کد خبر : 80955

مرجانه گلچین با میکاپ بسیار بسیار سنگین

مرجانه گلچین با میکاپ بسیار بسیار سنگین

مرجانه گلچین بازیگر محبوب که این روزا با عکسای جنجالیش داره اینستا رو میترکونه، اخیرا با میکاپی باورنکردنی که بیست سال جوونش کرد عکس گذاشت!

شایانیوز- مرجانه گلچین از بازیگران بسیار محبوب و حرفه ای در سینما و تلویزیونه که در حوزه طنز هنوز کسی نتونسته جای بازی های خوب او رو پر کنه. از اونجایی که مرجانه گلچین در طی سال های فعالیتش محبوبیت فوق العاده ای به دست آورده، حالا دیگه چند وقتی میشه که خبری از بازی های آنچنانی نیست و زده تو کار اینستابازی. مرجانه گلچین با وجود اینکه سن و سالی ازش گذشته، ولی عین دخترای جوون بیست ساله افتاده رو دور تبلیغات راه و بیراه تو پیجش و با استایلای شیکولش دل خیلیا رو میبره!

شاید تابحال بر این باور بودین که شیطنت های مرجانه خانوم تنها منحصر به نقش هاییِ که در اونا بازی میکنه، ولی اینطور نیست. این بازیگر خوش چهره چند وقت پیش راهش افتاده بود به آتلیه های آنچنانی و یه جوری آرا ویرا کرده بود که اگه ببینینش قطعا شوک میشین از مشاهده این حجم جینگول بازی.

خانوم خانوما با یه تم طلایی و لباس ریش ریشی سوپر لاکچری با ناز و ادای عجیب چنان ژست گرفته که عروسای دهه هفتادی هم نمیتونن اینقدر شیک و خاص فیگور بگیرن. البته نباید از کار میکاپ آرتیست فوق العاده اش هم گذشت که با آرایشی بسیار جذاب از خانوم یه دهه نودیِ خوش آرایش و ژَذاب ساخته!

q

وقتی مرجانه گلچین تو بیزنس حرف اول و آخرو میزنه!

مرجانه خانوم در کنار حرفه بازیگری تونسته یه پیج تمام و کمال هم تو اینستا دایر کنه و با تبلیغات راه و بیراه فاز برداره در حد بنز و به طرز عجیبی مایه داری رو بکشونه تو زندگیش. شاید باورتون نشه ولی به قدری مرجانه گلچین تو اینستا معروفه که با یه عالمه سوپرایزای خفن و ولخرجی های باورنکردنی برای تولدش روبه رو شد و تالاری رو واسش حاضر کرده بودن که به واقع فک آدمو میندازه زمین.

البته یکی از دلایل این حجم محبوبیت میتونه استایلای فوق العاده امروزی و جوون پسندِ خانوم بازیگر باشه که باعث شده بیشتر دختر و پسرای دهه هفتادی و هشتادی یه جوری واسه خانوم سر و دست بشکونن که کف همه ببره!

t

 

f

میکاپای گنگ بالای مرجانه گلچین که قوانین طبیعتو تغییر داد!

این بازیگر خوش چهره با وجود اینکه هیچ حرکت خاصی روی فیسش نزده، ولی کافیه یه عکس پرملات از میکاپای رنگ و وارنگی که انجام داده بذاره تا کل طرفداراش بیان و با کامنتاشون پیجش رو به رگبار ببندن!

حتی به مناسبت های مختلف ارتش طرفدارای مرجانه خانوم یه طوری ایشونو غافلگیر میکنن که انگاری آنجلینا جولی تشریف دارن و ما خبر نداشتیم و البته نباید از این موضوع غافل شد که بازیگر جذابمون حساااابی خوش آرایش تشریف دارن و میتونن با یه میکاپ کل مسیر سن بالا بودنشون رو برعکس کنن و انگاری که اصلا قصد پیر شدن ندارن!

v

j

کمی بیشتر با مرجانه گلچین آشنا شین!

مرجانه گلچین متولد 2 اسفند ماه در سال 1347 در شهر تهرانه. پدر این بازیگر محبوب متولد زنجان و یک افسر نظامی در ارتش بوده و مادرش هم اصالتا رشتی و خانه داره. مرجانه خانوم در دوران نوجوانی به هنرستان موسیقی رفت و در نهایت تونست در رشته نواختن تار به صورت تخصصی فارغ التحصیل بشه. او مدتی هم برای ادامه تحصیل به انگلستان مهاجرت کرد و چند سالی اونجا بود، اما به گفته خودش از رفتنش پشیمون شد و ترجیح داد به ایران برگرده.

او اولین بار با بازی در سریال "آینه عبرت" به شهرت رسید و با بازی فوق العاده اش در سریال "بزنگاه" محبوب دل مردم شد و پس از اون در نقش های کمدی بی شماری با سبک بازی خاصش به محبوبیت باورنکردنی رسید. خانوم گلچین زمانی که تازه مشهور شده بود با یکی از کارگردانان سینما به نام کریم آتشی ازدواج کرد، اما پس از مدتی از او جدا شد و در حال حاضر مجرد هستن.

ff

gb

 
 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها