کد خبر : 80957

مونا کرمی اَجق وجق میپوشه ولی دلبرونه!

 مونا کرمی اَجق وجق میپوشه ولی دلبرونه!

مونا کرمی از بازیگرای جذاابیه که میدونه واسه تیپش چی بپوشه چی نپوشه و حالا تصاویری ازش دیده شده که فقط باید گفت هی بابا خفننن!

شایانیوز- مونا کرمی از بازیگرای نوپا و تازه مشهور شده سینما و تلویزیونه که البته هنوز نتونسته بر روی پرده سینما حسابی خودنمایی کنه و فعلا در جعبه جادو دیده و شناخته شده است. اگه از بیننده های سریال "ازسرنوشت" بوده باشید قطعا در فصل آخر حضور پررنگ مونا کرمی رو دیده اید که خانوم خانوما همسر سهراب خان بودند و خیلیا رو هم شیفته خود کردند. مونا کرمی با کاراکتر آرزو تونست خودش رو به مخاطب بشناسونه و حالا کلی فالوور داره که براشون عکسای خوشگلی هم منتشر میکنه.

حالا شاید بگین برا فالوور نمیذاره و واسه دل خودشه که خب چندان منطقی نیست چرا که یه هنرمند برای اینکه مشهور تر بشه باااید تصاویری ار خود منتشر کنه تا هم هوای هواداراشو داشت باشه و هم باعث بشه بیشتر دیده بشه اما اینکه اون چهره چه عکسایی از خود شبه اشتراک بذاره مهمه!

مونا کرمی از اون مدل خانومای جذاب و خوش استایله که اتفاقا عکسم زیاااد میذاره. در ادامه نمونه هایی از این بازیگر جوان رو مشاهده می کنید که اهل تریپای مختلفم هست!

Biography-Mona-Karami-Sabzmedia-Com-21

monakarami-photokade-com-2

 

مونا کرمی و پوئن شاخی که تو وجودش داره!

مونا کرمی یه خوبیه درجه یک داره که این روزا هر خانومی نداره و اگه بخوایم حقیقت رو بگیم گرچه تلخ، اما باید بگیم که خیلی از خانوما چه چهره های مشهور و بازیگر و چه افراد معمولی و بلاگر از فیلترهای اینستایی به شدت استفاده می کنند به طوری که شده نوعی اعتیاد و خب حتی اگه ساده ترین فیلتر هارو هم انتخاب کنند باز از اونجایی که خیلی مصنوعی صاف و صوف می کنن، کاملا مشخص میشه که فیلتره نه واقعیت!!

خانوم هایی مثل بهاره رهنما و فریبا نادری و مریم معصومی و... استفاده بسیار زیادی از این آپشن اینستا دارند اما مونا کرمی با وجود اینکه نچرال فِیسه اما اعتماد به نفس کافی رو داره و سمت این گزینه از اینستا نمیره! 

ac-image-0W1596887814pm

دختر و پسری که مونا کرمی حسابی دل بستشونه!!

شاید خانم جوانی که کنار مونا کرمی نشسته رو بشناسید وشاید هم نشناسید اما ایشون نیز از بازیگران کشورمون هستند به نام جوانه دلشاد. این دو هنرمندمون خیلی زیاد با هم صمیمی هستن و دم به دقیقه در حال رفتن به سفر و گشت و گذار و خلاصه خوش گذرونی هستند.

آقایی هم که اونور خانوم کرمی هستند برادر ایشونن به نام مجید و وابستگی زیادی بین این دو خواهر برادر وجود داره. البته که داداش جانِ خانوم بازیگر خواننده ای نوپا هستند و دستی بر آتش دارند.

Aa4PgTtcqKEX

3ED4E122-C85C-4D9B-B848-B0A3389D4694

مونا کرمی اَجق وجق میپوشه ولی دلبرونه!

خب احتمالا تا اینجای کار کمی تا قسمتی با روند و پوشش مونا کرمی آشنا شدید که بسیا زیاد اهل خاص پوشی هستش اما حداقل خوبیش به اینه که اجق وجق و داغون نمیپوشه و سعی داره تا جذااب و خوش استایل باشه!

خب دیگه این روزا خیلی از خانومای سینما هستند که محدوده رو رد کردن و متفاوت پوشی رو به حد اعلا رسوندن اما بعضیاشون همانند بهاره رهنما که به اعلا رسوندنا اما از اونور به شدت بدتیپن و سوژه میشن!

biography-mona-karami-23

بیوگرافی جالب مونا کرمی

مونا کرمی متولد 18 آذر 1369 در گلستان ، فارغ التحصیل لیسانس مهندسی منابع طبیعی می باشد که از کودکی با تئاتر شروع کرد سپس از طریق فیلم کوتاه به تلویزیون رسید و حالا در سطح اول کار می کند.

اولین بار در سال 1378 وقتی 9 ساله بود با کار تئاتر عروسکی در مینودشت بروی صحنه رفت تا اینکه با حضور آکادمی بصورت تخصص فعالیت اش را ادامه داد. خانم بازیگر در جشنواره دانش آموزی توانست رتبه 1 بازیگری را برای نمایش سیب بگیرد.

عکس-های-مونا-کرمی-بازیگر6

مونا خانم اون طور که خودش گفته و البته عکس هاش تو اینستا هم تائید میکنه عاشق تفریح و طبیعت گردیه و در فرصتی که پیش میاد میره به دل طبیعت. البته مونا خانم خودش هم متولد و بزرگ شده استان سرسبز گلستان هست و احتمالاً این روحیه طبیعت دوستی هم از همین موضوع نشئت می گیره.

1569824942_A0xL7

 
 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها