کد خبر : 80981

همسر پژمان جمشیدی نیامده شر به پا کرد

همسر پژمان جمشیدی نیامده شر به پا کرد

نگار فرهمند دوران نامزدی با پژمان جمشیدی رو میگذرونه و حسابی اینستا رو با عکسای آتیشیش بمبارون میکنه و بدجور با بلاگرای دیگه کل انداخته!

شایانیوز- پژمان جمشیدی از بازیگران حرفه ای و بسیار محبوب سینما و تلویزیونه که اولین بار از طریق همکاری با برادران قاسمخانی در سریال پژمان تونست به شهرتی باورنکردنی برسه و حالا هم دیگه پایه اصلی تموم فیلمای سینما شده. پژمان جمشیدی که سعی داره همیشه خودشو از حاشیه دور نگه داره، کلا حرفی از ازدواجش نزده بود تا اینکه سام درخشانی در برنامه خندوانه راز پسر بد سینمای ایران رو لو داد و گفت که این پژمان جمشیدی در شرف ازدواجه!

رقابت عجیب غریب زنِ پژمان جمشیدی با خانوم ژیگولِ بهرام خان!

اون قدیم ندیما اغلب بازیگرا با یکی که او هم در حرفه خودشون بود ازدواج میکردن و دوست داشتن با کسی زندگی مشترکشون رو شروع کنن که مشکلات و دغدغه هاشون رو درک میکنه. اما نمیدونیم در این سالها چه اتفاقی افتاده که همه سلبریتیا رو آوردن به مدلینگای خانومو و از بهرام خان رادان گرفته تا پژمان خان جمشیدی با دو مدلینگ ازدواج کردن و گویا با هم کورس گذاشتن!

نگار فرهمند مدلینگ جذاب و خوش استایل ایرانی که این روزا تو اینستا حسابی معروف شده و داره واسه طرفداراش سنگ تموم میذاره، همون مطلوبِ آقا پژمانه. این مدلینگ خوش چهره و البته سوپر اروپایی با چنان تریپایی اینستاش رو پر کرده که اگه برین و به پیجش سر بزنین قطعا شوکه میشین که چطوری پژمان جمشیدی چنین دختری رو پیدا کرده. خانوم خانوما بیشتر در حوزه جواهرات به تبلیغ میپردازه و اینجوری داره با امثال زنِ بهرام رادان رقابت میکنه. در تصویری که می بینید خانوم خوش استایل سمت راستی همسر آینده پژمان خان هستن که با همین ژستای ژذابشون دل آقا رو بردن!

gfd

 

نگار فرهمند یه نچرال فیسِ ژذاب با تیپای حالی به هولی!

نگار فرهمند از اون دسته بلاگرای خفنیه که هیچ دستی به صورتش نزده و سعی کرده در نهایت نچرال بودن برای طرفداراش رخ بگیره و البته فوق العاده هم در این زمینه هنرمند بوده و تونسته تعداد بی شماری از عاشقان جواهرات رو با خودش همراه کنه و یه مدل خاص و سوپر لاکچری در این زمینه باشه. البته در ژستایی هم که این بلاگر میگیره واقعا باید تامل کرد که این همه شیک بودن چطوری در یک بانوی نچرال رخ میده و ایشون دیگه با فیگورای اروپاییش ثابت کرد که جاش اینجا نیست و باید بزنه تو کار پریدن اونور آب!

ew

 

hg

با نگار فرهمند زنِ پژمان بیشتر آشنا شین!

نگار فرهمند متولد 1367 و یه خرداد ماهیِ جذابه که اصالت بختیاری داره. او تحصیلاتش رو در رشته مارکتینگ تا مدرک فوق لیسانس ادامه داده و پس از اون با تلاش بسیار در حوزه بلاگری فعالیت های زیادی انجام داد تا اینکه به چشم کاربران فضای مجازی خوش اومد و تونست از طریق همکاری با برندهای جواهرات فوق العاده لاکچری به شهرت بیشتری برسه.

همچنین نگار خانوم خوش استایل در قبرس مدرک لیسانس مدیریت تبلیغات داره و با تیپ و استایل خفن و اروپاییش این اواخر خبر نامزدیش با پژمان جمشیدی، اسطوره سینمای این سال ها، کل فضای مجازی رو از این رو به اون رو کرد. علاوه بر این نگار فرهمند به عنوان سفیر نهاد مردمی "ما یکی هستیم" نیز انتخاب شده و از او یه سلبریتی مردمی ساخته که همه واسش سر و دست میشکونن!

s

gf

 
 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها