این روزا داره با سریال "جیران" حسابی میترکونه و یه گلین خانوم فوق العاده جذاب رو بازی میکنه. از اونجایی که سمیرا حسن پور همسر سامان سالور از کارگردانان مطرح و حرفه ای سینماست، ایشون هم همیشه با پروژه هایی همکاری کرده که بی همتا و خاص بودن و خیلی اوقات هم باعث دریافت جوایز جشنواره های مختلف شدن. سمیرا حسن پور اما در کنار جیران، اخیرا با سریال تلویزیونی "بی همگان" هم مشغوله و تونسته تو این مدت جاشو تو دل مردم باز کنه.

سمیرا خانوم در این سریال نقش یه دختر خیلی معتقد رو بازی کرده که به دلیل خلافکار بودن همسرش، مهدی ماهانی، از زندگی با او دوری میکنه. این بازیگر بااستعداد پس از مدت ها در نقشی خاص تونسته در یک سریال تلویزیونی بازی کنه و دوباره در معرض دید طرفدارانش قرار بگیره. همچنین خانوم حسن پور در بی همگان با سلبریتیای فوق العاده ای همچون مهدی سلطانی سروستانی و زنده یاد زهره فکور صبور همبازی بوده و نظر بسیاری از مردم رو به سمت خودش جلب کرده!

تیپای شیک و پیک سمیرا حسن پور که رو دست نداره!

سمیرا حسن پور از اون دسته بازیگراییه که چندان علاقه ای به حاشیه نداره و کلا عادت داره در کمال آرام به زندگی و طی کردن مسیر موفقیتش بپردازه. اما این موضوع باعث نمیشه که از تیپای جذابی که میتونه بزنه دور بمونه و مایه تیله به پای استایلاش نریزه. حتی برعکس به قدری برای خودش و ظاهرش ارزش قائله که تو مراسم های مختلف با تیپای لوکس و ست های جذاب از خودش رونمایی میکنه و همه مدلا رو میتکونه میذاره جیب بغلش!

مثلا یه بار ست خیلی جذاب نقره ای به مراسم اکران یکی از فیلم هاش اومد که خیلی کامل و لاکچری بود و چون خود خانوم خانوما هم تو کارای مدلینگی فعالیت میکنه با چنان فیگورای شاه کشی رخ گرفته که بیا و ببین!

igh

f

fd

تریپ برداشتن سمیرا حسن پور جلو دوربینا با ژست مایکل جکسون!

سمیرا خانوم در کنار حرفه اصلیش به کار مدلینگ هم میپردازه و از اونجایی که میون این حجم از بازیگرای آلاگارسون کرده که غرق هستن در کلی عمل جراحی و زیبایی، خیلی نچرال تشریف داره توجه تعداد بسیاری از کاربران فضای مجازی رو به سمت خودش جلب کرده.

در این میون هم با برندهای طراحی لباس همکاری میکنه و کم کم داره اینستا رو با عکساش تبدیل میکنه به یه منبع درآمد خیلی خفن واسه آینده اش! البته بعضی اوقات هم سمیرا خانوم کمی حاشیه ساز میشه، مثلا یه بار با یه کت و شلوار خیلی شیک ژست مایکل جکسون رو گرفته بود که با نظرات مختلفی همراه شد و خیلیا از این ابتکار توی ژست گرفتن خانوم بازیگر خوششون اومده بود!

hg

کمی بیشتر با سمیرا حسن پور!

سمیرا خانم متولد آذر ماه در سال 1363 در تهرانه. وی فارغ التحصیل رشته نمایش و در خانواده پدرش مجسمه سازی میکنه و جزو بازیگراییه که واسه اومدن به این راه خیللی توسط خانواده اش حمایت شد. سمیرا خانوم دو برادر داره که یکی مهندس عمرانه و دیگری مهندس برق.

سمیرا حسن پور بعد از بازی در فیلم تمشک با سامان سالور کارگردان آشنا شد و در نهایت این دو در سال 1395 با هم ازدواج کردند. سامان سالور متولد سال 1355 در شهر بروجرد، کارگردان و فیلمنامه نویس ایرانی است. آقای کارگردان فارغ التحصیل رشته کارگردانی سینما از دانشگاه سوره می باشد. خانوم خانوما این روزا داره دو تا سریال پرمخاطب "جیران" و "بی همگان" رو همزمان پیش میبره!

 

gg

 
 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها