کد خبر : 80932

عکس| افشاگری ستاره پرسپولیس علیه سلطان/ پروین فوتبال من را تمام کرد

عکس| افشاگری ستاره پرسپولیس علیه سلطان/ پروین فوتبال من را تمام کرد

ستاره اسبق سرخپوشان اعتقاد داشت اگر زمان به عقب بر می گشت قطعا اشتباهات گذشته را مرتکب نمی شد و بیشتر از حاشیه روی فوتبالش تمرکز می کرد.

کمتر کسی فکر می‌کرد فوتبالیستی مثل رضا شاهرودی در ۳۰ سالگی فوتبالش تمام شود ولی او خیلی زود کفش‌هایش را آویزان کرد. از بدشانسی‌های دیگر شاهرودی خط خوردن از جام ملتهای ۱۹۹۶ آسیا توسط محمد مایلی کهن و آسیب دیدگی قبل از جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه بود. این دفاع چپ که به رضا مالدینی شهرت داشت در اواخر دهه ۸۰ مهمان روزنامه خبرورزشی بود و مصاحبه جالبی را انجام داد.

او در خصوص حواشی خودش و کنار گذاشته شدن توسط علی پروین از پرسپولیس اینگونه توضیح داد: بطور قطع اگر به گذشته برگردم اشتباهاتی را که مرتکب شدم را تکرار نمی‌کنم و به جای ورود به حاشیه، به فوتبال می‌پرداختم. گرچه علی آقا از دوستان من است ولی در فصل ۸۱-۸۰ بی جهت مرا از پرسپولیس کنار گذاشت و به نوعی فوتبال مرا تمام کرد. من آن موقع ۲ بازی برای تیم انجام دادم که خوب هم بازی کردم ولی بعد آن دیگر مرا در ترکیب سرخپوشان نگذاشت.

وی در ادامه به موضوع محمد مایلی کهن اشاره کرد و گفت: من اگر جای محمد مایلی کهن بودم برای جام ملتهای آسیا، رضا شاهرودی را خط نمی‌زدم. بعضی‌ها آمار غلط به مالی کهن دادند که من ادعا کرده ام رضا مالدینی هستم و ۵۰ هزار هوادار دارم! در صورتی که در یک تمرین که تاخیر داشتم؛ به مایلی کهن گفتم دایی هم دیر می‌آید چرا چیزی به او نمی‌گویی؟ مایلی کهن جواب داد او علی دایی است و بازی ملی زیادی دارد. این حرف مرا خیلی ناراحت کرد و قید همه چیز را زدم.

مصاحبه ستاره پیشین پرسپولیس را در تاریخ ۱۲ دی ماه سال ۱۳۸۷ را مشاهده می‌کنید: 

عکس| افشاگری ستاره سرخ ها علیه سلطان/ پروین فوتبال من را تمام کرد

 
منبع: خبرورزشی
ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها