کد خبر : 80994

چرا صداوسیما به استقلال زور می‌گوید؟

چرا صداوسیما به استقلال زور می‌گوید؟

مربی اسبق استقلال گفت: مگر آجرلو چه خواسته غیر معقولی داشت که گفته می شود صداوسیمایی ها زمینه کنار رفتن او را فراهم کرده‌اند؟ گرچه مطمئنم فتح‌الله‌زاده هم راه آجرلو را ادامه خواهد داد تا حق استقلال را از تلویزیون بگیرد.

علی چینی، بازیکن و مربی اسبق استقلال در گفت‌وگو با خبرورزشی، درباره تحولات اخیر این تیم در راس مدیریت باشگاه و بازی پیش رو مقابل آلومینیوم اراک اظهاراتی را مطرح کرد:

از تغییرات مدیریتی باشگاه استقلال خبر دارید؟

من با علی فتح‌الله‌زاده خاطرات خیلی خوبی دارم. در سالهای ۷۵ تا ۷۸ چهار سال افتخار شاگردی ایشان در باشگاه استقلال را داشتم که مدیرعاملش آقای فتح‌الله‌زاده بود. او جزو مدیران با تعصب استقلالی است که هر کاری برای این تیم در توانش باشد دریغ نمی کند. البته جا دارد از آقای آجورلو هم تشکر کنم.

فکر می‌کنید دلیل این تغییر مدیریتی چه بوده؟

قطعاً خیر و صلاح استقلال بوده! ما از پشت پرده ها خبر نداریم ولی قطعاً در روزهای آینده همه چیز روشن می شود.

برخی رسانه ها دلیل جدایی آجورلو را اختلافاتش با صدا و سیما عنوان کرده اند. اگر فرض را بر این بگیریم که چنین موضوعی وجود داشته باشد به نظر شما برکناری آجورلو تا چه اندازه درست است؟

اگر این چنین باشد که شما می گویید واقعاً باید به حال صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران تاسف خورد. چرا باید تلویزیون اینقدر زور بگوید؟ وقتی باشگاه استقلال حقش را میخواهد چرا نباید بدهند؟ مگر آجرلو چیز زیادی خواسته است؟ فقط گفته حق پخش استقلال را بدهید. این تیم متعلق به مردم است. من نمی دانم که صدا و سیما به کجا وصل است که اینقدر به باشگاه های فوتبال زور می گوید! من کاری به سریال ها و برنامه های دیگر تلویزیون ندارم اما این سازمان در ورزش رسماً به همه زور می گویند.

فکر می کنید با این تغییر استقلال بی خیال حق و حقوقش از تلویزیون شود؟

قطعاً علی فتح‌الله‌زاده هم مطالبات آجرلو را از صدا و سیما درخواست خواهد کرد. من به یاد دارم فتح‌الله‌زاده خودش سال ها پیش که مدیرعامل بود سر این موضوع با صدا و سیما بارها مذاکره کرد. حالا هم مطمئنم این راه را ادامه می دهد تا حق استقلال را از تلویزیون بگیرد.

چرا صداوسیما به استقلال زور می‌گوید؟/ واقعاً به حال تلویزیون تأسف می خورم!/ برای رقبا پنالتی الکی میگیرند؛برای ما نه!

نظرتان در رابطه با آینده استقلال پس از این تغییرات چیست؟

هم آجورلو و هم فتح‌الله‌زاده هر دو جزو مدیران لایق فوتبالی هستند و مطمئنم از اینجا به بعد هم استقلال ضرر نمی کند. بلکه با فتح‌الله‌زاده که سابقه رساندن استقلال به نیمه نهایی آسیا را دارد این بار تا فینال می رود و قهرمان آسیا می شود.

درباره بازی قبلی استقلال صحبتی دارید؟

باز هم اشتباهات داوری برای استقلال رقم خورد اما دیدیم که حق به حقدار می رسد. وقتی پنالتی استقلال را نمی‌گیرند آن وقت بازیکن حریف توپ را گل به خودی می زند. در شرایطی که برای رقبای استقلال پنالتی الکی میگیرند آقایان دستشان نمی رود برای استقلال پنالتی بگیرند و این جالب است.

بازی بعدی آلومینیوم اراک را چطور پیش بینی میکنید؟

اراک با حضور مهدی رحمتی و کادر فنی خوبش شرایط مطلوبی در لیگ دارد. آنها بازیکنان خارجی خوبی مثل زاپاتا را به خدمت گرفته اند ولی استقلال قطعاً باید به دنبال سه امتیاز باشد. سه امتیاز حیاتی که اگر می‌خواهد در کورس صدرنشینی بماند باید آن را بگیرد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها