کد خبر : 80953

آشا محرابی با هزاران کیلو آرایش

آشا محرابی با هزاران کیلو آرایش

آشا محرابی که با عملای یکی در میونش زده تو کار خاص شدن جدیدا اینستاش رو پر از کارای حرفه ایش کرده و کلی طرفدار واسه خودش جمع کرده!

شایانیوز- آشا محرابی بازیگر خوش چهره و محبوب سینما و تلویزیونه که این روزا شاید کمتر در حرفه اصلی خودش دیده شده باشه، ولی همچنان به عنوان یه سلبریتی کاردرست و خفن به حساب میاد که نقش های خاطره انگیزش همواره در ذهن مردم باقی میمونه. آشا محرابی فرزند بازیگر معروف اسماعیل محرابیه و اولین بار با سریال "مرگ تدریجی یک رویا" تونست به طور حرفه ای بازی جذاب خودش رو به نمایش بذاره و نقش بی نظیرش در سریال "همه چیز آنجاست" حسابی به محبوبیت رسوندش. آشا محرابی یه پیج بسیار پربار هم تو اینستا داره که البته چندان فوتویی از خودش نذاشته ولی میشه گفت هر چی که فکرشو نمی کنین هم تو پیج این خانوم بازیگر دیده میشه.

آشا خانوم که از ابتدا چهره خیلی تو دل برو و جذابی داشت، چند سالی میشه که  فیسش رو برده زیر تزریقای خفن و شده یه چیز عجیب و غریبی. این بازیگر با کات گونه ای که روی صورتش ایجاد کرده چنان گونه هاش رو میکوبونه تو دوربین فیلمبرداری. البته معلوم نیس که دلیل این حجم تغییر دادن فیسی به اون خوبی چی بوده، ولی باید بگیم که آشا محرابی حالا رفته به جرگه بازیگرایی که حسابی تو عملای دستی بر آتش دارن و میشه گفت که هیچ چیزی تو این مدل تزریق و کات گونه کم نذاشته. حتی زاویه فکی که زده داره با هشت ضلعی رقابت میکنه!

 

e

r

 

آشا محرابی با صداش کلی دل میبره و همه تو کفِشن!

آشا محرابی کلا بازیگر کم حاشیه ایه و چندان علاقه ای به اینکه بخواد سوژه رسانه ها بشه نداره واسه همین هم همیشه تو فاز خاص خودشه و با حرفه ای بودنش در زمینه های مختلف سعی داره یه سلبریتی تموم عیار از خودش بسازه که رو دست نداره. یکی از زمینه های جذابی که این بازیگر در اون فعالیت تخصصی داره، گویندگی و کتابخوانیه که شاید باورتون نشه ولی یه عالمه کتاب در اپلیکیشن های مربوطه مختص این خانوم خوش صداس که باعث شده در این زمینه هم طرفدارای بسیاری رو به سمت خودش بکشونه.

تحصیلات سوپر خفن آشا محرابی که همه رو گُرخوند!

آشا محرابی متولد 31 مرداد ماه سال 1352 در شهر تهرانه. این بازیگر دوران کودکیش رو با تجربه سخت ترک پدرش که اتفاقا او هم از بازیگران معروف سینما و تلویزیون یعنی اسماعیل محرابی بود، گذروند. اما این موضوع هرگز باعث نشد تا از رسیدن به قله موفقیت دور بمونه. او ابتدا به دانشگاه رفت و در رشته مترجمی زبان انگلیسی مدرک کارشناسیش رو دریافت کرد و پس از اون برای کارشناسی ارشد در رشته روابط بین الملل فارغ التحصیل شد.

پس از اون به کانون هنری استاد حمید سمندریان رفت و از اونجا در رشته بازیگری و همچنین کارگردانی فارغ التحصیل شد. بعد از رفتن به چند دوره برای تکمیل دانش خود در زمینه کارگردانی، به فیلنامه نویسی هم رو آورد و برای کسب مدرک فیلم سازی به کانادا رفت و با این همه مدارک فوق العاده در حال حاضر یه بازیگر تمام و کمال به حساب میاد که واقعا کسی به گرد پاش نمیرسه.

 

4

q

 

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها