کد خبر : 80964

آقای ساپینتو؛ اگر از آمدن فتح‌الله‌زاده شوکه شدی برو!

آقای ساپینتو؛ اگر از آمدن فتح‌الله‌زاده شوکه شدی برو!

پیشکسوت استقلال گفت: فتح اله زاده رابطه خوبی با علم گرایی داشته و سالها پیش مریبان خارجی را برای استقلال به خدمت گرفت و قطعا با ساپینتو هم می‌تواند رابطه خوبی برقرار کند.

رضا رجبی بازیکن و مربی اسبق استقلال در گفت‌وگو با خبرورزشی، درباره تغییرات به وجود آمده در کادر مدیریتی باشگاه استقلال اظهار داشت: در شرایطی که این روزها خبرهای خوب خیلی کم به دست مردم می‌رسد انتشار خبر بازگشت علی فتح الله زاده به راس باشگاه استقلال خبر خوشحال کننده ای بود. من شخصاً ابتدا فکر کردم این خبر شایعه است اما وقتی مطمئن شدم خیالم راحت شد.

وی ادامه داد: علی فتح الله زاده مدیری است که در همه سالهای حضورش در باشگاه استقلال با تمام وجود و حتی با بهره گیری از منابع مالی شخصی به موفقیت استقلال کمک کرده و همین موجب شد تا بین مدیران عامل بعد از انقلاب بیشترین افتخارات استقلال در دوران مدیرعاملی او برای استقلال رقم بخورد.

پیشکسوت استقلال افزود: قطعاً امروز که آجرلو از باشگاه استقلال رفته و فتح‌الله‌زاده آمده خیلی‌ها نگران آینده تیم شده‌اند اما با شناختی که هواداران و پیشکسوتان از فتح‌الله‌زاده دارند قطعا می‌دانند که دکتر در کارش استاد است و به شکل خیلی خوبی می‌تواند همه مسائل باشگاه را جمع و جور کند.

آقای ساپینتو؛ اگر از آمدن فتح‌الله‌زاده شوکه شدی برو!/ سرمربی استقلال حق ندارد در مسائل مدیریتی دخالت کند/ این پرتغالی سرباز باشگاه است

رجبی درباره واکنش ساپینتو به خبر تغییر مدیرعامل باشگاه که گفته بود از شنیدنش شوکه شده گفت: این حرف ساپینتو کاملاً غیر حرفه‌ای بود. یک سرمربی باید حواسش به تیم فوتبالش باشد. در همه باشگاه‌ها ممکن است چنین تغییراتی به وجود بیاید و نباید دخل و تصرفی در کار مربیگری ایجاد کند.

وی خاطرنشان کرد: این حرف ساپینتو هم مانند وعده چهار قهرمانی اش با استقلال، غیرحرفه‌ای بود. یعنی چه که من شوکه شدم؟ اگر خیلی شوکه شده اید شما هم می‌توانید بروید همان جایی که آجورلو رفت. ساپینتو از روزی که با استقلال قرارداد بسته سرباز این باشگاه است و باید به صدای اتاق مدیریت گوش کند. حالا تا دیروز مدیریت آجرلو بود از امروز فتح‌الله‌زاده است. اگر خیلی ناراحت است می‌تواند برود.

آقای ساپینتو؛ اگر از آمدن فتح‌الله‌زاده شوکه شدی برو!/ سرمربی استقلال حق ندارد در مسائل مدیریتی دخالت کند/ این پرتغالی سرباز باشگاه است

بازیکن قدیمی استقلال در ادامه تاکید کرد: دکتر فتح اله زاده از مدیران با تعصب استقلال است که در این سالها هم خیلی از باشگاه‌ها دنبال همکاری با او بودند ولی او با تعصبی که به استقلال داشت نشان داد هیچ جا غیر از استقلال کار نمی‌کند. الان هم همه باید به او کمک کنیم تا در رساندن استقلال به قهرمانی موفق باشد.

این کارشناس استقلالی یادآور شد: او جزو مدیران عامل پیشرو در بحث ترانسفر بازیکن به اروپا بود. از سوی دیگر رابطه خوبی با علم گرایی داشت و سالها پیش مریبان خارجی را برای استقلال به خدمت گرفت و قطعا با ساپینتو هم می‌تواند رابطه خوبی برقرار کند. امیدوارم ساپینتو هم قدر چنین مدیرعاملی را بداند که همه جوره پشت سرمربی‌اش می‌ایستد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها