کد خبر : 80977

لباس جذاب ولی پوشیده ترانه علیدوستی

لباس جذاب ولی پوشیده ترانه علیدوستی

ترانه علیدوستی بازیگر جذاب و از معروفای شاخ سینماست که همیشه و همیشه استایلاش مورد توجه قرار گرفته اینبار عشوش سوژه شد!

شایانیوز-  ترانه علیدوستی از بازیگرای مشهووور و با استعداد ایرانیه که کلی طرفدار داره و کلی هم مخالف! ترانه علیدوستی تا به حال بااارها و بارها رفته اونور آب و در مراسمات سینمایی حضور پیدا کرده که یه جورایی میشه گفت خانوم خانوما سرقفلی دیگه دارن و اصلا اگه برای مراسمات خارجی نباشن قبول نیست!! ترانه علیدوستی حتی با این حرکت صدای برخی از بازیگران رو هم درآورد که چرا همیشه و همیشه ایشون هستند که دعوت میشن و لابد پارتی بازیایی این وسط وجود داره!

ترانه علیدوستی تا به حال از هنرمندای پر حاشیه و دارای نظری بوده که خودش رو در برخی از مسائل ریسکی قاطی میکرده و اظهار نظر میکرده اما حالا خانوم خانوما کمی تا قسمتی سکوت پیشه کردند و بعد هم مور هجوم نظرات مختلف قرار گرفتند!

حالا از این ها که بگذریم و برسیم به خود ترانه علیدوستی و ظاهرش باید بگیم خانوم خانوما هر چه که میگذره عملکردشون در استایل و ظاهر بدتر میشه که چندان خوشایند نیس! مثلا در ادام تصویری از وی مشاهده می کنید که حالا بجز لباسش عشوه خانوم مورد توجه قرار گرفت.

Untitled

photo_2022-05-25_21-11-06

ترانه علیدوستی یه کار کرد کارستون! همه بیریختیارو شست برد

ترانه علیدوستی عموما در ژانر درام و اجتماعی و داستان های جدی بازی دارد. و همراوه با شهاب حسینی از زوج های سینمایی محسوب میشن چرا که تا به حال چند باری پارتنر هم بوده و مکمل هم شده اند. اما خانوم بازیگر از هنرمندان فمینیسم نیز می باشد و فعال حقوق زنان است. در اینستاگرام فعالیت به نسبت کمی داره و هر چیزی رو پست نمیکنه. ترانه علیدوستی در حال حاضر صفحه اینستاگرامش بیش از 8 میلیون دنبال کنننده دارد که جمعی از دوست داران و فحش بده ها هستند!

ترانه علیدوستی در فیلم "اورکا" ایفای نقش داشته که ساخته سال 1399 بود اما به تعطیلات سینماها در زمان کرونا برخورد کرد و متوقف شد و مدتی پیش اکران آن صورت گرفته است. به همین دلیل نیز ترانه علیدوستی تصاویری از خود در کنار خانوم سحر مصیبی که کارگردان این فیلم هستند در آمریکا برای اکران منتشر کرد که مثل همیشه جذاب و دوست داشتنی بود.

ناگفته نمونه که خانوم بازیگر همیشه انقدر خوب نیستند و این استایل از معدود تیپایی هستش که مورد پسند مخاطب قرار گرفت.

275167131_156409006751928_2288504163347387084_n

275166110_5025322644173410_1713430993553865232_n

و اما نگاهی ریز تر به استایل ترانه علیدوستی

پیراهن‌های زیبای این هنرمند در جشنواره کن رو حتما یادتونه! اما روز گذشته ترانه علیدوستی نیز سراغ پالت رنگی مشکی رفته، رنگی که به کرات در جشنواره‌ها ازش استفاده میکنه.

کت کراپ یقه آرشال تک دکمه به همراه شلوار راسته فاق بلند که مدل و رنگ‌بندیش باعث کشیده‌تر نشون دادن اندام شده و پارچه کت جزییاتی از پَر و پارچه‌های ریش‌ریش‌دار رو تداعی میکنه که جزو ترندهای پرطرفدار امسال بوده و در کالکشن بسیاری از برندها دیده شده.

تاپی که زیر کت پوشیدن در دو صورت می‌تونست حذف بشه:

۱)اگر یقه لباس کمی بسته‌تر بود

۲)اگر قد کت کمی بلندتر بود که زیباییش رو زیر سوال میبرد!

تمرکز این اوت‌فیت روی کفش زیبای طرح طاووس هست که طراحیش توسط mehrnooshshahhoseini انجام شده. میکاپ‌های ترانه علیدوستی همیشه کلاسیکه و این بار به نظر میرسه نسبت به دفعات قبل رنگ و لعاب بیشتری داشته و با توجه به پالت رنگی محدود استایل، انتخاب درستی بود.

tarahanelebas_1646574038_5

tarahanelebas_1646574038_6

ترانه پروانه، ساده و بی آلایش ولی گیرااا!

برعکس بسیاری از بازیگران که این روزها بازار تبلیغات جورواجورشون برای میکاپ و استایل های مختلف حسابی داغه، ترانه علیدوستی از این فضاها دوره و اصلا هم علاقه ای به آرایش ندارد. واسه همین هم اغلب عکس هایی که در پیج اینستاگرام منتشر می کند، همگی ساده و بدون کمترین میکاپی هستند. البته این موضوع هم نشان از اعتماد به نفس بسیار بالای ترانه خانوم داره که مانع از تغییر آنچنانی ظاهرش می شود.

روز-3

بیوگرافی جالب ترانه علیدوستی

ترانه علیدوستی متولد 22 دی 1362 در تهران، بازیگر است. دیپلم کامپیوتر می باشد و در مدرسه رشته تجربی خوانده است به زبان انگلیسی مسلط است. این بازیگر زن بازی در تلویزیون را خیانت می داند و بر این عقیده است که: قبلاً هم گفته‌ ام که کار نمی کنم و انتخابم را کرده‌ ام، حتی سریال‌ های سطح بالاتر ما نهایتاً دستخوش یک جهت گیری بی‌ موردی در پخش می‌ شوند.

پدرش حمید علیدوستی بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران و از مربیان کنونی فوتبال است، مادرش نادره حکیم الهی سنگ‌ تراش و مجسمه‌ ساز است. پویان علیدوستی تنها برادرش در مراسم جشن چهارشنبه سوری سال 83 بخاطر انفجار مواد محترقه فوت کرده است.

ترانه+علیدوستی (1)

ترانه-علیدوستی-1024x886-1

 
 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها