کد خبر : 80989

استایل فوق العاده سارا بهرامی

استایل فوق العاده سارا بهرامی

سارا بهرامی بازیگر خوش استایل که طرفدارای زیادی تو اینستا داره، اخیرا با فوتوهای خفنی که کنار خواننده خوشتیپ میندازه، همه رو مگسی کرده!

شایانیوز- سارا بهرامی بازیگر خوش استایل و محبوب سینما و تلویزیونه که این روزا حسابی پرکاره و با اکران های پشت سر هم داره رکورد میزنه. اولین بار سارا بهرامی با بازی در سریال "پروانه" که روایتی عاشقانه از زمان جنگ بود تونست به خوبی توانایی های فوق العاده اش رو به نمایش بذاره و توجه بسیاری از اهالی سینما رو به سمت خودش جلب کنه. از اونجایی که سارا بهرامی هر بار با نقش تازه ای از هنرهاش رونمایی میکنه و هنرمند مردمی هم به شمار میاد، طرفداراش روز به روز دارن بیشتر میشن و به او انگیزه بیشتری برای کار در سینما میدن.

سارا بهرامی در بازیگری که حرفه اصلیشه فوق العاده سعی داره با همه روابط حسنه ای داشته باشه و از این رو تابحال دیده نشده که کسی در سینما از او بد بگه. واسه همین هم در هر فیلم یا سریالی که بازی میکنه، همیشه تصاویری که گرفته میشه حاکی از همین موضوعه. حالا تصور کنین پارتنر خانوم خانوما یه آقای خوشتیپ باشه که کلی دختر واسش سر و دست میشکونن. یعنی سیروان خسروی که تو سریال "حرفه ای" با او همبازی بود و فوتوهای جینگولی که با هم دارن حسابی همه رو شوک کرده!

 

gt

ae

استایلای بی بدیل سارا بهرامی که یه لشکر طرفدار داره!

سارا بهرامی از اون دسته بازیگراییه که چندان اهل حاشیه سازی نیست و خیلی سرش تو زندگی خودشه، ولی این موضوع بی شک باعث نمیشه تا خانوم خانوما از رسیدن به تیپ و استایل خودش دور بمونه. او به قدری تو مراسم های اکران هر بار با استایلای خاص ظاهر میشه که هر جا باشه قطعا تمام دوربین ها به سمتش میچرخه.

دلیل این موضوع هم بی تردید توجه بی نهایت به ست زدنای جذاب و باورنکردنیه که کلی طرفدار داره و از دید دنبال کنندگان مد، سارا بهرامی داره یه سبک متفاوتی از استایل رو برای بازیگران ایرانی رو بورس میاره که فوق العاده هم شیک و تو دل برو هستن!

fd

wq

hh

سارا بهرامی با ورزشای خفن چه خوب خودشو ساخته!

سارا خانوم در کنار حرفه اصلیش فوق العاده به ورزش علاقه داره و تو پیجش پره از عکسایی که او رو حین ورزش نشون میده. نکته جالبی که درباره این بازیگر خوش استایل خیلی به چشم میاد، انتخاب نوع ورزشیه که او می پسنده و غواصی کوهنوردی از اون دسته است.

از اونجایی که در استایل های سارا بهرامی همراه با طراحی های خاص، فرم ظاهریِ این بازیگر هم یه پایه خیلی خوب به شمار میاد، خیلیا کنجکاو بودن تا از کارایی که او میکنه و همچین تیپی داره مطلع شن که خود خانوم خانوما با انتشار عکسای کوهنوردی به همراه اکیپشون و فیلمی که از غواصیش گذاشته بود، حق مطلب رو ادا کرد.

as

ffd

 

کمی بیشتر با سارا بهرامی آشنا شین!

سارا بهرامی متولد 2 بهمن ماه در سال 1361 در شهر اصفهانه. خانوم بازیگر دو خواهر و یک برادر داره و به خاطر علاقه ای که نسبت به بازیگری از همون بچگی از خودش نشون داد، در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یادگیری تئاتر رو آغاز کرد.

سپس تحصیلات دانشگاهیش رو هم در رشته تئاتر در دانشگاه تنکابن استان مازندران در مقطع لیسانس به پایان رسوند. با کسب تجارب بالایی که داشت وقتی 27 ساله بود، اولین بار با بازی در سریال "پروانه" تونست به شهرتی باورنکردنی برسه و پس از اون کارنامه پر و پیمونی رو تونست برای خودش رقم بزنه.

 

hg

hhu

 
 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها