کد خبر : 80925

عکس/ حمله عجیب همسر مهاجم تیم ملی به کاربران اینستاگرام

عکس/ حمله عجیب همسر مهاجم تیم ملی به کاربران اینستاگرام

یاسمن فرمانی همسر فوتبالیست علی قلی زاده با انتشار مطلب تند و عجیبی در صفحه شخصی اش به کاربران فضای مجازی حمله کرده است.

وقت صبح– یاسمن فرمانی و علی قلی زاده اولین زوج لژیونر در فوتبال ایران نامیده می شوند که هر دو در یک باشگاه اروپایی بازی می کنند.

شاید همین امر باعث شده که این زوج همیشه مورد توجه کاربران قرار بگیرند. البته کم حاشیه بودن همسر علی قلی زاده در فضای مجازی و دوری از جنجال های همیشگی بازیکنان فوتبال یکی از دلایل محبوبیت این زوج محسوب می شود.

 

حمله عجیب همسر مهاجم تیم ملی به کاربران اینستاگراماما به تازگی انتشار مطلبی تند و تیز از سمت یاسمن فرمانی در صفحه شخصی اش باعث تعجب کاربران فضای مجازی شده است.

او در پیامی خطاب به مخاطبین اش در اینستاگرام نوشته است: یه لطف کنید حالا حالاها عکس از خودتون و روزمرگیاتون نذارید.

روراست میگم خیلی تهوع آوره تو این شرایط.

البته که به عقیده اغلب کاربران فضای مجازی این پیام کنایه آمیز همسر قلی زاده با توجه به حوادث اخیر کشور و طعنه به افراد خاصی است.

علی قلی‌زاده به شکلات اعتیاد دارد!

عشق به شکلات، حتی پیش از آغاز مسابقه نمی توان گفت که خوراکی‌های خاص بلژیکی برای رژیم یک ورزشکار حرفه‌ای مناسب هستند. با این حال، نقطه ضعف علی قلی‌زاده شکلات است.

به گزارش قدس آنلاین، وهاب یکی از اعضای تیم رسانه‌ای، به خاطر می‌آورد: در اولین فصل حضورش در این تیم، او در روز بازی با اضطراب پیش من آمد چون واقعا به شکلات نیاز داشت. من کاملا شگفت‌زده شدم چون این امری بسیار غیرعادی است. اما توانستم یک بسته شکلات چاچا به او برسانم.

او بسیار خوشحال شد و سپس در این بازی گلزنی کرد. من نمی‌دانم که آیا هنوز این اخلاق را دارد یا نه اما فکر می‌کنم این کار برای او شبیه به یک رسم بود که باعث می‌شد استرسش قبل از بازی کم شود.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها