کد خبر : 80999

شایعات فراوان درباره جدایی زمستانی چند بازیکن استقلال

شایعات فراوان درباره جدایی زمستانی چند بازیکن استقلال

از همین حالا شایعات زیادی درباره جدایی چندین بازیکن از استقلال در همین نقل‌وانتقالات پیش‌ رو در زمستان به گوش می‌رسد؛ بازیکنانی که غالب آنها در زمره بازیکنان خط حمله قرار دارند.

استقلال تهران در فصل جاری با تغییرات زیادی روبه‌رو شد. این تیم بعد از کسب عنوان قهرمانی، با جدایی نابهنگام فرهاد مجیدی، سرمربی سابقش، روبه‌رو شد تا مجبور شود یکی، دو هفته زمان برای پیداکردن سرمربی جدید هدر دهد. انتهای جستجوهای استقلال به ریکاردو ساپینتو ختم شد تا ماجراجویی این مرد پرتغالی در فوتبال ایران شروع شود. تغییر روی نیمکت استقلال بخشی از تغییرات رخ‌داده در این باشگاه بود، چون به‌ جز فرهاد مجیدی، چند بازیکن کلیدی هم از استقلال جدا شدند و در همین راستا، چندین بازیکن جدید دیگر به این تیم اضافه شدند. اینطور شد که ترافیک بالایی در بعضی از خطوط استقلال شکل گرفت و با جذب یکی - دو ستاره دیگر و اضافه‌شدن چهره‌هایی مانند محمد محبی و مهدی قایدی به‌ناگاه تعداد مهاجمان این تیم افزایش پیدا کرد. فارغ از تعداد نفرات، چندین بازیکن که به نظر می‌رسید باید در ترکیب اصلی این تیم به میدان بروند، در تفکرات ساپینتو جانگرفته‌اند تا معضل بازی‌نکردن یا کم‌بازی‌کردن، تبدیل به بحرانی جدید برای استقلال شود؛ امری که باعث شده از همین حالا شایعات زیادی درباره جدایی چندین بازیکن از استقلال در همین نقل‌وانتقالات پیش‌ رو در زمستان به گوش می‌رسد؛ بازیکنانی که غالب آنها در زمره بازیکنان خط حمله قرار دارند.

سجاد شهباززاده؛ پایان یک خرید پر سروصدا؟

شهباززاده یکی از خریدهای پرسروصدای استقلال است. او از باشگاه سپاهان به‌ عنوان یکی از بازیکنانی که سابقه آقای گلی در لیگ را داشت، راهی تیم استقلال شد. این راهی‌شدن در شرایطی بود که پرسپولیس هم سفت‌وسخت پای خریدن او ایستاده بود. نهایتا بعد از کش‌وقوس‌های فراوان، سجاد، استقلال را به‌عنوان باشگاه جدیدش انتخاب کرد؛ انتخابی که همین حالا چندان برایش خوب از آب درنیامده است. شهباززاده که در فصل بیستم رقابت‌های لیگ برتر با ۲۰ گل آقای گل شده بود، حالا و با گذشت ۹ هفته از فصل جدید نتوانسته اولین گل خود را با پیراهن آبی به ثمر برساند و همین باعث شد تا رفته‌رفته تحت یک‌سری فشار قرار گیرد. شهباززاده در نهمین دیدار فصل آبی‌پوشان نیز به‌عنوان بازیکن جانشین در دقیقه ۶۵ جای روزبه چشمی را در زمین گرفت تا با احتساب وقت‌های تلف‌شده، اندکی کمتر از ۳۰ دقیقه در زمین حضور داشته باشد. همین مورد شایعاتی درباره جدایی او از استقلال در نیم‌فصل را مطرح کرده و حتی عنوان شده او ممکن است دوباره به اصفهان برگردد و پیراهن سپاهان را تن کند.

شایعات فراوان درباره جدایی زمستانی چند بازیکن استقلال/ بمب نقل و انتقالات رفتنی شد؟

آرمان رمضانی؛ خداحافظی اجباری!

داستان آرمان رمضانی با دیگر بازیکنان استقلال متفاوت است. او در شرایطی از پرسپولیس راهی استقلال شد که پذیرفته بود جایی در ترکیب اصلی ندارد و فقط می‌تواند به‌ عنوان یک بازیکن ذخیره وارد زمین شود. آرمان همین‌طوری کم بازی می‌کرد که خبر مصدومیتش هم مزید بر علت شده است. همین روزها شایعه شده که او مجبور است عمل جراحی کند و ممکن است مجبور شود با فهرست استقلال خداحافظی کند.

شایعات فراوان درباره جدایی زمستانی چند بازیکن استقلال/ بمب نقل و انتقالات رفتنی شد؟

عزیزبک آمانوف؛ وقتی به او بازی نمی رسد...

در بین نام‌هایی که در استقلال نیمکت‌نشین شده‌اند، وضعیت عزیزبک آمانوف ازبک از بقیه پیچیده‌تر است. او که در عصر فرهاد مجیدی بازیکن خلاقی نشان داده بود، در عصر ساپینتو حتی برای رسیدن به فهرست ۲۳‌نفره تیم هم مشکل دارد و بیشتر بازی‌های این تیم را از سکو می‌بیند. در خط میانی استقلال هم ترافیک زیادی شکل گرفته و بعید است در ادامه فصل به این راحتی‌ها فرصت به آمانوف برسد تا بخواهد بازی کند. عدم اعتماد ساپینتو به او هم مزید بر علت شده تا همین حالا شایعه خروج از استقلال به‌عنوان یک بازیکن قرضی به گوش برسد. عنوان شده که او از چندین تیم لیگ‌ برتری پیشنهاد دارد و به احتمال فراوان در پنجره نقل‌وانتقالاتی زمستان از تیم خارج خواهد شد.

شایعات فراوان درباره جدایی زمستانی چند بازیکن استقلال/ بمب نقل و انتقالات رفتنی شد؟

ارسلان مطهری؛ بی اعتنایی به گیتاریست!

امیرارسلان مطهری بی‌شک چهره جنجالی نقل‌وانتقالات تابستانی استقلال بود؛ بازیکنی که تا روز پایانی فرصت پنجره نقل‌وانتقالات در فهرست آبی‌ها حضور داشت اما محدودیت در جذب بازیکن و نظر مساعد ریکاردو ساپینتو به جذب کاوه رضایی و مازاد اعلام‌شدن مطهری باعث شد تا نام این مهاجم ۲۹‌ساله در فهرست خروج از استقلال قرار بگیرد و مدیران آبی‌پوش در تلاش برای خارج‌کردن نام امیرارسلان مطهری از فهرست تیم‌شان بودند. مطهری حتی از سوی ریکاردو ساپینتو اجازه تمرین پیدا نکرد و به دنبال پیگیری حقوقی وضعیت خود بود تا بتواند حق‌ و حقوقش را دریافت کند اما در نهایت استقلالی‌ها ناکام در خروج نام امیرارسلان مطهری از فهرست تیم‌شان بودند تا این مهاجم که مغضوب کادر فنی و البته مدیریت باشگاه بود، به فهرست آبی‌ها بازگردد و دوباره در تمرینات استقلال شرکت کند.

مهاجم ۲۹‌ساله استقلال با وجود بازگشت به فهرست تیمش، هنوز نتوانسته فرصت مناسبی برای درخشش در ترکیب آبی‌پوشان پایتخت به دست آورد. ریکاردو ساپینتو، سرمربی پرتغالی استقلال، در هفته نخست مقابل سپاهان فرصتی ۲۸‌دقیقه‌ای در اختیار مطهری قرار داد که او ناکام در جلب نظر ساپینتو بود و همچنین در هفته پنجم و دیدار مقابل پیکان، امیرارسلان مطهری برای هفت دقیقه فرصت بازی به دست آورد که باز هم نتوانست گره کور خط حمله تیمش را باز کند. مطهری به‌ جز حضور کوتاه‌مدت در مقابل سپاهان و پیکان دیگر نتوانسته جایی در ترکیب استقلال داشته باشد؛ او حتی برای سفر به سیرجان و دیدار با گل‌گهر از فهرست تیمش خط خورد تا این‌گونه مورد بی‌اعتنایی کادر فنی استقلال قرار گیرد. مهاجم باتجربه استقلال که فصل گذشته چهار گل سرنوشت‌ساز را برای آبی‌ها زد، در حالی مغضوب کادر فنی است که ساپینتو در خط حمله با محدودیت مهاجم مواجه است!

امیرارسلان مطهری که در هفته‌های اخیر یا در فهرست استقلال به عنوان بازیکن نیمکت‌نشین حضور داشته یا حتی فرصت حضور در فهرست آبی‌ها را هم به دست نیاورده و در ۹ هفته اخیر تنها ۳۵ دقیقه برای استقلال در زمین به میدان رفته، نیمکت‌نشین مهاجمانی مثل پیمان بابایی و سجاد شهباززاده است و در شرایطی که تصور می‌شد با توجه به مصدومیت آرمان رمضانی، ریکاردو ساپینتو فرصت بیشتری در اختیار مطهری قرار دهد، این‌گونه نشد. مطهری با آنکه تا پایان لیگ بیست‌ودوم با استقلال قرارداد دارد اما به نظر می‌رسد در پایان نیم‌فصل نخست از جمع آبی‌پوشان پایتخت جدا شود؛ به‌ویژه که شایعه بازگشت کاوه رضایی به استقلال در نقل‌وانتقالات زمستانی به گوش می‌رسد که در این صورت بدون شک دیگر فرصت بازی نصیب مهاجم ۲۹‌ساله آبی‌ها نمی‌شود و به همین علت گمانه‌زنی‌ها درباره تیم بعدی امیرارسلان مطهری از حالا آغاز شده و باید دید سرنوشت این مهاجم باتجربه و البته گلزن استقلال به کجا ختم می‌شود.»

شایعات فراوان درباره جدایی زمستانی چند بازیکن استقلال/ بمب نقل و انتقالات رفتنی شد؟

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها