کد خبر : 80960

منتظر انفجار بمب‌های فتح‌الله‌زاده در استقلال هستیم

منتظر انفجار بمب‌های فتح‌الله‌زاده در استقلال هستیم

مهاجم پیشین آبی پوشان گفت : فتح الله زاده کسی است که برای موفقیت استقلال زحماتی زیاده کشیده ولی امیدوارم باز هم بمب منفجر کند

علیرضا اکبرپور در گفت‌وگو با خبرورزشی درباره تغییرات در مدیریت باشگاه استقلال اظهار داشت: فتح الله زاده مدیر خوشنامی است و بازگشت او باشگاه استقلال را به عنوان مدیرعامل به فال نیک می‌گیرم. حاجی را خیلی وقت است می‌شناسم. او من را به استقلال آورد تا شاگرد ناصرخان حجازی شوم و روزهای خوبی را با پیراهن آبی سپری کنم.

وی افزود: فتح الله زاده یک استقلالی تمام عیار است و سعی کرده با تمام وجود برای موفقیت تیم کار کند، او در دوره های قبلی هم زمان زیادی برای موفقیت تیم کشیده  بود. امیدوارم برنامه هایش عملی شود و به بزرگترین هدف استقلالی ها یعنی قهرمانی در آسیا و کسب ستاره سوم جامعه عمل بپوشاند.

اکبرپور در ادامه خاطر نشان کرد: زمزمه‌های بود که قرار است آجورلو را عوض کند و من از هفته قبل چنین شایعاتی و شنیده بودم. آجورلو در مدتی که در استقلال بود عملکرد بدی نداشت و آبی پوشان قهرمان لیگ برتر شدند؛ تیم هم  مشکل مالی نداشت. اما دوست داشتیم از بازیکنانی که محروم شدند حمایت کند که متاسفانه این کار را نکرد و بازیکنان را تنها گذاشت.  

مهاجم اسبق استقلال در پایان عنوان کرد: بهرحال مدیریت باشگاه تغییراتی داشته است و حالا حاجی فتح الله زاده را که عاشق بمب و انفجار است را در راس مدیریت می‌بیند. در این فصل شرایط برابر با پرسپولیس داریم امیدوارم  حاجی قهرمانی مجدد لیگ برتر را استقلال مهیا کند و در آسیا هم موفق باشد. نکته بسیار مهم این است که با آمدن حاجی  منتظر هستیم تا دوباره بمب  منفجر کند.

 
منبع: خبرورزشی

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها