کد خبر : 80952

عکس/ واکنش احساسی نیوشا ضیغمی به اتفاقات اخیر کشور

عکس/ واکنش احساسی نیوشا ضیغمی به اتفاقات اخیر کشور

نیوشا ضیغمی بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار دیوار نوشته ای در صفحه اینستاگرام اش به اتفاقات اخیر کشور واکنش نشان داده است.وقت صبح- برخی رسانه ها ادعا می کنند که نیوشا ضیغمی به همراه خانواده اش از ایران مهاجرت کرده است. اما او هنوز این موضوع را تایید یا تکذیب نکرده است. او که به تازگی با سریال آنتن در قاب نمایش خانگی قرار گفته، حالا در اینستاگرام اش و در واکنش به حوادث اخیر دیوار نوشته ای منتشر کرده که در متن آن آمده است: قلبم که نه، تمام من شکسته است.

وقت صبح- برخی رسانه ها ادعا می کنند که نیوشا ضیغمی به همراه خانواده اش از ایران مهاجرت کرده است. اما او هنوز این موضوع را تایید یا تکذیب نکرده است.

او که به تازگی با سریال آنتن در قاب نمایش خانگی قرار گفته، حالا در اینستاگرام اش و در واکنش به حوادث اخیر دیوار نوشته ای منتشر کرده که در متن آن آمده است:

قلبم که نه، تمام من شکسته است.

در حاشیه این تصویر نیز او از هشتک ایران استفاده کرده تا تاکید کند که مشخصا منظور او اتفاقات اخیر است.

واکنش احساسی نیوشا ضیغمی به اتفاقات اخیر کشور

بیوگرافی نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی بازیگر سینما متولد ۱۸ تیر ۱۳۵۹ در شهر تهران و فارغ ‌التحصیل کارشناسی رشته‌ روانشناسی کودک از دانشگاه شهید بهشتی است.

اولین تجربه‌ی سینمایی ضیغمی، فیلم تردست به کارگردانی محمدعلی سجادی بوده‌است.

وی سابقه بازی در فیلم های موفقی همچون دموکراسی تو روز روشن، اخراجی ها، تلافی، دریا و ماهی پرنده، ثبت با سند برابر است، زن ها فرشته اند ۲، هفت معکوس و دختر شاه پریون را در کارنامه هنری خود دارد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها